Cégünkről

Reklámajándék forgalmazás és emblémázás - termékeink közül ön választ, mi igény estén emblémázzuk. A marketing kommunikáció fontos eleme a reklámajándékozás. Szóró és repi termékek, promóciós rendezvények, összejövetelek, vagy csak a hagyományos hétköznapi munkafolyamatok részeként, egy jól eltalált emblémázott reklámajándék széles körben építi az Ön vagy cége hírnevét. Reklámtoll, kulcstartó, esőkabát, bögre, óra, toll és írószer, irodai reklámtárgy, táska, szerszám, világítás, névjegytartó, textil és karácsonyi termékek.

Reklámajándék blog - reklámajándék

Lonkai Erika vagyok, az 1001 Reklámajándék vezetője. Hosszú évek alatt rengeteget tanultam és tapasztaltam a reklámajándékok világában. Ezen a blogon ezt a tudást és tapasztalatot osztom meg mindenkivel.

Ajánlatunkból

karácsonyi reklámajándék katalógus

Facebook

Utolsó kommentek

Céges reklámajándék készítésről, a reklámajándékozás rejtelmeiről első kézből

2012.01.31. 13:41 Lonkai Erika

A reklámok fajtái

Címkék: hirdetés reklám hirdető reklámajándék

reklam.jpgA reklám egy egészen pontosan körülhatárolható, finanszírozott tömegkommunikáció, a reklám a potenciális és valós fogyasztókra, és a fogyasztói magatartásra próbál hatni. Mindezt úgy, hogy megpróbálja felmérni a fogyasztói mechanizmust, és a vásárlás során igyekszik befolyásolni a viselkedési szokásokat.
Ám a reklám nem sorolható a hagyományos kommunikáció közé, mivel a hirdető fizet, nem pedig a címzett, s rendszerint a kereskedelmi célok szolgálatában áll. A közölt információ, rövid, tömör, szelektív, másodsorban vonzó és meggyőző próbál lenni. Minden, ami ahhoz kell, hogy vásárlási szokásainkat megváltoztassa, vagy megerősítse.
Ennek függvényében különböző reklám fajtákról beszélhetünk: emlékeztető reklámról, meggyőző reklámról, tájékoztató reklámról. Sőt, ezen túl a reklámhordozóknak is különböző fajtáit ismerjük. Ebbe most túl mély lenne belemenni, mert általában az írott reklám egyben vizuális reklám is, s most mi ebben vagyunk „érdekeltek”.
Az emlékeztető reklám esetében a hirdetőnek már sokkal könnyebb dolga van, hisz a fogyasztók vásárlási szokásai a hirdető terméke iránt már magas szinten stabilizálódtak, itt már a cél csak az, hogy az aktuális fogyasztó mentalitást, és beidegződést rögzítse.
A meggyőző reklám esetében a hirdetőnek a legnehezebb a feladata. Általában ez a típusú reklám arra szolgál, hogy egy vállalat a bevezetni kívánt márkával szemben keresletét kialakítsa. A legtöbb reklám ebbe a típusba tartozik.
A hirdető mind az emocionális, mind a racionális befolyással igyekszik élni, és a cég termékeinek a használatára igyekszik rábeszélni a fogyasztókat. A meggyőző reklám egyik ismert kommunikációs fajtája az összehasonlító reklám, amikor a hirdetni kívánt terméknek az előnyét mutatja be egy másik termékkel szemben.
A tájékoztató reklám egy új terméknek a különleges előnyét mutatja be a megcélzott célcsoportnak. A hirdető változást akar elérni a fogyasztó beállítódásában, a fogyasztó vásárlási szokásaiban, s az új szokás felvételére próbálja rávenni a célcsoportot.
Ha a reklámajándék szerepét nézzük a reklámozásban, egy emlékeztető reklámkampány lebonyolítására kiválóan alkalmas, hisz maga a reklámajándék, az üzenet hordozója, és eszköze is egyben. Érdemes minden vállalatnak kipróbálnia a hatást!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamajandek.blog.hu/api/trackback/id/tr473977670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása