Cégünkről

Reklámajándék forgalmazás és emblémázás - termékeink közül ön választ, mi igény estén emblémázzuk. A marketing kommunikáció fontos eleme a reklámajándékozás. Szóró és repi termékek, promóciós rendezvények, összejövetelek, vagy csak a hagyományos hétköznapi munkafolyamatok részeként, egy jól eltalált emblémázott reklámajándék széles körben építi az Ön vagy cége hírnevét. Reklámtoll, kulcstartó, esőkabát, bögre, óra, toll és írószer, irodai reklámtárgy, táska, szerszám, világítás, névjegytartó, textil és karácsonyi termékek.

Reklámajándék blog - reklámajándék

Lonkai Erika vagyok, az 1001 Reklámajándék vezetője. Hosszú évek alatt rengeteget tanultam és tapasztaltam a reklámajándékok világában. Ezen a blogon ezt a tudást és tapasztalatot osztom meg mindenkivel.

Ajánlatunkból

karácsonyi reklámajándék katalógus

Facebook

Utolsó kommentek

Céges reklámajándék készítésről, a reklámajándékozás rejtelmeiről első kézből

2012.07.11. 13:13 Lonkai Erika

Logók és márkanevek nyomában

Címkék: logó csokoládé márkanév Milka

Néhány márkának és logónak már körbe jártuk a történetét, az eredetét, abban biztosak lehetünk, hogy világra szóló terméket, márkát és mindenki számára ismerős logót csak nagy elmék, a kreativitás magas szintű művelői képesek létrehozni. Vagy pedig azok, akiknek egyszer nagy ötletük támad, s azt nem restek megvalósítani.

Vajon, hogy kerül a lila tehén a csokira? Vajon a háromágú csillag az autógyártás történetének legautentikusabb mérföldköve? S vajon a kis pingvin mióta ül a Linux nyílt forráskódú operációs rendszer magasságos piedesztálján?

Ha velem tart az olvasó, mindenre választ kap!

49128248_62500f499f_z.jpgAz még rendben van, hogy egy tehenet választanak reklám állatnak, de hogyan lett a tehén lila és, hogy került rá a Milka felirat?

Valamikor 1826 környékén Philippe Suchard a svájci Neuchatelben csokoládéüzemet alapított, az első tejcsokoládét pedig 1901-ben dobták piacra, Milka néven. A csokoládéüzem azzal szerzett piaci előnyt, hogy míg a többi fajta csokoládét csak patikákban lehetett vásárolni és kifejezetten a felnőtt emberek voltak a célközönség, addig a Milka, előszeretettel szerepeltetett gyerekeket a csomagoláson, nem titkolva, hogy ők ezt a célközönséget szeretnék megtalálni.

A Milka csomagolásán az idők folyamán egyedül a szín nem változott, hisz már az 1901-ben piacra dobott csokoládé csomagolása is pirosas színű volt, ez a szín később mélyült és a lila állandó maradt.

Mivel a gyerekeket az állatokon keresztül lehetett leginkább megfogni, így a csokiüzem grafikusai több állat lilára festésével is próbálgatták eltalálni, melyik a legideálisabb állat, ami a Milka védjegye lehetne. A tejcsokoládé nyomán egyértelmű volt, hogy a tehén az, ami leginkább passzol, ennek ellenére a csomagoláson több négylábú állat is megjelent lilára festve, mint a bernáthegyi kutyák, tevék, különféle tehenek vagy hegycsúcsok, de még egy lilára festett papagáj is bontogatta szárnyait a Milka csomagolásán.

A lila tehenekkel 1971 óta találkozhatnak a csoki rajongók a csomagoláson. A Lori és Perle névre hallgató jószágok és az alpesi környezet jelképezik a svájci csokoládéhoz szorosan kapcsolódó minőségi és hagyományos értékrendet.

A sorozat következő részében megismerkedhetünk a Mercedes csillagával és a Linux pingvinjével.

Elköltöztünk. Reklámajándék blogunk mostantól a http://www.1001reklamajandek.hu/blog címen érhető el.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamajandek.blog.hu/api/trackback/id/tr494641931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása