Cégünkről

Reklámajándék forgalmazás és emblémázás - termékeink közül ön választ, mi igény estén emblémázzuk. A marketing kommunikáció fontos eleme a reklámajándékozás. Szóró és repi termékek, promóciós rendezvények, összejövetelek, vagy csak a hagyományos hétköznapi munkafolyamatok részeként, egy jól eltalált emblémázott reklámajándék széles körben építi az Ön vagy cége hírnevét. Reklámtoll, kulcstartó, esőkabát, bögre, óra, toll és írószer, irodai reklámtárgy, táska, szerszám, világítás, névjegytartó, textil és karácsonyi termékek.

Reklámajándék blog - reklámajándék

Lonkai Erika vagyok, az 1001 Reklámajándék vezetője. Hosszú évek alatt rengeteget tanultam és tapasztaltam a reklámajándékok világában. Ezen a blogon ezt a tudást és tapasztalatot osztom meg mindenkivel.

Ajánlatunkból

karácsonyi reklámajándék katalógus

Facebook

Utolsó kommentek

Céges reklámajándék készítésről, a reklámajándékozás rejtelmeiről első kézből

2010.09.14. 16:51 Lonkai Erika

Miért kerül annyiba?

Címkék: üzlet

Abban a szerencsés helyzetben vagyunk, hogy vannak visszatérő ügyfeleink. Ők sok esetben ugyanazt rendelik újra, amit már korábban is vettek. Például céges tollat, vagy valamilyen bevált promóciós ajándékot.

Az ilyen újrarendelések esetében aztán, ha nem a régi áron készítjük el a kért terméket, felmerül a kérdés: miért emeltünk mi árat, főleg egy visszatérő vevőnél? És ilyenkor jöhet a magyarázkodás... amit nagyon nem szeretek.

Gondoltam, leírom, kiktől is függ az, hogy mi mennyibe kerül. Egy ajándéktárgy ára minimum három tényezőtől függ. Az első magának a terméknek az ára, amennyiért mi megkapjuk. A második az emblémázás ára (na, ez is sok apró költségből áll össze), vagyis annak a díja, amennyiért a kért logó felkerül a reklámtárgyra. Végül a harmadik elem a mi költségünk.

Ha ezek közül bármelyik változik, változik az ár is. Ráadásul a termékek esetében nagy mozgásterünk sincs, főleg, ha a kedves ügyfél olyan egyértelmű kéréssel jön, ami behatárolja a beszerzési forrást. Ha tehát emelkedik az ár, mert mondjuk romlik a forint, akkor bizony nekünk is árat kell emelni, ha akarom, ha nem.

A logózás esetében szerencsére van egy kis mozgásterünk, így ott kevésbé érződnek azok a változások, amik az áremelést indokolják.

Tehát ha árat kell emelnem, azt nem saját elhatározásból teszem. Mint ahogy most sem.

Hiszen 2010. szeptember 1-el a nagykereskedők árat emeltek... 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamajandek.blog.hu/api/trackback/id/tr842295056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása