Cégünkről

Reklámajándék forgalmazás és emblémázás - termékeink közül ön választ, mi igény estén emblémázzuk. A marketing kommunikáció fontos eleme a reklámajándékozás. Szóró és repi termékek, promóciós rendezvények, összejövetelek, vagy csak a hagyományos hétköznapi munkafolyamatok részeként, egy jól eltalált emblémázott reklámajándék széles körben építi az Ön vagy cége hírnevét. Reklámtoll, kulcstartó, esőkabát, bögre, óra, toll és írószer, irodai reklámtárgy, táska, szerszám, világítás, névjegytartó, textil és karácsonyi termékek.

Reklámajándék blog - reklámajándék

Lonkai Erika vagyok, az 1001 Reklámajándék vezetője. Hosszú évek alatt rengeteget tanultam és tapasztaltam a reklámajándékok világában. Ezen a blogon ezt a tudást és tapasztalatot osztom meg mindenkivel.

Ajánlatunkból

karácsonyi reklámajándék katalógus

Facebook

Utolsó kommentek

Céges reklámajándék készítésről, a reklámajándékozás rejtelmeiről első kézből

2012.06.28. 11:41 yatookatalogus1

A McDonald’s olimpiai reklámkampánya

Címkék: marketing reklámajándék Olimpia

mcdonalds46_460.jpgA legnagyobb amerikai étteremóriás a McDonald’s 1968 óta támogatja az Olimpiát, nincs ez másképp a 2012-es Londonban megrendezendő Olimpiával sem. Eddig szinte teljes homály fedte az étteremlánc olimpiai reklámkampányait, most azonban szándékosan árultak el részleteket a nem minden napi költségevetést igénylő marketingfogásról. A közel 10 millió fontos költségvetésből szinte mindenre futja, amiről egyes vállalatok egy ilyen világra szóló eseménynél csak álmodozhatnak.

Az Olimpia előtt, alatt és után is számtalan aktivitás várható az étteremlánctól, összehangolva a kültéri reklámokat, a televíziót és a közösségi médiát, középpontban az eseményen szerepet vállaló emberekkel.

Amiért érdekesnek tartottam erről bejegyzést írni az a megfontolt, ám annál is inkább tudatos marketing stratégiai vonal, amely mentén halad a kampány. Ugyanis a McDonald’s most rendkívüli emberközpontúságáról mutatott példát. A marketing kampányok központjában nem a sztársportolók állnak, hanem azok az egyszerű emberek, akik a háttérmunkában vesznek részt. Ők azok, akik a stadionok mellett végeznek kemény munkát és nem tapsolják meg a végén őket, név és arc nélkül dolgoznak.

A marketing kampány részét képezik azok a tweetek , videók és bejegyzések, amelyeket közös felhasználói tartalommá gyúrnak, és ezek alapjait képezik az Olimpián dolgozó egyszerű emberek, akiknek feladatuk, hogy a háttérben megteremtsék a szurkolói élményt, mind a helyszínen, mind a televízión keresztül.

A reklámkampány másik pillére a kültéri és a televíziós kommunikáció, amelyen keresztül bátorítani fogja az embereket, hogy csatlakozzanak a Game Maker-ek – az önkéntesek – közé.

Emellett a szurkolás szenvedélyét az interneten terjesztett filmekkel, videókkal szeretnék felkelteni, s itt már a Facebook közösséget kovácsoló erejét is segítségül hívják. Mindenki feltöltheti a saját anyagát, hozzájárulhat ezzel az internetes olimpiai közösség létrehozásához. Majd a legjobb filmek egy televíziós reklámfilmben is helyet kapnak.

Ez a várhatóan mérhetetlen mennyiségű anyag, amit a felhasználók önként gyűjtenek össze a játékok után kerül a tevékenységek középpontjába, klipek, képek, hozzászólások kerülnek felhasználásra.

A McDolnald’s tíz hetes kampánnyal igyekszik kiállni az Olimpia mellett. A reklámkampány júliusban indul, a részletekről a Marketing Week internetes portál számolt be.

Érdekes volt belelátni egy ilyen óriás vállalat ötletelőinek a fejébe, a kampány pontosan megtervezett kivitelezésébe. Most már csak az a kérdés motoszkál bennem, vajon a McDonald’s kreatív szakemberei milyen szinten számoltak a reklámajándékok erejével?

Elköltöztünk. Reklámajándék blogunk mostantól a http://www.1001reklamajandek.hu/blog címen érhető el.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamajandek.blog.hu/api/trackback/id/tr624615593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása