Cégünkről

Reklámajándék forgalmazás és emblémázás - termékeink közül ön választ, mi igény estén emblémázzuk. A marketing kommunikáció fontos eleme a reklámajándékozás. Szóró és repi termékek, promóciós rendezvények, összejövetelek, vagy csak a hagyományos hétköznapi munkafolyamatok részeként, egy jól eltalált emblémázott reklámajándék széles körben építi az Ön vagy cége hírnevét. Reklámtoll, kulcstartó, esőkabát, bögre, óra, toll és írószer, irodai reklámtárgy, táska, szerszám, világítás, névjegytartó, textil és karácsonyi termékek.

Reklámajándék blog - reklámajándék

Lonkai Erika vagyok, az 1001 Reklámajándék vezetője. Hosszú évek alatt rengeteget tanultam és tapasztaltam a reklámajándékok világában. Ezen a blogon ezt a tudást és tapasztalatot osztom meg mindenkivel.

Ajánlatunkból

karácsonyi reklámajándék katalógus

Facebook

Utolsó kommentek

Céges reklámajándék készítésről, a reklámajándékozás rejtelmeiről első kézből

2012.04.24. 14:45 Lonkai Erika

Túl hangos reklámok, avagy kellett nekünk hangosfilm!

Címkék: reklám reklámfilm reklámszakma

hangosfilm.jpgA hangosfilm feltalálói most bizonyára forognának a sírjukban, ha tudnák mennyire visszaéltek találmányukkal, ami technikai fejlődés ide, technikai fejlődés oda, de az ő érdemük. A wikipédia szerint három német mérnök volt az úttörője a hangosfilmnek, s ezt már 1922-ben Berlinben be is bizonyították. Bár a filmes szakma vonakodott sokáig átállni a hangos filmre, mert túl költségesnek találták, lassan mégis teret hódított ez a századot, sőt az egész életünket megváltoztató találmány. Mert gondoljunk csak bele mennyi jótól és széptől eshettünk volna el, ha nem terjed el a kép és a hang együtt rögzítésének találmánya!

Itt van mindjárt a reklám, jelen esetben a televízió reklámok. Reklámszakemberként azt mondom, lehet ez hatékony és teljesen korrekt, még akkor is, ha a 21. századra olykor úgy érezzük a túlzott reklám, a túlzott reklámozás már-már esztétikai szemétként tornyosul virtuális és fizikai életterünkben egyaránt.

Minap olvastam, hogy egyre több bejelentés érkezik a Médiatanácshoz a különböző tévétársaságok ellen, mert visszaélnek a hangerősséggel, és kétszeres, háromszoros hangerővel sugározzák a reklámokat. A döntés már megszületett, hatósági eljárást indítanak öt tévécsatorna ellen.

Nem hiszek benne, hogy a bömbölő reklámok a közel ötszáz forintos benzinár, és a munkanélküliség mellett olyan vaskos pénztárcájú vásárlóerőt mozgatna meg. Vagyis, de, addig, míg az őrült hangerőtől leugrik az ágyról, a távirányító után kutatva, hogy azonnal megszabaduljon a zaj forrásától.

Személy szerint sokkal inkább hiszek a finoman megcélzott, közönség felé profi módon tálalt reklámban, mint például a reklámajándék, vagy a promóciós apróbb ajándékok, akciók, mint a különböző inkorrekt fortélyokban.

S, akkor felmerül a kérdés, az internet szöveges műfajában „nyomuló” reklámszakember mit tegyen?

Kezdje el a Caps lock-ot bekapcsolva gépelni értékesítési szövegeit? Mert ez hangoskodást, kiabálást jelent az internet etikett szerint.

Vagy csak én vagyok a szokásosnál is régimódibb, és ez lenne a követendő példa a filmes reklámszakmában?

Kép: http://m.mozi24.hu

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamajandek.blog.hu/api/trackback/id/tr634469547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása