Cégünkről

Reklámajándék forgalmazás és emblémázás - termékeink közül ön választ, mi igény estén emblémázzuk. A marketing kommunikáció fontos eleme a reklámajándékozás. Szóró és repi termékek, promóciós rendezvények, összejövetelek, vagy csak a hagyományos hétköznapi munkafolyamatok részeként, egy jól eltalált emblémázott reklámajándék széles körben építi az Ön vagy cége hírnevét. Reklámtoll, kulcstartó, esőkabát, bögre, óra, toll és írószer, irodai reklámtárgy, táska, szerszám, világítás, névjegytartó, textil és karácsonyi termékek.

Reklámajándék blog - reklámajándék

Lonkai Erika vagyok, az 1001 Reklámajándék vezetője. Hosszú évek alatt rengeteget tanultam és tapasztaltam a reklámajándékok világában. Ezen a blogon ezt a tudást és tapasztalatot osztom meg mindenkivel.

Ajánlatunkból

karácsonyi reklámajándék katalógus

Facebook

Utolsó kommentek

Céges reklámajándék készítésről, a reklámajándékozás rejtelmeiről első kézből

2011.07.07. 10:18 Lonkai Erika

Reklámajándékok szabadságolás idejére

Címkék: szabadság reklámtárgy szabadságolás reklámajándék 1001

Stílszerűen folytatni szeretném a szabadságolás témáját, hogy milyen reklámajándékokat lehet erre a könnyed, kikapcsolódó, regenerálódó alkalomra adni. Tudjuk, hogy az emberek azért mennek szabadságra, hogy azzal és ott töltsék az idejüket, ami érdekli őket. Ez az érdeklődési kör pedig igazán tág fogalom, mivel emberek vagyunk, ennél fogva különböző beállítottsággal és vérmérséklettel rendelkezünk.

A reklámajándékokról pedig tudjuk, hogy minden esetben üzenetet kell közvetítsenek, egyrészről cégünk emblémáját, logóját, szlogenjét, másrészről az ajándékozottnak úgy kell eltalálni az ízlését, hogy azt érezze, ez az ajándék neki szól. Neki szól, mert pont olyan a formája, anyaga, alakja, funkciója, ha van, amivel azonosulni tud.

S, hogy lehet ezt az ízlés-érdeklődés variációt tömegesítve eltalálni?

A válasz nagyon egyszerű. Ha egy cég adott rendezvényen szponzor, termékmegjelenítő, vagy terméke, szolgáltatása reklámozása miatt van jelen, akkor nyilván a tömegek, akik erre a rendezvényre elmentek, azért vannak ott, mert érdekli őket a rendezvény tartalma, az előadók, a látvány… és még sorolhatnám.

Ebben az esetben – dacolva a nyári uborkaszezonnal – sokkal nagyobb hatás érhető el, olyan reklámtárgy „osztogatásával”, ami közvetetten utal cégünkre, de az ajándékozott ahhoz a rendezvényhez köti, ahol kapta. Például, egy motoros találkozón a bukósisak formájú emblémázott, logózott kulcstartó ideális, meccseken a két focicsapat mezét ábrázoló kulcstartó, vagy ugyanolyan színű nyakpánt, mobiltartó szintén, koncerteken póló, vagy baseball sapka… mindez a teljesség igénye nélkül.

Ennek a megoldásnak a sikere azért biztosabb, így a nyári pangás közepette, mert a megajándékozott érdeklődésből, rajongásból ment el például egy motoros találkozóra, ennél fogva a bukósisak formájú kulcstartót azért fogja használni, mert szereti a motorokat, és a reklámtárgy ezt szimbolizálja. Potenciális ügyfél pedig azért lesz belőle, mert könnyen asszociál azzal, hogy a cég, akinek nevében kapta a reklámajándékot, szinten az ő hobbiját kedveli.

Vegye fel Ön is a harcot az uborkaszezonnal, reklámozza cégét 1001 haszonnal!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamajandek.blog.hu/api/trackback/id/tr793046586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása