Cégünkről

Reklámajándék forgalmazás és emblémázás - termékeink közül ön választ, mi igény estén emblémázzuk. A marketing kommunikáció fontos eleme a reklámajándékozás. Szóró és repi termékek, promóciós rendezvények, összejövetelek, vagy csak a hagyományos hétköznapi munkafolyamatok részeként, egy jól eltalált emblémázott reklámajándék széles körben építi az Ön vagy cége hírnevét. Reklámtoll, kulcstartó, esőkabát, bögre, óra, toll és írószer, irodai reklámtárgy, táska, szerszám, világítás, névjegytartó, textil és karácsonyi termékek.

Reklámajándék blog - reklámajándék

Lonkai Erika vagyok, az 1001 Reklámajándék vezetője. Hosszú évek alatt rengeteget tanultam és tapasztaltam a reklámajándékok világában. Ezen a blogon ezt a tudást és tapasztalatot osztom meg mindenkivel.

Ajánlatunkból

karácsonyi reklámajándék katalógus

Facebook

Utolsó kommentek

Céges reklámajándék készítésről, a reklámajándékozás rejtelmeiről első kézből

2011.07.27. 09:19 Lonkai Erika

A pólónyomtatás titka

Címkék: póló nyomtatás reklámajándék

Eljött az idő, hogy beavassam a kedves olvasót a pólónyomtatás rejtélyeibe. Nem azért teszem, hogy lerántsam a titokról a leplet, hanem azért, hogy segítsem Önt, a legideálisabb nyomtatási technika kiválasztásában megrendelés előtt. Mert ez is fontos szempont lehet.

Kezdjük mindjárt egy csipetnyi történelmi adalékkal, és a fogalmak tisztázásával!

A póló, T-alakú kötött ing, ám a T-ingtől eltérően, - amit gyakran kevernek a köznyelvben a pólóval, bár mára már összemosódni látszik a két ruhadarab – galléros, a nyakánál gombolós, sőt néha zseb is van rajta. A klasszikus pólóing rendszerint pamutból készül és színe fehér, bár manapság már a szivárvány minden színében gyártják. A póló mai formájának megalkotója Réne Lacoste teniszbajnok, aki 1926-ban már ilyen ingben teniszezett az akkori US Open bajnokságon.

Ezzel ellentétben a T-ing rövid ujjú, kerek nyakkivágású, gallér és gombolás nélküli kötött ing, ami az első és a második világháborúban a katonák kötelező alsó ruházata volt. Nem csoda hát, ha mindkét ruhadarab rövid időn belül a „civil” emberek körében is divatot teremtett. Hasonlóan az első pólónyomtatás is a sportegyesületek és a katonák nevéhez fűződik, előbbiek egyesületük nevét, logóját, utóbbiak alakulatuk nevét, kezdőbetűjét próbálták megjeleníteni a pólókon.

Mára a pólók feliratozása, emblémázása csak technikájában változott, s a digitalizáció megjelenésével finomodott ugyan, de alapjában ősrégi alapokon nyugszik.

Háromféle eljárással tudjuk a pólókat feliratozni, emblémázni:

Transzfernyomással olyan durva és nehezen emblémázható felületekre lehet dolgozni, mint a póló, táska, egérpad, egyéb textil ruhák stb. Ebben az esetben a ragyogó nyomatot adó végeredmény semmilyen más technológiával nem érhető el. A transzfernyomást szitanyomás technológiával is lehet ötvözni, ilyenkor indirekt módon történik a nyomtatás, vagyis nem közvetlenül a termékre nyomtatunk, hanem előbb egy matricát hozunk létre, a grafikát egy speciális papírra szitázzuk. Majd ezt a matricát vasaljuk a termékre.

Két transzfernyomást alkalmazhatunk, a hidegen és forrón lehúzható transzfert. Előzőnél meg kell várnunk, amíg a nyomat teljesen kihűl, utóbbi esetnél már a hő prés felnyitása után lehúzható a matrica. A hideg transzfer élénkebb színeket, rugalmas alkalmazási lehetőséget biztosít a forró transzfernyomással ellentétben.

Digitális transzfernyomással a legapróbb részletek magas felbontásban tökéletesen jeleníthetők meg. A szublimációs speciális transzfernyomást általában a sportruházat gyártók alkalmazzák.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A szitázást már évszázadokkal ezelőtt is használták Kínában és Japánban textilfestésre, majd a 19. században újra felbukkant a feledésbe merülő technika. A felvinni kívánt emblémát először színekre bontjuk, ezután minden színhez egy fotózható film készül (ezért nevezik még a szitázást, filmnyomásnak is). Ebből fotóeljárással legyártjuk a szitát. A megfelelő színű festék kikeverése után, a szita segítségével színenként felviszünk az anyagra. A szárítás és hő rögzítés után kialakul a tartós nyomat.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A hímzés, egy speciális díszítő eljárás, amivel különböző alapanyagot (bőr, pamut, vászon) varrással készített mintával ékesíthetünk. Régészeti bizonyíték van arra, hogy a hímzést már az ókorban is használták a Föld minden részén. Gépi hímzéssel a pólókra elegáns feliratokat, szlogeneket, mintákat, ábrákat, emblémákat lehet felvinni. A hímzéssel felvitt minta nagyon tartós.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ezek lennének tehát reklámajándék készítésünk „szent titkai”.

Javában dúl pólóakciónk, többféle szín és márka közül válogathat, ha sikerült megkönnyítenem a döntést várjuk megrendelését!

http://www.1001reklamajandek.hu/akciok-1.html

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamajandek.blog.hu/api/trackback/id/tr183103415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása