Cégünkről

Reklámajándék forgalmazás és emblémázás - termékeink közül ön választ, mi igény estén emblémázzuk. A marketing kommunikáció fontos eleme a reklámajándékozás. Szóró és repi termékek, promóciós rendezvények, összejövetelek, vagy csak a hagyományos hétköznapi munkafolyamatok részeként, egy jól eltalált emblémázott reklámajándék széles körben építi az Ön vagy cége hírnevét. Reklámtoll, kulcstartó, esőkabát, bögre, óra, toll és írószer, irodai reklámtárgy, táska, szerszám, világítás, névjegytartó, textil és karácsonyi termékek.

Reklámajándék blog - reklámajándék

Lonkai Erika vagyok, az 1001 Reklámajándék vezetője. Hosszú évek alatt rengeteget tanultam és tapasztaltam a reklámajándékok világában. Ezen a blogon ezt a tudást és tapasztalatot osztom meg mindenkivel.

Ajánlatunkból

karácsonyi reklámajándék katalógus

Facebook

Utolsó kommentek

Céges reklámajándék készítésről, a reklámajándékozás rejtelmeiről első kézből

2011.08.01. 15:42 Lonkai Erika

A foci reklámszemmel

Címkék: reklám labdarúgás reklámajándékozás

Igazán nagy szabású esemény részesei lehetnek a sportrajongók. Legalábbis azon réteg, amelyik él-hal a fociért egész biztosan. A Vasas-Híd –AS Roma centenáriumi mérkőzésre kerül sor ugyanis 3-án, a budapesti Puskás Ferenc Stadionban. Nyílván, ha csak a hírt szerettem volna közölni ezzel már jócskán elmaradtam, hisz a különböző sport és hírportálok a Vasas Sport Club századik évfordulójának alkalmával játszott barátságos mérkőzést, az év szupermeccseként harangozták be.

Én viszont egy kicsit más szemszögből szeretném megközelíteni az eseményt, s remélem, ezzel semmit nem rombolok le a két rangos csapat nívójából.

Ha azt nézzük, hogy a múlt hétvégén Forma 1 volt, most pedig a centenáriumi barátságos mérkőzés lesz, túlzás nélkül megállapíthatjuk, hogy az ezeknek a nagy horderejű eseményeknek az igen hangos mellékzöngéje a reklám, a reklámajándékozás sem elhanyagolható.

Múlt heti posztomban a Forma 1 köré gyűrűző reklámtrendekről, a reklám megjelenésekről, reklám befektetésekről volt szó. Ám a Forma 1 zárt közösségével szemben a labdarúgás sokkal ember központibb, ember közelibb sport. Ebben az esetben a játékosoknak fontos a rajongók, a szurkolók visszajelzése, sokkal közelebb érezheti magát egymáshoz mindkét fél.

Ennél fogva a reklám megjelenések is teljesen más formátumúak. A csapatnak fontos kommunikálni a szurkolókkal, s azok a cégek, vállalatok pedig, amelyek ebben a sportágban reklámoznak, nagyszerűen felismerik, hogy komoly ügyfél kört szerezhetnek azzal, ha ezt a kommunikátor szerepet felvállalják.

Mit jelent mindez magyarul?

Ha egy akármilyen profilú cég reklámajándéka, vagy a reklámajándék emblémázása, logója utal erre az eseményre, vagy ennek az eseménynek a tiszteletére készül, ezzel már azonosult is a szurkolók beállítottságához. Azaz egy lépéssel közelebb került ahhoz, hogy potenciális ügyfeleket szerezzen a szurkolók nem kevés táborából.

Nem akarok általánosítani, de alapvető jellemzője a reklámozásnak, a reklámajándékozásnak, hogy csakis azonosulással lehet bármilyen sikert is elérni, még akkor is, ha csak arról van szó, hogy első körben megismertessük cégünket a nagyközönséggel.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamajandek.blog.hu/api/trackback/id/tr803117320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása