Érdekesnek találom a KSH legújabb felmérést, miszerint a hazai bruttó átlagbér januárban, a címben szereplő összeg lett volna. Az ominózus összeg a KSH szerint még 4,3 százalékkal magasabb is, mint amennyi tavaly ugyanebben az időszakban volt. Az összegből levonták a családi kedvezményeket, akkor maradt nettó 141 ezer 600 forint, ez 1,4 százalékos emelést jelent, az elmúlt egy évhez képest.
Ha ez valóban így van, akkor azt jelenti, hogy a vállalkozások, a cégek kitűnő profitmutatóval kezdték az évet, s ez hamarosan a reklámkampányaikon is meg fog látszani.
Ha ez valóban így van, akkor most minden vállalatnak reklámoznia kell magát, mert vevőképes társadalmunk van, akinek van pénze olyan cikkek megvásárlására is, olyan szolgáltatások igénybevételére, amire eddig talán - épp anyagiak híján - nem volt.
Ha ez valóban így van, akkor fellendülés várható a reklámszektorban is, és igen, nálunk az 1001 reklámajándéknál is megrendelések tömege várható, mert ahol pénz van, ott van kreativitásra való hajlam, ott lehet újítani, lehet más irányvonalat rajzolni, ott lehet … egyszóval reklámozni. Mert van mit, és van mire.
Ha ez valóban így van, akkor egyre több egyedi céges reklámajándék készítésének felkérése érkezik, mert egyre több üzletkötés születik cég és cég között, amit illik egyedi reklámajándék kíséretében aláírni.
Ha ez valóban így van, akkor csökkeni fognak a stresszlabda reklámajándék megrendeléseink, mert egyre kevesebb stresszes munkatárssal kell a cégvezetőknek találkozniuk nap, mint nap, hisz mindenki kiegyensúlyozottan, a minden napi gondoktól mentesen végzi napi feladatát.
Ha ez valóban így van, akkor abbahagyom az írást, és megyek, segítek a kollégáimnak felvenni a céges reklámajándék megrendeléseket, mert egész biztosan elindult már a roham!
Utolsó kommentek