Cégünkről

Reklámajándék forgalmazás és emblémázás - termékeink közül ön választ, mi igény estén emblémázzuk. A marketing kommunikáció fontos eleme a reklámajándékozás. Szóró és repi termékek, promóciós rendezvények, összejövetelek, vagy csak a hagyományos hétköznapi munkafolyamatok részeként, egy jól eltalált emblémázott reklámajándék széles körben építi az Ön vagy cége hírnevét. Reklámtoll, kulcstartó, esőkabát, bögre, óra, toll és írószer, irodai reklámtárgy, táska, szerszám, világítás, névjegytartó, textil és karácsonyi termékek.

Reklámajándék blog - reklámajándék

Lonkai Erika vagyok, az 1001 Reklámajándék vezetője. Hosszú évek alatt rengeteget tanultam és tapasztaltam a reklámajándékok világában. Ezen a blogon ezt a tudást és tapasztalatot osztom meg mindenkivel.

Ajánlatunkból

karácsonyi reklámajándék katalógus

Facebook

Utolsó kommentek

Céges reklámajándék készítésről, a reklámajándékozás rejtelmeiről első kézből

2011.03.19. 10:00 Lonkai Erika

A logó mint alapanyag

Címkék: japán grafika logo mitsubishi arculat formátum reklámajándék

Reklámajándék emblémázás alapanyaga a logó. Igen, egy jó logó az segít. Nem arra gondolok, hogy ha szép a logó, és jól kitalált, és arányos, és kifejező, és olvasható, hanem arra, hogy ha már van logó, akkor legyen meg a cégnél jó minőségben, és használható formátumokban. Elektronikusan szerepelhet a honlapon a logó, ám ha innen veszi a nyomda, akkor abból nem fog kisülni nagy méretben semmi jó. Legyen pl. eps, tif, és jpg formátumban is logód, ha lehet a legjobb minőségben. Nem azt kérem én, hogy legyen mindenkinek arculati kézikönyve, de legalább tudják, hogy ilyen kérdések merülnek fel a gyártáskor. Foglaljuk össze magunknak, azokat az irányelveket, felhasználási módokat, amiket elvárunk az arculatunk, a logónk használata közben. Legyen egységes alapokon a megjelenés. Térjünk ki a tiltott formákra, a nem engedélyezett megjelenésekre az alternatív megoldásokra. Az arculati leíráshoz gondoljuk végig a betűtípusokat, a színkódokat (cmyk formátum), a megjelenés felépítését (levélpapír, CD borító, névjegy, e-mail aláírás, kiállítási stand, netán munkaruházat, kulcstartó, vállalati autó vagy egyéb ajándéktárgy). Bővítsük a leírást, ha új tapasztalataink vannak a felhasználás során.

 

Egy jó logó minta:

A gyémánt grafikai elem mindenki számára világos, de mint cégnév azt gondoltuk, hogy a Mitsubishi egy japán családnév által vált a világ egyik vezető autógyártójának cégnevévé. Nem így van, és a történet roppant egyszerű.

A mitsu japán nyelven hármat jelent, a hishi pedig egy a szigetországban honos gesztenyefajt jelöl. Ha mindezt összetett szóként vizsgáljuk, akkor ezt a szót Japánban a gyémánt elnevezésére használják. De azért nem teljesen ilyen egyszerű, a japánok ha a szó közepén há hangot látnak, akkor azt bének ejtik, így alakult ki a végleges Mitsubishi elnevezés.
A cég története szerint a cég tulajdonos nevéhez fűződik a cég logó szöveges részének végleges kiválasztása. (forrás: logoterv.hu)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamajandek.blog.hu/api/trackback/id/tr922744421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása