Cégünkről

Reklámajándék forgalmazás és emblémázás - termékeink közül ön választ, mi igény estén emblémázzuk. A marketing kommunikáció fontos eleme a reklámajándékozás. Szóró és repi termékek, promóciós rendezvények, összejövetelek, vagy csak a hagyományos hétköznapi munkafolyamatok részeként, egy jól eltalált emblémázott reklámajándék széles körben építi az Ön vagy cége hírnevét. Reklámtoll, kulcstartó, esőkabát, bögre, óra, toll és írószer, irodai reklámtárgy, táska, szerszám, világítás, névjegytartó, textil és karácsonyi termékek.

Reklámajándék blog - reklámajándék

Lonkai Erika vagyok, az 1001 Reklámajándék vezetője. Hosszú évek alatt rengeteget tanultam és tapasztaltam a reklámajándékok világában. Ezen a blogon ezt a tudást és tapasztalatot osztom meg mindenkivel.

Ajánlatunkból

karácsonyi reklámajándék katalógus

Facebook

Utolsó kommentek

Céges reklámajándék készítésről, a reklámajándékozás rejtelmeiről első kézből

2011.07.25. 14:59 Lonkai Erika

A reklámok rekláma

Címkék: reklám 1 forma reklámajándék

Ha valamire lehet azt mondani, hogy a reklámok rekláma, akkor az a Forma 1. A száguldó cirkusz, ahogy a média nevezi, a több száz lóerős gépek és az azokat uraló pilóták versenye a világon egyedülálló a reklámok tekintetében.

A Forma 1 versenyautóin szinte mindent lehet reklámozni, amit persze igen csak drágán mérnek, de nem csak magukon a versenyautókon láthatunk reklámfeliratokat, emblémákat, céglogókat, hanem a pilóták ruházatán is. Megcsodálhatjuk minden futamon a klasszikus overál és baseball sapka kombináción mennyi embléma és logó virít. Akik szponzorálják az adott csapatot, azok megjelenést kérnek.

Azt gondolnánk, a cégek, akik ilyen „nagyban játszanak”, azoknak ez a típusú páratlan reklámozási lehetőség csak sikeres lehet. Ez viszont nem minden esetben van így!

Egy német piackutatással foglalkozó cég nemrég annak járt utána, melyek azok a vállalatok, akiknek a Forma 1-es megjelenés hatékony reklámmal is párosul, és melyek azok, akik mintegy számolatlanul dobják ki a pénzt az ablakon. A felmérés, bár a teljesség igénye nélkül készült, a leghatékonyabb szponzorként, ennél fogva a reklám, a márka és a Forma 1 közötti kapcsolatot a legtöbb emberhez a Hawlet Packard és a Hugo Boss juttatta el. Eredményes szponzorok közé sorolták még az Allianzt és a Puma vállalatokat is.

Míg meglepő módon a Mercedes-Benz csupán a 23. helyet foglalja el a hatékony szponzorok listáján, annak ellenére, hogy az óriás vállalatnak közel öt dollárja bánja, hogy egy-egy rajongónak tudatosítsa a márka és a Forma 1 közötti összefüggést. A legrosszabb szponzorok között találjuk a DHL-t, a német szállítmányozó cég évi 10 millió dollárja és minden országban, minden futamon ott lógó csúnya sárga plakátja sem elég, hogy hatékony reklámot csináljon magának.

Ugyanakkor nem csak a vállalatok, cégek, termékek, hanem maguk a pilóták is egyfajta „reklámtárgynak” tekinthetők az F1-es forgatagban. A Forma 1-es pilótákkal készített reklámfilmeket szinte aranyárban mérik, s hasonló az az ár is, amit bevételként elkönyvelhetnek a reklámozott termékek által a vállalatok.

De magam részéről egy emblémázott Schumacherrel is beérném! :-)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamajandek.blog.hu/api/trackback/id/tr433096463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása