Cégünkről

Reklámajándék forgalmazás és emblémázás - termékeink közül ön választ, mi igény estén emblémázzuk. A marketing kommunikáció fontos eleme a reklámajándékozás. Szóró és repi termékek, promóciós rendezvények, összejövetelek, vagy csak a hagyományos hétköznapi munkafolyamatok részeként, egy jól eltalált emblémázott reklámajándék széles körben építi az Ön vagy cége hírnevét. Reklámtoll, kulcstartó, esőkabát, bögre, óra, toll és írószer, irodai reklámtárgy, táska, szerszám, világítás, névjegytartó, textil és karácsonyi termékek.

Reklámajándék blog - reklámajándék

Lonkai Erika vagyok, az 1001 Reklámajándék vezetője. Hosszú évek alatt rengeteget tanultam és tapasztaltam a reklámajándékok világában. Ezen a blogon ezt a tudást és tapasztalatot osztom meg mindenkivel.

Ajánlatunkból

karácsonyi reklámajándék katalógus

Facebook

Utolsó kommentek

Céges reklámajándék készítésről, a reklámajándékozás rejtelmeiről első kézből

2011.08.03. 11:48 Lonkai Erika

Fesztiválos reklámok

Címkék: reklám fesztivál reklámajándékozás

A Sziget Fesztiválra nyugodtan ráragaszthatjuk a hazai fesztiválok fesztiválja bélyeget. Idén már a 19. fesztiválra kerül sor, s egész biztosan minden valamire való 18-35 év közötti fiatal már hátizsákba összepakolva várja a nulladik napot, hogy kezdődhessen az őrület.

A fesztiválos őrület, ahol a pörgő forgatagban korosztály megkötés nélkül bukkannak fel az emberek, egy-egy színpad előtt. Nem csoda hát, ha a 2011-es Sziget fesztiválra a rendezők már 400 ezernél is több látogatót várnak. Ezzel a számmal pedig máris európai színvonalú rendezvényről beszélhetünk.

Ezekből a számokból pedig akár laikusként is levonhatjuk a következtetést, hogy a „kajáldák, piáldák” mellett, a reklámozók, médiatámogatók is igen szép hasznot tudhatnak magukénak. Ebben a haszonban az anyagi haszon mellé, nem kevés eszmei haszon is társul, azzal, például, ha egy márkanevet minél több emberben lehet tudatosítani.

Ehhez már csak egy kisebb-nagyobb értékű szóró-reklámajándékot kell teríteni a tömegben, természetesen célirányosan, hatásosan, részint azonosulva a fesztiválozókkal, magával a rendezvénnyel. S máris több ezer potenciális ügyfelet lehet megszerezni, akár kereskedelmi, akár szolgáltatóipari, vagy kommunikációs cégről is beszéljünk. Még akkor is, ha tudjuk, hogy a Szigetre látogatók között szép számmal vannak külföldiek is. A sokat emlegetett ország imagesnak pedig egy jól felépített reklámajándékozós kampány csak javára válhat.

S úgy tűnik, hogy azok a vállalatok, akik szponzorálják a Sziget Fesztivált évről-évre más és más elvárásaik vannak a reklámmegjelenéssel kapcsolatban. Idén például a Vodafone meglepő kreatív és innovatív megjelenéssel rukkol elő, a 30 m magas Vodafone szupertoronnyal. Ami a Sziget idejére hiperszuper gyors, 21Mbit/sec-es mobilinternetet biztosít a fesztiválozóknak, és minden digitális óhaj-sóhajt kielégít.

Ez pedig igazán jó „fogás”, tudva, hogy minden fesztiválozó kötelezően, legalább egy mobiltelefonnal érkezik a Szigetre.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamajandek.blog.hu/api/trackback/id/tr623122457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása