Cégünkről

Reklámajándék forgalmazás és emblémázás - termékeink közül ön választ, mi igény estén emblémázzuk. A marketing kommunikáció fontos eleme a reklámajándékozás. Szóró és repi termékek, promóciós rendezvények, összejövetelek, vagy csak a hagyományos hétköznapi munkafolyamatok részeként, egy jól eltalált emblémázott reklámajándék széles körben építi az Ön vagy cége hírnevét. Reklámtoll, kulcstartó, esőkabát, bögre, óra, toll és írószer, irodai reklámtárgy, táska, szerszám, világítás, névjegytartó, textil és karácsonyi termékek.

Reklámajándék blog - reklámajándék

Lonkai Erika vagyok, az 1001 Reklámajándék vezetője. Hosszú évek alatt rengeteget tanultam és tapasztaltam a reklámajándékok világában. Ezen a blogon ezt a tudást és tapasztalatot osztom meg mindenkivel.

Ajánlatunkból

karácsonyi reklámajándék katalógus

Facebook

Utolsó kommentek

Céges reklámajándék készítésről, a reklámajándékozás rejtelmeiről első kézből

2012.02.02. 10:29 Lonkai Erika

Benzin ár, baleseti adó, rendszámcsere, útdíj, egyéb?

Címkék: adó útdíj benzin ár baleseti adó

penz.jpgMeglehet kicsit magasra dobtam a labdát, hogy az áremelkedésről, mint globális jelenségről írok, de szerény kis hazánkban ez igenis annak számít. Globális olyan értelemben, hogy mindenkit érint. Érinti a gyártót, a forgalmazót, a nagykereskedelmi egységeket, kereskedéseket, valamint a végfelhasználót, a vásárlót, az embert, aki az árut megvásárolja, aki a szolgáltatást igénybe veszi. A legtöbb áremelkedés akkor érinti érzékenyen a vállalkozásokat, a cégeket, ha az a közlekedéssel, vagy a szállítással függ össze.
Azon már meg sem lepődünk, ha a benzin áráért hol könyékig nyúlnak a pénztárcánkba, hol csak észrevétlenül szedegetik ki a forintokat, de egyszerre annyi „sarc”riogatásával, mint amennyivel január utolsó hetében kellett találkoznunk, már-már példaértékű.
Alig tértünk magunkhoz az egységesen kivetett baleseti adó nyújtotta megrázkódtatásból, amit ráadásul utólag csaptak hozzá a kötelező biztosítás díjainkhoz. Persze tudtunk róla, nem ért váratlanul, ám mégis, mint minden egyes forint, amit szinte értelmetlenül vesznek ki a zsebünkből, valljuk be, rosszul esik.
Aztán jött a rendszámcsere „ötlete”, - nem hiszem, hogy bárkinek is szükséges lenne részleteznem - ami bár nem sürgős, mégis nehéz ezreket vesz ki a zsebünkből, átlagembereket, vállalkozásokat egyaránt érint, s ebből 12 milliárd forint bevételt remél az állam.
Legutóbb pedig az útdíj ötlete borzolta a kedélyeket. Ami talán az előző két rendeletnél is meredekebb, hisz ezzel napi szinten húznák ki a zsebekből a forintokat a fővárosi autósoknak. S, itt szintén a vállalkozások, cégek érintettségét fontos kiemelni. Amit azért hangoztatok, mert, ha valóban egyszer mégis bevezetnék – egyelőre ugye elvetették az ötletet, hála a tiltakozásoknak, és annak, hogy senki nem vállalta magára a beszedését -, akkor azt az útdíjat, amit az államnak fizetnek be a cégek, kénytelenek lennének beépíteni szolgáltatásuk árába. Ez pedig egy újabb eszetlen áremelkedést jelentene. Amit lehetetlen lenne kivédeni. S, egy olyan begyűrűző áremelkedést generálna, amiből mindenkinek csakis hátránya születne: gyártónak, forgalmazónak, nagykernek, kiskereskedésnek és vásárlónak egyaránt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamajandek.blog.hu/api/trackback/id/tr974045625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása