Cégünkről

Reklámajándék forgalmazás és emblémázás - termékeink közül ön választ, mi igény estén emblémázzuk. A marketing kommunikáció fontos eleme a reklámajándékozás. Szóró és repi termékek, promóciós rendezvények, összejövetelek, vagy csak a hagyományos hétköznapi munkafolyamatok részeként, egy jól eltalált emblémázott reklámajándék széles körben építi az Ön vagy cége hírnevét. Reklámtoll, kulcstartó, esőkabát, bögre, óra, toll és írószer, irodai reklámtárgy, táska, szerszám, világítás, névjegytartó, textil és karácsonyi termékek.

Reklámajándék blog - reklámajándék

Lonkai Erika vagyok, az 1001 Reklámajándék vezetője. Hosszú évek alatt rengeteget tanultam és tapasztaltam a reklámajándékok világában. Ezen a blogon ezt a tudást és tapasztalatot osztom meg mindenkivel.

Ajánlatunkból

karácsonyi reklámajándék katalógus

Facebook

Utolsó kommentek

Céges reklámajándék készítésről, a reklámajándékozás rejtelmeiről első kézből

2011.06.21. 15:23 Lonkai Erika

Útravaló utazóknak

Címkék: utazás ajándék utazó utazási irodák reklámajándék

Mikor arra gondoltam, hogy a címben szerepeltekről fogok bejegyzést írni, nekem úgy tűnt, hogy nagy fába vágom a fejszémet, hogy az ismert rossz metaforával éljek.

A kérdésem az lenne ugyanis, hogy jellemzi-e az adott utazási irodát, ha teszem azt, nem „oda illő” reklámajándékot ad útravalónak az utazó kezébe? Másik oldalról megközelítve a kérdést, tudják-e az utazási irodák, milyen az „oda illő” reklámajándék?

Ha saját véleményemet kell leírni, akkor azt mondom, nem, nem tudják sem azt, hogy milyen az ideális reklámajándék, sem azt, hogy mit adjanak útravalónak, az ügyfeleiknek.

Amennyiben egy kisebb utazási irodáról van szó, el tudom képzelni, hogy visszatérő ügyfeleket utaztatnak évről-évre, a kölcsönös megelégedés függvényében. Ebben az esetben a moralitás, az üzleti korrektség egy szép egyedi reklámajándékot követel meg a törzs ügyfelek számára. Ez lehet emblémázott díszdoboz, igényesen megmunkált fa palackdoboz, akár laptoptáska, parfümkészlet, s ehhez hasonlók. Ilyen esetben semmiképp nem a tömegeknek osztogatott apróságok azok, amellyel megerősíthető az ügyfél, hogy továbbra is adott utazási irodával utazzon külföldre. Épp az igénytelennek tűnő, „olcsójános” hatása miatt.

Az utazások iránt érdeklődőknek, betérőknek már lehet kisebb értékű reklámajándékot adni. Focilabda alakú kulcstartókat, vagy mez alakúakat egy világbajnokságra, foci kupára meghirdetett út előtt, nyakpántokat, baseball sapkákat túrázáshoz, tengerparti utakhoz strandtermékeket, akár egy igényesen logózott kisebb felfújható strandlabdát is.

Így vagy úgy, de a céges reklámajándékozás üzenete csak akkor ér valamit, ha célirányosan osztogatjuk az ajándékokat. Egyáltalán nincs szükség a túlzásokra. Sőt, néha a kevesebb több. Ezt kellene megtanulni minden vezetőnek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamajandek.blog.hu/api/trackback/id/tr713003374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása