Cégünkről

Reklámajándék forgalmazás és emblémázás - termékeink közül ön választ, mi igény estén emblémázzuk. A marketing kommunikáció fontos eleme a reklámajándékozás. Szóró és repi termékek, promóciós rendezvények, összejövetelek, vagy csak a hagyományos hétköznapi munkafolyamatok részeként, egy jól eltalált emblémázott reklámajándék széles körben építi az Ön vagy cége hírnevét. Reklámtoll, kulcstartó, esőkabát, bögre, óra, toll és írószer, irodai reklámtárgy, táska, szerszám, világítás, névjegytartó, textil és karácsonyi termékek.

Reklámajándék blog - reklámajándék

Lonkai Erika vagyok, az 1001 Reklámajándék vezetője. Hosszú évek alatt rengeteget tanultam és tapasztaltam a reklámajándékok világában. Ezen a blogon ezt a tudást és tapasztalatot osztom meg mindenkivel.

Ajánlatunkból

karácsonyi reklámajándék katalógus

Facebook

Utolsó kommentek

Céges reklámajándék készítésről, a reklámajándékozás rejtelmeiről első kézből

2011.08.31. 11:05 Lonkai Erika

XXX. nyári olimpiai játékok

Címkék: reklám játékok nyári 2012 olimpiai

Ha a Forma 1 versenyekre azt mondtam a reklámok rekláma, akkor a négy évente megrendezésre kerülő nyári olimpiai játékokat „mega“ jelzővel illethetjük reklám és reklámozás szempontjából.

Már, ha csak abból indulunk ki, hogy a Forma 1 meglehetősen zárt közösség, a világot megmozgató olimpiai játékokhoz képest. Ahol egy-egy versenyző győzelme önmagában reklám, reklám a hazája megítélésének, a hazája imázsának egy méretes plusz pont.

Mint ismeretes a XXX. nyári olimpiai játékokat, 2012-ben Londonban rendezik meg. A város abban a szerencsés helyzetben van, hogy az újkori nyári olimpiai játékokat egyedülálló módon harmadjára rendezheti meg.

Óriási pénzbe kerül a londoni játékok megszervezése, a becslések szerint a fejlesztésekkel együtt a teljes költségvetés 9,345 milliárd fontra rúg, ez magyar forintra átszámolva közel 3270 milliárdnak felelne meg. A nyári olimpiai játékok házigazdája, London város főpolgármestere szerint mindenképp profitálni fognak a világra szóló eseményből.

Ami könnyűszerrel elképzelhető, ha már csak a hatalmas reklámkampányra gondolunk, ami máris körülveszi az olimpiai játékokat.

Gombamód szaporodnak azok a magyar weboldalak is, amelyek a XXX. nyári játékokra jegyeket kínálnak, vagy utazási lehetőséget ajánlanak. S, mi csak egy apró ország vagyunk az olimpiai zsongásban.

A sportesemények szervezését, ami kb. 2 milliárd fontnak megfelelő összegre tevődik a privát szektor finanszírozza jegyeladásokból, reklámokból és közvetítési jogok felhasználásából.

S, hogy tulajdonképpen miért utaltam arra, hogy egy olimpiai játékot „mega“ jelzővel illessek a reklámozás oldaláról?

Mert olyan „mega“ cégek álltak a világra szóló események mellé szerződött partnerekként, főtámogatókként, mint az Adidas, a BMW, a BP, a British Airways, a BT, az EDF Energy és a Lloyds TSB.

Ezen kívül még 11 világcég szegődött főtámogatónak a nyári olimpiai játékok mellé: Coca-Cola, Acer, Atos Origin, Dow Chemical Company, GE, McDonald’s, Omega, Panasonic, Procter and Gamble, Samsung and Visa.

Lássuk be, ha a világ legjobb sportolóinak az „összecsapásai“ nem is lennének elegendők, ilyen szponzor cégek mellett nem csoda, ha a londoni főpolgármester profitra számít.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamajandek.blog.hu/api/trackback/id/tr313192649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása