Cégünkről

Reklámajándék forgalmazás és emblémázás - termékeink közül ön választ, mi igény estén emblémázzuk. A marketing kommunikáció fontos eleme a reklámajándékozás. Szóró és repi termékek, promóciós rendezvények, összejövetelek, vagy csak a hagyományos hétköznapi munkafolyamatok részeként, egy jól eltalált emblémázott reklámajándék széles körben építi az Ön vagy cége hírnevét. Reklámtoll, kulcstartó, esőkabát, bögre, óra, toll és írószer, irodai reklámtárgy, táska, szerszám, világítás, névjegytartó, textil és karácsonyi termékek.

Reklámajándék blog - reklámajándék

Lonkai Erika vagyok, az 1001 Reklámajándék vezetője. Hosszú évek alatt rengeteget tanultam és tapasztaltam a reklámajándékok világában. Ezen a blogon ezt a tudást és tapasztalatot osztom meg mindenkivel.

Ajánlatunkból

karácsonyi reklámajándék katalógus

Facebook

Utolsó kommentek

Céges reklámajándék készítésről, a reklámajándékozás rejtelmeiről első kézből

2012.01.25. 10:34 Lonkai Erika

Közösségi média és a reklám

Címkék: reklám közösségi média Facebook

social-networks.jpgAhhoz, hogy írni tudjak a közösségi médiáról, azt kell meghatároznunk, mit értünk közösségi média alatt? Most mindenki egyöntetűen mondhatná, ez egyszerű kérdés, hisz közösségi médiák: a facebook, a youtube, a twitter, vagy az iwiw, esetleg MyVip, hi5. Azaz olyan eszköz (weboldal, portál), ami az információt, az üzenetet közösségi interakciókon továbbítja.
Most, hogy megállapítottuk gyakorlatilag minden olyan weboldal közösségi médiának tekinthető, ahol lehetőség van társadalmi interakcióra, e web 2.0-nak nevezett felületeken, lássuk, milyen szerepe van, van-e egyáltalán hatékony szerepe a reklámban, a reklámozásban?
Kijelenthetjük, hogy ma 2012 elején, a legnagyobb közösségi média: a Facebook.
Akik az offline reklámban, vagy esetleg az online reklám olyan megnyilvánulásában hisznek, mint a webes hirdetések, bannerek, kisfilmek, videók, céges weboldalak, most legyintenek egyet.
Pedig érdekes számadatok támasztják alá, hogy a social média, magyarul a közösségi média egyenlő egy óriási hálóval, amiben nagy lehetőségek vannak, ha helyesen kezeljük. Egy cseh internetes oldal, a socialbakers.com foglalkozik a Facebook statisztikákkal mélyebben.
A magyar internetezőkre vonatkozó adatokban óriási ugrás látszik, 2011 végére 3,75 millió magyar felhasználó regisztrált a Facebookon. Bár ez még mindig elmarad az Iwiw 4,7 milliós regisztrált felhasználói számától, de az intenzitás, amivel ez a több mint 3,5 millió ember használja a közösségi média óriást, előkelőbb helyre emeli. Ugyanis a Facebook használók 21:40 percet töltenek átlagosan az oldalon, addig az Iwiw felhasználók csupán 9:50 percet. Óriási a különbség!
Nem csoda hát, ha a vállalati szektor is igyekszik lecsapni már hazánkban is a Facebook felhasználókra. Az interaktivitás miatt azonban kiszámíthatatlan a felhasználók egyes, és csoportos reakciója egyaránt a vállalati reklámokra. Amíg az Egyesült Államokban, és több fejlettebb európai országban a vállalatok menedzsmentjében képzett ember figyeli, értékeli, és tervezi meg a céges Facebook Oldalak irányvonalát, addig nálunk még ez a szakma most kezd kialakulni.
Kihívása, és nehézsége is épp az interakcióban rejlik, abban, hogy real time-ban kell reagálni, és reakcióra bírni a felhasználókat, ha ez sikerül, innen egyenes út vezethet a siker felé.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamajandek.blog.hu/api/trackback/id/tr223744968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

erotikus történetek · http://erotikustortenetek.info 2012.01.25. 12:18:06

Ez egy érdekes meglátás...és igen, van még mit tanulnunk, hogy kellően kezeljük a web 2.0-át.
süti beállítások módosítása