Cégünkről

Reklámajándék forgalmazás és emblémázás - termékeink közül ön választ, mi igény estén emblémázzuk. A marketing kommunikáció fontos eleme a reklámajándékozás. Szóró és repi termékek, promóciós rendezvények, összejövetelek, vagy csak a hagyományos hétköznapi munkafolyamatok részeként, egy jól eltalált emblémázott reklámajándék széles körben építi az Ön vagy cége hírnevét. Reklámtoll, kulcstartó, esőkabát, bögre, óra, toll és írószer, irodai reklámtárgy, táska, szerszám, világítás, névjegytartó, textil és karácsonyi termékek.

Reklámajándék blog - reklámajándék

Lonkai Erika vagyok, az 1001 Reklámajándék vezetője. Hosszú évek alatt rengeteget tanultam és tapasztaltam a reklámajándékok világában. Ezen a blogon ezt a tudást és tapasztalatot osztom meg mindenkivel.

Ajánlatunkból

karácsonyi reklámajándék katalógus

Facebook

Utolsó kommentek

Céges reklámajándék készítésről, a reklámajándékozás rejtelmeiről első kézből

2011.08.22. 20:00 Lonkai Erika

A wellness születése

Címkék: wellnes reklámajándék reklámajándékozás

Szoktuk mondogatni, mint minden rossz, vagy jó, csak Amerikából származhat. S általában minden olyan fogalom, tevékenység, de még életérzés is, ami nem idősebb 20-25 évnél az az általunk néha túlértékelt távoli nagybetűs Nyugatról jött.

Ám mégis azt kell mondjam, hogy nem minden rossz az, ami Amerikából érkezett hozzánk. Ilyen például a wellness, és a köréje épülő fogalomkör.

A wellness tulajdonképpen egy szemléletmód, aminek a születése a '80-as évekre tehető. A wellness kifejezés a „well being“, azaz jól lenni, és a „wholeness“ teljesség szavakból alakult ki. Meglehet a szemléletmód igen holisztikus, vagyis a teljességre, az egészségre törekvő, figyelembe véve a beteg értelmi, fizikai és szociális állapotát. Ám a szemlélet feltételezi azt is, hogy az adott személy aktívan részt vesz egészségi állapotának helyreállításában és megőrzésében a további betegségek elkerülésében.

 

A wellness mára már olyan egészségmegőrző csomagokat jelent, amiben személyre szabottan kapjuk meg a programokat, kúrákat, némely esetben különböző gyógymódokat, ami 4-5 napra, vagy akár egy hétre is tehető. Ezeknek az egészségmegőrző programoknak és kezeléseknek a felfokozott ütemű gazdasági világban, a stresszel, helytelen táplálkozással, mozgásszegény életmóddal járó életben igen nagy és hatásos szerepe is van.

 

Nem csoda hát, ha egy egész szálloda-ipar nőtte ki magát erre a speciális igényre.

Emberek ezrei töltik szabadságukat, wellness-szállodákban nyáron és télen egyaránt; mivel a wellness elsősorban a vízhez, a vízben végzett tevékenységhez köthető (mint az úszás, vízi aerobic, vízi fitness, szauna, különböző gyógymasszázsok). Ám a wellness-kúrák nem merülnek ki ezekben a tevékenységekben, mindig köthető hozzá egy, vagy több sportlehetőség is, s mivel a wellness és az egészség szorosan összefügg, ezért szervesen kapcsolódik még ehhez az egészséges táplálkozás is.

 

Mindezeket a tevékenységeket csupán annak apropójaként sorolom fel, hogy rámutassak a wellness körébe kapcsolódó lehetőségek reklámozás, reklámajándékozás szempontjából mennyire nagy szabadságot és választási lehetőséget adnak.

Valójában kevés olyan kereskedelmi terület létezik, ahova ennyi minden bekapcsolható.

 

A következő posztban, maradva a wellness témakörnél kapcsolódó reklámajándékokat fogok ajánlani.

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamajandek.blog.hu/api/trackback/id/tr733171791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása