Cégünkről

Reklámajándék forgalmazás és emblémázás - termékeink közül ön választ, mi igény estén emblémázzuk. A marketing kommunikáció fontos eleme a reklámajándékozás. Szóró és repi termékek, promóciós rendezvények, összejövetelek, vagy csak a hagyományos hétköznapi munkafolyamatok részeként, egy jól eltalált emblémázott reklámajándék széles körben építi az Ön vagy cége hírnevét. Reklámtoll, kulcstartó, esőkabát, bögre, óra, toll és írószer, irodai reklámtárgy, táska, szerszám, világítás, névjegytartó, textil és karácsonyi termékek.

Reklámajándék blog - reklámajándék

Lonkai Erika vagyok, az 1001 Reklámajándék vezetője. Hosszú évek alatt rengeteget tanultam és tapasztaltam a reklámajándékok világában. Ezen a blogon ezt a tudást és tapasztalatot osztom meg mindenkivel.

Ajánlatunkból

karácsonyi reklámajándék katalógus

Facebook

Utolsó kommentek

Céges reklámajándék készítésről, a reklámajándékozás rejtelmeiről első kézből

2011.08.11. 08:50 Lonkai Erika

Virágkarnevál-reklámkarnevál

Címkék: reklám virágkarnevál reklámajándékozás

Bizonyára sejti az olvasó, hogy melyik virágkarneválról lesz szó a bejegyzésemben. Igen, a méltán híres Debreceni Virágkarneválról. S, hogy mi köze ennek a reklámajándékozáshoz?

Hát, akkor lássuk!

Kezdjük mindjárt egy falatnyi történelemmel. A virágkarnevál születése tulajdonképpen egy kerékpárversenynek köszönhető. A múlt század hajnalán 1900 augusztusában a Debreczeni Újság adta hírül, hogy a Debreczeni Kerékpáros Polgári Egyesület szeptemberben országos kerékpárversenyt szerveznek az Egyesület új pályaterén. Ennek a versenynek a fénypontja volt a „virágcorso”, amit a verseny tiszteletére készítettek.

Később, 1905-ben felhívás jelent meg a Debreceni Mentő Egyesület megalakítására, hogy az akkori 80 ezres város lakossága baleset esetén minél hamarabb orvosi ellátásban részesüljön. S, ha már az országos kerékpárverseny alkalmával bevált a „virágcorso”, ahova nézőként csak jeggyel lehetett belépni, úgy gondolták itt is működni fog. A bevételt pedig az Egyesület megalakítására, és mentőkocsi vásárlásra fordítják. 1905. június. 14-én megrendezésre került az első „virág kocsi-corso” a város főutcáján. A menet 23 kocsiból állt, élén Debrecen város fogadta haladt, a bakon a város színeiben ülő hajtóval és hajdúval. Nem kérdés, hogy a legnagyobb sikere a mentőkocsinak volt, ami szintén a felvonulók között haladt. A bevétel akkori mércével is szép összeget tett ki: 1600 koronát gyűjtöttek.

Ha egy kicsit marketing szemmel nézzük a történetet, világosan láthatjuk milyen jó reklámfogásnak számított a „virágcorso” ötlete. Kezdetben egy sportverseny előhírnöke volt, később egy közhasznú projekt reklámozására használták fel, s mint láthattuk teljes mértékben sikerrel. Amivel nem csak egy karitatív projekt megvalósulását érték el, hanem azt, hogy mára a Debreceni Virágkarnevál, az egész város reklám-rendezvénye lett.

Turisták ezreit vonzza, és cégek, vállalatok állnak be a sorba, hogy kreatívabbnál kreatívabb virágkompozíciót építsenek. S a nagyszerű látvány, nem más, mint egy új típusú reklámajándék, az esztétikum reklámajándéka.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamajandek.blog.hu/api/trackback/id/tr373145285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása