Cégünkről

Reklámajándék forgalmazás és emblémázás - termékeink közül ön választ, mi igény estén emblémázzuk. A marketing kommunikáció fontos eleme a reklámajándékozás. Szóró és repi termékek, promóciós rendezvények, összejövetelek, vagy csak a hagyományos hétköznapi munkafolyamatok részeként, egy jól eltalált emblémázott reklámajándék széles körben építi az Ön vagy cége hírnevét. Reklámtoll, kulcstartó, esőkabát, bögre, óra, toll és írószer, irodai reklámtárgy, táska, szerszám, világítás, névjegytartó, textil és karácsonyi termékek.

Reklámajándék blog - reklámajándék

Lonkai Erika vagyok, az 1001 Reklámajándék vezetője. Hosszú évek alatt rengeteget tanultam és tapasztaltam a reklámajándékok világában. Ezen a blogon ezt a tudást és tapasztalatot osztom meg mindenkivel.

Ajánlatunkból

karácsonyi reklámajándék katalógus

Facebook

Utolsó kommentek

Céges reklámajándék készítésről, a reklámajándékozás rejtelmeiről első kézből

2012.01.27. 12:56 Lonkai Erika

Reklámszöveg vs. reklámajándék

Címkék: reklám ügyfél reklámozás reklámajándék

reklamszoveg-marketing.jpgEgy érdekes kérdés jutott a múlt nap az eszembe. Vajon mi mozgatja meg jobban az embereket, a hangzatos reklámszöveg, vagy egy reklámajándék? A cél mindkettőnél ugyanaz, ki nem mondottan, vagy épp felhívásszerűen kimondva arra akarjuk sarkallni a vásárlót, hogy jöjjön, nézze meg, vásároljon, nyaraljon, utazzon, egyen, wellnessezzen, szórakozzon, igyon, DE csakis nálunk! Melyikkel működik vállalkozásunk sikeresebben? Megjegyzem mindkét reklámozási formával lehet igazán nyomulni, már-már a jó ízlés határát súroló módon lehet mind reklámszöveggel vásárlásra buzdítani, mind reklámajándékkal.
Valahol mégis el kell döntenünk, miért választják legtöbben az üzleti szférában a hagyományos reklámszöveges, reklámtáblás, reklámfényes megoldást, míg a reklámajándékozás csupán a promóciós, akciós, rendezvényes megjelenésig szűkül. Talán abban rejlik a megoldás, hogy az emberek még mindig jobban bíznak a leírt kimondott szóban, mint az ajándékozás erejében. Nem tagadhatjuk le, hogy a leírt szóval, ábrával, képpel, villogó betűkkel a retinán keresztül, szinte követelőzően hatnak a meggyőzés erejében hívők.
Ugyanakkor abban reménykedek, hogy a kis –és nagy vállalatok egyaránt számításba veszik a reklámajándékok adta lehetőségeket is. Hisz itt közvetlenül annak a vásárlónak adom oda, aki tőlem vásárolt, s máris kiesik a célközönség felkutatása, hisz ott van a boltomban, az irodámban, csak fogom magam és megerősítem benne, hogy nálam jó helyen jár, térjen vissza ismételten hozzám. Ebben a tekintetben pedig nem kell jobb reklám, mint egy elégedett vásárló, ügyfél, aki másokban megerősíti cégem, vállalatom jó hírnevét.
Még a legfanatikusabb írott reklámhívők is el kell ismerjék, ez egy működőképes stratégia, csak valamiért kevesen használják, holott ismeretes, hogy egy átlagos vállalat jövedelme akár 10-15%-át is reklámozásra költheti. Ezzel szemben a reklámajándék készítés költsége jóval kisebb összegből is kijön! S, ez a gazdasági helyzetünk fényében igazán átgondolandó!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamajandek.blog.hu/api/trackback/id/tr763833982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása