Cégünkről

Reklámajándék forgalmazás és emblémázás - termékeink közül ön választ, mi igény estén emblémázzuk. A marketing kommunikáció fontos eleme a reklámajándékozás. Szóró és repi termékek, promóciós rendezvények, összejövetelek, vagy csak a hagyományos hétköznapi munkafolyamatok részeként, egy jól eltalált emblémázott reklámajándék széles körben építi az Ön vagy cége hírnevét. Reklámtoll, kulcstartó, esőkabát, bögre, óra, toll és írószer, irodai reklámtárgy, táska, szerszám, világítás, névjegytartó, textil és karácsonyi termékek.

Reklámajándék blog - reklámajándék

Lonkai Erika vagyok, az 1001 Reklámajándék vezetője. Hosszú évek alatt rengeteget tanultam és tapasztaltam a reklámajándékok világában. Ezen a blogon ezt a tudást és tapasztalatot osztom meg mindenkivel.

Ajánlatunkból

karácsonyi reklámajándék katalógus

Facebook

Utolsó kommentek

Céges reklámajándék készítésről, a reklámajándékozás rejtelmeiről első kézből

2012.02.15. 12:28 Lonkai Erika

Már nem csak 1001, hanem 2012 is!

Címkék: ajándék ajándékozás reklámajándék

2012-uj-termekek.jpgCsak annak kapcsán szeretnék magunkról írni, hogy aki esetleg innen a blogból szerzi be értesüléseit, tudjon róla. Hozzánk is elért az új idők szele, megérkeztek a 2012-es év legújabb reklámajándékai.

Nem akarom felsorolni, hogy milyen pofás, egyszerű, szép, vagy akár önmagában is komoly üzenetet tartalmazó reklámajándékaink vannak, amiben kedvére turkálhat a kedves leendő megrendelő. Egyrészt azért nem, mert akkor lelőném a poént, és az ajándékkeresés izgalmát, másrészt, épp azért nem, mert csak tessék, csak tessék válogatni, mindenkinek kellemes időtöltést hozzá!

Az új ajándékok bevezetése, személy szerint is izgalommal tölt el minden évben. Kíváncsi vagyok a fogadtatásukra, és folyton abban reménykedem, hogy végre újra rákapnak a cégek az ilyen fajta promotálásra, a reklámajándékozásra, csak úgy!

Mit értek ez alatt?

Múltkor írtam az emlékeztető reklámkampányról, amikor már egy cégnek megvan a saját ügyfélköre, vásárlóköre, s a reklámkampányra csupán azért van szükség, hogy megerősítsék az ügyfelekben, vevőkben a márkát, a szolgáltatást, a terméket, a céget, a vállalatot, a pillanatnyi és aktuális fogyasztói mentalitást rögzítse. Ehhez kell talán a legkisebb befektetés.

Miért kell ehhez kisebb befektetés?

Mert még a legkisebb „ABC-nek” is megvan a saját ügyfélköre, hogy még „lejjebb” kutakodjunk, a piaci kofának is megvan a saját vevőköre, tehát, ha úgy vesszük, itt már van kinek reklámozni. Azon már nem kell fáradozni, hogy megkeressük a befogadó célközönséget komoly piackutatás, komoly marketing felkészültség sem kell hozzá, hisz a befogadó célközönség adott, minden nap oda jár vásárolni saját kis üzletünkben.

S, hogy mi a profit az emlékeztető, vagy bármilyen reklámajándékozós kampányban?

A profit elsősorban a már meglévő, stabil vevőkön, ügyfeleken keresztül érkezik. Ha alkalomadtán egy egyszerű kis reklámajándékot kap a vevő azzal a felirattal: „Köszönöm, hogy nálam vásároltál.” máris előrébb vagyunk egy, kettő, vagy több potenciális vásárlóval. Mert milyen az ember? Elmondja másnak is, hogy találtam egy megbízható céget, akik kedvesek, és még meg is köszönik, hogy náluk vásároltam. Ennél hiteles reklám pedig nem igazán létezik.

Legújabb reklámajándékainkkal akár még meg is megvalósíthatja!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamajandek.blog.hu/api/trackback/id/tr644106755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása