Cégünkről

Reklámajándék forgalmazás és emblémázás - termékeink közül ön választ, mi igény estén emblémázzuk. A marketing kommunikáció fontos eleme a reklámajándékozás. Szóró és repi termékek, promóciós rendezvények, összejövetelek, vagy csak a hagyományos hétköznapi munkafolyamatok részeként, egy jól eltalált emblémázott reklámajándék széles körben építi az Ön vagy cége hírnevét. Reklámtoll, kulcstartó, esőkabát, bögre, óra, toll és írószer, irodai reklámtárgy, táska, szerszám, világítás, névjegytartó, textil és karácsonyi termékek.

Reklámajándék blog - reklámajándék

Lonkai Erika vagyok, az 1001 Reklámajándék vezetője. Hosszú évek alatt rengeteget tanultam és tapasztaltam a reklámajándékok világában. Ezen a blogon ezt a tudást és tapasztalatot osztom meg mindenkivel.

Ajánlatunkból

karácsonyi reklámajándék katalógus

Facebook

Utolsó kommentek

Céges reklámajándék készítésről, a reklámajándékozás rejtelmeiről első kézből

2011.09.20. 17:04 Lonkai Erika

Egy esküvő és a szilikonkarkötő esete

Címkék: szilikon karkötő szitázás reklámajándék dombornyomás mélynyomás

Az elmúlt hétvégén esküvőn voltam. Ami önmagában nem is lenne publicitásra érdemes, de ez egy különleges esküvő volt. A hagyomány és az illem az esetek többségében úgy diktálja, hogy a meghívott vendég ajándékot visz az ifjú párnak.

Ám az esküvőn, amire hivatalos voltam, szakítva a hagyományokkal, először az ifjú pár ajándékozta meg a meghívott násznépet. Igaz nem közvetlenül. A kis koszorús lányok kosárkából körbejárva a templom előtt várakozó vendégek közé vetették magukat és mindenkinek egy-egy szilikon karkötőt adtak át. A férfiaknak és a nőknek egyaránt, azoknak is, akik párban érkeztek és azoknak is, akik egyedül jöttek el az esküvőre.

A párban érkezett vendégek szilikon karkötője színben a nemnek megfelelően harmonizált a menyasszony és a vőlegény öltözékével. Azok, akik pedig pár nélkül érkeztek a nők/lányok tűzpiros, a férfiak/fiúk égszínkék színű szilikon karkötőt kaptak.

A szilikon karkötő „belépőjegy és meghívó" volt az esküvőre, az ifjú pár neve a külső részén dombornyomással volt beledolgozva, a vendégsereg számára is jelképezve és megerősítve az örök összetartozást. Az ifjú pár egyébként távoli ismerőseim, de annyira ismerem őket, hogy tudjam mindig is ennyire „különcnek“ tartották magukat. Ám a szilikon karkötő ilyen felhasználása még engem is meglepett! Igaz, kifejezetten kellemesen csalódtam, hogy mennyire lehet egy egyszerű és olcsó ajándékot egy nem mindennapi esemény részesévé emelni.

Néhányan zavartan pörgették ujjaikon a meglepetés ajándékot, mások mosolyogva nézegették, míg voltak olyanok, többek között én is, akik egyből büszkén csuklómra húztuk.

Reklámszakemberként úgy vélem az emblémázási mód sokat dobott az ajándék megjelenésén, és viselhetőségén. A dombornyomás, vagy mélynyomás elegánssá és diszkrétté tesz egy szilikon karkötőt, míg a szitázás, vagy a nyomtatás inkább nagy tömegeknek alkalmi reklámajándékként használható sikerrel. Persze ez céges büdzsétől is függ, hisz a logózási módok árai között eltérések vannak. De egy biztos, a szilikon karkötő felhasználási területe végtelen és kifogyhatatlan. A bizonyítékot fentebb vázoltam!

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamajandek.blog.hu/api/trackback/id/tr813241303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása