Cégünkről

Reklámajándék forgalmazás és emblémázás - termékeink közül ön választ, mi igény estén emblémázzuk. A marketing kommunikáció fontos eleme a reklámajándékozás. Szóró és repi termékek, promóciós rendezvények, összejövetelek, vagy csak a hagyományos hétköznapi munkafolyamatok részeként, egy jól eltalált emblémázott reklámajándék széles körben építi az Ön vagy cége hírnevét. Reklámtoll, kulcstartó, esőkabát, bögre, óra, toll és írószer, irodai reklámtárgy, táska, szerszám, világítás, névjegytartó, textil és karácsonyi termékek.

Reklámajándék blog - reklámajándék

Lonkai Erika vagyok, az 1001 Reklámajándék vezetője. Hosszú évek alatt rengeteget tanultam és tapasztaltam a reklámajándékok világában. Ezen a blogon ezt a tudást és tapasztalatot osztom meg mindenkivel.

Ajánlatunkból

karácsonyi reklámajándék katalógus

Facebook

Utolsó kommentek

Céges reklámajándék készítésről, a reklámajándékozás rejtelmeiről első kézből

2011.03.02. 10:00 Lonkai Erika

Egy megrendelés ára

Címkék: üzlet megrendelés ügyfél

A megrendelés az ajánlatkéréstől a terméken végrehajtott műveleteken át, a leszállítás utáni kifizetésig tart. Vagy még tovább is. (termék utógondozás, brandépítés, de ezt most hagyjuk). A megrendelés része tehát az is, hogy a megrendelő a megvizsgált, és megfelelőnek talált reklámajándékot átvétel után kifizeti. A megrendelést ezzel lezárja, pontot tesz a végére, és kifejezi azt, hogy kapott valamit, amiért a megszolgált díjat le kell róni. A kapcsolat része – és ha megnézzük látszik, hogy elég fontos része - ez a végjáték. Kéretik ezzel az egész kialakult viszonyt nem elrontani!

Konkrétabban:
Mindenki, aki még nem fizette ki az igénybe vett szolgáltatást, aki nem fizette ki a megrendelt és átvett áruért a számla ellenértékét, az fizessen!

Korrekt megoldás, ha szól, hogy fizetési halasztást kér. Van ilyen, de fehér holló.

Az átlátszó kifogások közül itt néhányat leírok, hogy látható legyen, ezekkel már nem érdemes próbálkozni:

  1. Nem jött meg a számla, vagy elkeveredett.
  2. A pénzt már elutaltuk, de visszajött, rossz bankszámlaszámot adtunk meg.
  3. A terméket a megrendelő megrendelője nem fizette ki, így ők sem fizetnek addig.
  4. A megrendelő nem látja, mit csinál a számlázása, mintha két külön világban élnének.

Ugyanitt pénztárca emblémázás!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamajandek.blog.hu/api/trackback/id/tr302689258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gifted 2011.03.03. 21:01:37

A fizetési kifogások nagyon jók, ennyire átlátszóan tudnak hazudni egyesek, és ezzel csak az a baj hogy ők alkalmazottak, a főnök meg bujkál.
süti beállítások módosítása