Tegyük fel, hogy a megrendelő szent. A megrendelő szava szent. Amit a megrendelő küld, az szent és sérthetetlen. Megmásíthatatlan. Így van ez a logóval is. Arányain, színein nem változtatunk, mert a cégarculat módosítása nem a mi feladatunk. Nekünk el kell helyezni a megadott logót, szlogent, a kiválasztott reklámtermékre. Ahogyan mi dolgozunk: készítünk egy látványtervet - termékről egy kép, belehelyezve az embléma képe, arányok tartása, kis szépség kvócienssel. Ha magunknak tetszik, akkor mehet a megrendelőnek. A visszajelzés megérkezik: a logó és a felirat aránya nem azonos az általuk elküldöttel. Lecentizzük az 1:1 arányú képet, kiderül az azonosság. Ekkor már azt a megrendelést kapjuk, hogy jó-jó, de így a logó nem helyezhető el jól a reklámtárgyon és alakítsunk rajta. Örömmel. A végeredmény megfelelő lett.
Nehéz a reklámtárgyon jól meglátni előre, hogy amit kikreatívkodtunk magunkból papíron, az hogyan fog kinézni a maga konkrét valójában az ajándékon. Együtt kell működni az ügyféllel. Ez mindkét oldalról kíván rugalmasságot, és nekünk is tudni kell, hogy ki mikor szent.
Utolsó kommentek