Cégünkről

Reklámajándék forgalmazás és emblémázás - termékeink közül ön választ, mi igény estén emblémázzuk. A marketing kommunikáció fontos eleme a reklámajándékozás. Szóró és repi termékek, promóciós rendezvények, összejövetelek, vagy csak a hagyományos hétköznapi munkafolyamatok részeként, egy jól eltalált emblémázott reklámajándék széles körben építi az Ön vagy cége hírnevét. Reklámtoll, kulcstartó, esőkabát, bögre, óra, toll és írószer, irodai reklámtárgy, táska, szerszám, világítás, névjegytartó, textil és karácsonyi termékek.

Reklámajándék blog - reklámajándék

Lonkai Erika vagyok, az 1001 Reklámajándék vezetője. Hosszú évek alatt rengeteget tanultam és tapasztaltam a reklámajándékok világában. Ezen a blogon ezt a tudást és tapasztalatot osztom meg mindenkivel.

Ajánlatunkból

karácsonyi reklámajándék katalógus

Facebook

Utolsó kommentek

Céges reklámajándék készítésről, a reklámajándékozás rejtelmeiről első kézből

2010.06.22. 21:15 Lonkai Erika

Célzás ajándékkal

Címkék: üzlet termékek célzás

Most persze nem arra gondolok, amikor valakit megpróbálunk dühünkben eltalálni mondjuk egy céges bögrével. Persze ez is célzás, de sokkal kevésbé hasznos és egyáltalán nem kívánatos, szemben a másik fajta célzással.

Ez a másik fajta célzás pedig az, amikor a célcsoportunknak megfelelő ajándékot választjuk ki. Mert igen, valóban, az ajándéktárgyakkal is lehet pontosan és olyan jól célozni, mint a hirdetésekkel. Persze ehhez elsősorban ismerni kell, kiknek fogjuk adni a reklámajándékot.

Már az ajándék jellegének a kiválasztása is lehet a célzás eszköze. Hiszen egy reklámtoll vagy egy névjegykártya tartó sokkal inkább illeszkedik az üzleti világba, míg egy baseball sapka vagy egy póló inkább a sportrendezvények kelléke. Persze a képlet nem ennyire egyszerű, és itt jön elő az a tíz éves tapasztalat, ami alapján már nemcsak ajánlani tudok valamit, hanem azt is el tudom mesélni, másnak mennyire vált be.

De nem elég kiválasztani a terméket, azon belül is lehet olcsóbbat és drágábbat, egyszerűbbet és jobb minőségűt választani.

Talán pont a reklámtollak azok, ahol olyan széles a választék, hogy szinte bármilyen célcsoportnak adhatunk. De sok más esetben is lehetőségünk van eldönteni: inkább az ajándékozás ténye vagy a reprezentálás a cél?

Végül ott vannak a speciális vagy akár az egyedi ajándékok. Bár a válság miatt ritkábban jön elő az ilyen típusú igény, mégis fontos tudnunk: nemcsak néhány száz forintos kategória jöhet szóba, hiszen vannak pár ezer, sőt több ezer, tízezer forintokért is olyan termékek, amelyek erősíthetik a partnereinkben a bizalmat és elmélyíthetik az üzleti kapcsolatot is. 

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamajandek.blog.hu/api/trackback/id/tr252102003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

52 · http://52nap.blog.hu 2010.06.25. 13:16:45

Ma már nem csak cégek osztanak reklámajándékot, hanem olykor olyan blogok is amik mögött sokszor csak egyetlen szerző akad. Egyszerűen a hirdetési bevételből valamit visszaosztva a közösség aktívabb tagjainak.

Furcsa, hogy egy reklámajándékokkal foglalkozó cég nem próbálja meg elérni ezt a piacot is.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2010.06.28. 22:29:42

@52: szerinted egy frissen induló blognak mennyi a hirdetési bevétele? Kb. nulla, nem? Nem sok olyan hazai blog van sajnos, amelyiknek kimutatható, szemmel látható bevétele van :(

Lonkai Erika 2010.06.28. 22:40:26

@52: szia, mire gondolsz pontosan? Persze, ahogy Konrad írta, nincs reklámbevételünk, de reméljük, még az is lesz idővel :)
süti beállítások módosítása