Cégünkről

Reklámajándék forgalmazás és emblémázás - termékeink közül ön választ, mi igény estén emblémázzuk. A marketing kommunikáció fontos eleme a reklámajándékozás. Szóró és repi termékek, promóciós rendezvények, összejövetelek, vagy csak a hagyományos hétköznapi munkafolyamatok részeként, egy jól eltalált emblémázott reklámajándék széles körben építi az Ön vagy cége hírnevét. Reklámtoll, kulcstartó, esőkabát, bögre, óra, toll és írószer, irodai reklámtárgy, táska, szerszám, világítás, névjegytartó, textil és karácsonyi termékek.

Reklámajándék blog - reklámajándék

Lonkai Erika vagyok, az 1001 Reklámajándék vezetője. Hosszú évek alatt rengeteget tanultam és tapasztaltam a reklámajándékok világában. Ezen a blogon ezt a tudást és tapasztalatot osztom meg mindenkivel.

Ajánlatunkból

karácsonyi reklámajándék katalógus

Facebook

Utolsó kommentek

Céges reklámajándék készítésről, a reklámajándékozás rejtelmeiről első kézből

2012.02.22. 19:03 Lonkai Erika

A gumicukor titka!

Címkék: gumimaci gumicukor reklámajándék

Egyedi gumicukrot készítettünk, és igen, büszke vagyok rá! Azért is, mert meglehetősen ritka, hogy ilyen jellegű, típusú reklámajándékot kérnek tőlünk. Ám ez bizonyítja a legjobban, hogy mindenből lehet egy kis kreativitással reklámajándékot varázsolni. Nem utolsó sorban a gumicukor olcsó, ötletes, ízletes és valóban ajándék.

Vajon, mindenki ismeri a gumicukor történetét?

A gumicukor angol találmány, bizonyos Charles Gordon Maynard találta fel, 1909-ben, ekkor még nem volt semmilyen figura a gumicukorból megformázva. Később, 1922-ben készítettek először, az akkor a vásárok attrakcióinak számító táncoló medvék mintájára, medveformát. Az eredeti gumicukor-medve, a mostani 22 mm-nél sokkal nagyobb volt, és Teddy macira kezdett hasonlítani.

Mikor híre ment a gumicukorkának, évről-évre népszerűbb lett, kezdetben a macifigurák feltalálójának, Hans Riegel felesége hordta biciklivel a megrendelőkhöz a kész gumicukrot. A későbbi Haribo gumicukorgyártó megalapítója. Aki nevének és Bonn város kezdőbetűiből rakta össze a méltán híres cég nevet: Hans Riegel, Bonn (HaRiBo).

Mára a legnagyobb gumicukorgyártó lett, a gumimaci cukor pedig jelképe a gyártónak. Manapság a Haribo gumicukorgyártó cégnél mintegy hatezren dolgoznak. Ami viszont elképesztő összegnek számít, hogy a gumicukor reklámozására, évente mintegy 97 millió eurót fordít. A cég európai üzemeiből naponta 80 millió gumimaci hagyja el a gyártósorokat.

Maga az alap gumicukor recept, 1909 óta változatlan, nem más, mint szirup, cukor, szőlőcukor, zselatin, és különböző aromák. A jellegzetes gumis, és rágós állagát úgy érik el, hogy a 6-8 tömegszázaléknyi zselatint tartalmazó szirupot főzik, majd száraz levegővel addig szárítják, míg a víztartalom 18 tömegszázalékra csökken.

Ez csak az átlagos gumicukor receptje, mert a Haribo cukorkák keverési összetétele a kezdetektől hétpecsétes titoknak számít.

A gumicukor több ismert embernek kedvenc édessége volt. Például Albert Einstein is szívesen fogyasztotta.

Már ezért megéri! : -)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamajandek.blog.hu/api/trackback/id/tr404174396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása