Cégünkről

Reklámajándék forgalmazás és emblémázás - termékeink közül ön választ, mi igény estén emblémázzuk. A marketing kommunikáció fontos eleme a reklámajándékozás. Szóró és repi termékek, promóciós rendezvények, összejövetelek, vagy csak a hagyományos hétköznapi munkafolyamatok részeként, egy jól eltalált emblémázott reklámajándék széles körben építi az Ön vagy cége hírnevét. Reklámtoll, kulcstartó, esőkabát, bögre, óra, toll és írószer, irodai reklámtárgy, táska, szerszám, világítás, névjegytartó, textil és karácsonyi termékek.

Reklámajándék blog - reklámajándék

Lonkai Erika vagyok, az 1001 Reklámajándék vezetője. Hosszú évek alatt rengeteget tanultam és tapasztaltam a reklámajándékok világában. Ezen a blogon ezt a tudást és tapasztalatot osztom meg mindenkivel.

Ajánlatunkból

karácsonyi reklámajándék katalógus

Facebook

Utolsó kommentek

Céges reklámajándék készítésről, a reklámajándékozás rejtelmeiről első kézből

2011.06.08. 15:16 Lonkai Erika

Reklámajándék – Mikor illik, mikor nem

Címkék: ajándék alkalom reklámajándék

Először is határozzuk meg, hogy mit is nevezünk reklámajándéknak? A reklámajándék lehet kis értéket képviselő, inkább jelképes tárgy (golyóstoll, póló, bögre, kulcstartó stb.), ami az adott szervezet (cég, vállalkozás, intézmény, alapítvány) céges logójával van emblémázva.

Illetve lehet még nagyobb értékű ajándék, amit viszont már egyedi reklámajándékként kisebb célcsoportnak osztanak szét, s általában névre szólóan adják át.

A reklámajándék átadásának is megvan a módja, a helye és az ideje. Hogy miért?

Mert a megajándékozott az üzenetre, arra, amit a reklámajándék hordoz, reagál valamit, s ezt a reakciót kell maximálisan megfogni, s a reklámajándék által közvetített üzenet egyértelmű: emlékezni kell a megajándékozottnak a céges emblémára.

Erre emlékezhet úgy, hogy már a reklámajándékot is azért kapta, mert adott cégnek, vállalkozásnak az elégedett ügyfélkörébe tartozik, s így egy jelképes reklámajándékkal honorálják a hűségét. Vagy emlékezhet úgy, hogy egész véletlenül csöppen bele egy cég, vállalkozás reklámkampányába.

S ha jól szervezett és célzott kampányról van szó, akkor a figyelemfelkeltő érték jelen is van a kiválasztott reklámajándékban.

Ugyanakkor kötelező szinten oda kell figyelni arra, amikor NEM szabad reklámajándékot ajándékozni, mindenkinek óvnia kell önmagát, és cégét az olcsójános effektustól. Ilyen alkalmak az esküvők, házassági évfordulók, születésnapok, legénybúcsúk, leánybúcsúk stb. Ezekre az alkalmakra a reklámajándékoknál „tisztességesebb” ajándékkal illik megjelenni.

Ezzel a kijelentéssel korántsem saját piacunkat akarjuk szándékosan rontani, de az igényesség és a kereskedői korrektség megköveteli, hogy segítsünk azoknak, akik épp az alkalom illendőségével nincsenek tisztában.

Szólj hozzá! · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamajandek.blog.hu/api/trackback/id/tr262967932

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Plymouth student accommodation en suite 2019.04.22. 14:17:06

Answers to the wal mart 65 question assessment test - tiehihj

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása