Cégünkről

Reklámajándék forgalmazás és emblémázás - termékeink közül ön választ, mi igény estén emblémázzuk. A marketing kommunikáció fontos eleme a reklámajándékozás. Szóró és repi termékek, promóciós rendezvények, összejövetelek, vagy csak a hagyományos hétköznapi munkafolyamatok részeként, egy jól eltalált emblémázott reklámajándék széles körben építi az Ön vagy cége hírnevét. Reklámtoll, kulcstartó, esőkabát, bögre, óra, toll és írószer, irodai reklámtárgy, táska, szerszám, világítás, névjegytartó, textil és karácsonyi termékek.

Reklámajándék blog - reklámajándék

Lonkai Erika vagyok, az 1001 Reklámajándék vezetője. Hosszú évek alatt rengeteget tanultam és tapasztaltam a reklámajándékok világában. Ezen a blogon ezt a tudást és tapasztalatot osztom meg mindenkivel.

Ajánlatunkból

karácsonyi reklámajándék katalógus

Facebook

Utolsó kommentek

Céges reklámajándék készítésről, a reklámajándékozás rejtelmeiről első kézből

2012.06.06. 13:02 Lonkai Erika

Labdarúgó EB 2012 – avagy a foci és a reklám

Címkék: foci futballista EB 2012 Európai Bajnokság

3190366691_2356c14195.jpgNem vagyok túlzottan ismerője a foci világának, azt azonban reklámszakemberként tudom, hogy sok mindent el lehet adni a világ legnépszerűbb sportjával. Az elmúlt napok Magyarország-Írország „csatája” után még egy laikus is, mint én, joggal gondolhatta, hogy a magyar foci megújulásra képes.

Visszatérve a néhány nap múlva kezdődő Európai Bajnokságra egy biztos, a focival minden eladható. A népszerű sporthoz szinten minden kereskedelmi tevékenységet vagy terméket, szolgáltatást hozzá lehet kapcsolni. Főképp, ha a focit olyan jóképű egyéniségek testesítik meg, mint David Beckham. Gyakorlatilag ő maga a reklám, az arc, ami még egy rántott csirkecombot is képes eladni, amit alaposan ki is használ minden olyan óriáscég, aki meg tudja fizetni a sztárfocista gázsiját.

3697562908_eb69aaba07.jpgCristiano Ronaldo, igaz, hogy ő portugál és nem görög „félisten”, de tény, míg a pályán a férfiakat, egyéb más szerepben, mint például reklámarcként, a nőket is leköti a megjelenése. Ronaldo reklámozott már hajzselét, üdítőitalt, mint a Pepsit és a Coca Colát, de a Nike reklámarcaként is ismert. De dolgozott már olyan óriási névvel a modellszakmában, mint Megan Fox.

 

4720534136_180907f39d.jpgZinedine Zidan, az algériai származású, francia labdabűvölő is számtalan felkérést kapott már a reklámszakmában. Annak ellenére, hogy utolsó mérkőzését a 2006-os futball világbajnokságon játszotta, ahol a mai napig emlékezetes „fejelés” történt, népszerű reklámarc. Például az Adidas is szívesen foglalkoztatja.

 

4683814391_c4a2168736.jpgLionel Messi, argentin labdarúgó is számtalan reklámban feltűnt már. Népszerűsítette a Pepsit, és a Herbalife-ot, a reklám kedvéért még pingpongozni is meg tanult.

Természetesen ahhoz, hogy az óriási névként tisztelt futballisták népszerűségét fenntartsák, a médiának, a televízió társaságoknak is jelentős szerepük van. Valamint annak a profi reklámgépezetnek, amivel precízen és pontosan megtervezik a hatásos reklámkampányokat.

S, ne felejtsük el, hogy egyszer rég, 1953-ban Puskás Ferenc vezetésével meg is nyertük az Európa-kupát.

Elköltöztünk. Reklámajándék blogunk mostantól a http://www.1001reklamajandek.hu/blog címen érhető el.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamajandek.blog.hu/api/trackback/id/tr244567166

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása