Cégünkről

Reklámajándék forgalmazás és emblémázás - termékeink közül ön választ, mi igény estén emblémázzuk. A marketing kommunikáció fontos eleme a reklámajándékozás. Szóró és repi termékek, promóciós rendezvények, összejövetelek, vagy csak a hagyományos hétköznapi munkafolyamatok részeként, egy jól eltalált emblémázott reklámajándék széles körben építi az Ön vagy cége hírnevét. Reklámtoll, kulcstartó, esőkabát, bögre, óra, toll és írószer, irodai reklámtárgy, táska, szerszám, világítás, névjegytartó, textil és karácsonyi termékek.

Reklámajándék blog - reklámajándék

Lonkai Erika vagyok, az 1001 Reklámajándék vezetője. Hosszú évek alatt rengeteget tanultam és tapasztaltam a reklámajándékok világában. Ezen a blogon ezt a tudást és tapasztalatot osztom meg mindenkivel.

Ajánlatunkból

karácsonyi reklámajándék katalógus

Facebook

Utolsó kommentek

Céges reklámajándék készítésről, a reklámajándékozás rejtelmeiről első kézből

2011.12.06. 23:07 Lonkai Erika

Hogyan született a reklám?

Címkék: marketing reklám reklámtevékenység

Egész évben a reklámok, a reklámajándékok hatásáról írtam, reklámajándékokat ajánlottam olvasóim figyelmébe, a reklámajándékok és a hétköznapi élet összemosódásait kutattam. Egyszer sem álltam meg azonban, és nem gondolkodtam el, hogy a reklám születéséről írjak. Vajon a reklámszakembereken kívül, az átlagember, a reklámok és reklámajándékok közvetlen elszenvedői tudják-e, hogyan született a reklám?

Bizony, mint oly sok minden reklám is egészen a rómaiakig nyúlik vissza.

A korabeli kereskedők, már akkor tudták, ahhoz, hogy eladják boraikat, kelméiket, a termékeknek csakis az előnyeit részletezzék, a hátrányok jótékony elfedésbe kerültek. Számos fennmaradt emléket találtak, amforákat, táblákat, amelyeken reklámcélú leírások voltak, valamint cégéreket is előkerültek. Őseink már akkor tudták, amit manapság egyetemeken tanítanak, hogy márka nélkül nincs termék.

A távoli piacok meghódítására elegendőnek bizonyult az extenzív kereskedés eme fajtája, ám később a szükséglet bővítésére kellett helyezniük a hangsúlyt, ha azt akarták, hogy termékeik továbbra is elkeljenek.

S, hogy tudták elérni a szükséglet növelését?

Rafinált módon kellett ugyanabból a termékből „más” terméket csinálni. Ezt úgy érték el, hogy változtattak rajta: megváltoztatták a csomagolásukat, formájukat, minőségüket. Ezért az, nem hasonlított más kereskedő, jó esetben ugyanolyan termékéhez. Később a jobb eladhatóság kedvéért még legendákat is szőttek az eladni kívánt termékekhez, ezzel megszületett a társított érték. Nem feltétlen a terméknek volt adott értéke, ám a köréje épülő mítosz elegendő volt az eladhatósághoz.

Alapjáraton ma is ugyanezt tudja a reklám, annyi különbséggel, hogy az eltelt évszázadok tapasztalatai során a 20. századra egy komplex rendszert szült meg, a marketinget. A reklám és a marketing tevékenység szorosan összefügg. A marketing egy vállalati szintű tevékenység, célja szintén a vevők igényeinek kielégítése. Emellett piacelemzés, termék meghatározás, árkialakítás, az értékesítés megszervezése, a vásárlók befolyásolása is a marketing tevékenységi körébe tartozik.

Ez ugyan már messze túlnőtt a rómaiak reklámtevékenységein, de mégse tagadhatjuk le, hogy az alapokat tőlük örököltük!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamajandek.blog.hu/api/trackback/id/tr653444252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása