Cégünkről

Reklámajándék forgalmazás és emblémázás - termékeink közül ön választ, mi igény estén emblémázzuk. A marketing kommunikáció fontos eleme a reklámajándékozás. Szóró és repi termékek, promóciós rendezvények, összejövetelek, vagy csak a hagyományos hétköznapi munkafolyamatok részeként, egy jól eltalált emblémázott reklámajándék széles körben építi az Ön vagy cége hírnevét. Reklámtoll, kulcstartó, esőkabát, bögre, óra, toll és írószer, irodai reklámtárgy, táska, szerszám, világítás, névjegytartó, textil és karácsonyi termékek.

Reklámajándék blog - reklámajándék

Lonkai Erika vagyok, az 1001 Reklámajándék vezetője. Hosszú évek alatt rengeteget tanultam és tapasztaltam a reklámajándékok világában. Ezen a blogon ezt a tudást és tapasztalatot osztom meg mindenkivel.

Ajánlatunkból

karácsonyi reklámajándék katalógus

Facebook

Utolsó kommentek

Céges reklámajándék készítésről, a reklámajándékozás rejtelmeiről első kézből

2012.04.13. 12:14 Lonkai Erika

Reklámajándék katalógus siker!

Címkék: reklámajándék reklámajándék katalógus 1001reklámajándék

katalogus.jpgSzerencsére nem csak bosszúságokról kell mindig írnom, hanem történnek kifejezetten kellemes dolgok is házunk táján. Egyik ilyen meglepő és nagyon sikeres dolognak könyvelhetjük el, hogy az 1001 reklámajándék 2012-es katalógusára félezernél is több feliratkozás érkezett. Ez viszont az előző év feliratkozók számát is megdöntötte.

S úgy gondolom, egyáltalán nem szégyen, ha ezt kifejezetten sikernek könyvelem el, ami szintén bizonyítja, hogy még mindig szükség van reklámajándékokra. Nagyon bízom benne, hogy idén már makrogazdasági helyzetünk is képes valamelyest stabilizálódni, és ez újabb ötleteket, újabb kreativitás hullámot indít el a különböző cégek marketingjéért felelős szakemberek fejében.

Hihetetlen, de cégek, szervezetek, csoportok, alapítványok, legyen szolgáltató, vagy kereskedelmi ipar mindenütt hatékonyan lehet a legkülönfélébb reklámajándékokat is hasznosítani. S, ehhez nem is feltétlen kell a legdrágábbat választani, sokkal inkább fontosabb a célirányos választás, a profilnak, a mondanivalónak megfelelő ajándék kiválasztása.

Gyakran esnek a reklámszakemberek olyan hibába, hogy úgy szeretnék rávenni az embereket viselkedésük megváltoztatására, hogy az gyakorlatilag lehetetlen. A hatásos reklámkampány szerves része lehet a reklámajándék is, csak tudni kell erőltetés nélkül használni: gyakorlatilag ennyi a siker titka.

Egy reklámkampány sikerét nem az jellemzi, hogy mennyi pénzt költöttek a reklámra, vagy reklámajándékra, hanem az, hogy megtalálják épp azt a stratégiát, azokat a reklámajándékokat, amelyek a reklámozandó cég, termék, szolgáltatás témájába és a profiljába illenek. Természetesen tudom, hogy mindezt nem egyszerű eltalálni, olykor feleslegesnek tűnő kísérletezgetések kellenek hozzá.

Ennek ellenére, vagy épp ezért, a több mint félezer feliratkozónak sikeres reklámajándék-kampányt, és bevétel, valamint forgalomnövelő reklámajándékozást kívánok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamajandek.blog.hu/api/trackback/id/tr424405010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása