Reklámajándék emblémázás alapanyaga a logó. Igen, egy jó logó az segít. Nem arra gondolok, hogy ha szép a logó, és jól kitalált, és arányos, és kifejező, és olvasható, hanem arra, hogy ha már van logó, akkor legyen meg a cégnél jó minőségben, és használható…
Céges reklámajándék készítésről, a reklámajándékozás rejtelmeiről első kézből
2011.03.19. 10:00
A logó mint alapanyag
Címkék: japán grafika logo mitsubishi arculat formátum reklámajándék
Szólj hozzá!
2011.03.17. 10:00
Japán sakura ünnep - csereszenyefavirágzás, piknik és tavasz
Címkék: tavasz japán földrengés esernyő virágzás piknik szökőár sakura reklámajándék cseresznyefa
Japán nemzeti jelképe a cseresznyefa virágzás, mellyel a tavasz visszavonhatatlan megjelenését ünneplik. A távol-keleti szigetországban nagy hagyománya van a Sakura-ünnepnek, amikor családok, baráti társaságok ülnek ki a napsütésben piknikezni a virágzó cseresznyefák alá. Az…
Utolsó kommentek