Cégünkről

Reklámajándék forgalmazás és emblémázás - termékeink közül ön választ, mi igény estén emblémázzuk. A marketing kommunikáció fontos eleme a reklámajándékozás. Szóró és repi termékek, promóciós rendezvények, összejövetelek, vagy csak a hagyományos hétköznapi munkafolyamatok részeként, egy jól eltalált emblémázott reklámajándék széles körben építi az Ön vagy cége hírnevét. Reklámtoll, kulcstartó, esőkabát, bögre, óra, toll és írószer, irodai reklámtárgy, táska, szerszám, világítás, névjegytartó, textil és karácsonyi termékek.

Reklámajándék blog - reklámajándék

Lonkai Erika vagyok, az 1001 Reklámajándék vezetője. Hosszú évek alatt rengeteget tanultam és tapasztaltam a reklámajándékok világában. Ezen a blogon ezt a tudást és tapasztalatot osztom meg mindenkivel.

Ajánlatunkból

karácsonyi reklámajándék katalógus

Facebook

Utolsó kommentek

Céges reklámajándék készítésről, a reklámajándékozás rejtelmeiről első kézből

2011.09.21. 22:29 Lonkai Erika

Milyen technikákkal emblémázzuk a szilikon karkötőket?

Címkék: reklám ajándék szilikon karkötő

Annyi mindent lehet reklámozni a szilikon karkötőkkel, hogy ideje néhány szót rászánni ezekre az egyszerű és mégis népszerű ajándékokra.

Lássuk, honnan ered, kinek az ötlete volt az első szilikon karkötő?

A történet 1997-re nyúlik vissza, amikor Lance Armstrongot, a világhírű kerékpárost hererákkal diagnosztizálták, ő kezdte el megtervezni, és eladni őket. Népszerűségét, a szintén óriási rajongótáborral és nézettséggel rendelkező Oprah Shownak köszönheti. A showban programokat hirdettek, szilikon karkötő vásárlásra buzdítva a nézőket, s a befolyó összeget pedig a Lance Armstrong rákellenes alapítványnak ajánlták fel, a rákbetegek támogatására. A szilikon karkötők népszerűségét bizonyítja, hogy 2005 februárjára már 32 millió embernél is több Armstrong-féle szilikon karkötő tulajdonos volt.

Azóta kisebb, nagyobb jótékonysági szervezetek, csoportok, alapítványok, intézmények, iskolák, sportegyesületek is beléptek a szilikon karkötők piacára. Rengeteg alapítvány és rengeteg ember részesedett már az egyszerű kis karkötők eladásából generált bevételből.

S napjainkban az internet térhódításával a szilikon karkötők piaca még jobban kiszélesedett, ezáltal, akár reklám, akár jótékonysági célból hatékonyabban használható.

Ám, mit ér ez a kis „szilikon csoda“ önmagában? Milyen technikákkal lehet „személyesíteni“?

Különböző emblémázási, logózási módszerekkel lehet úgymond „feldobni“ a szilikon karkötőket, és mindazt az üzenetet megjeleníteni rajta, amit az ügyfél kér. Céges logót, jelmondatot, szlogent...gyakorlatilag a felvinni kívánt üzenetnek csak a képzelet szabhat határt.

- A mélynyomás és dombornyomás elegánssá képes tenni a karkötőt, mindkét eljárás a szilikon anyagában hozza létre a mintát, vagy feliratot.

                  

 

 

 

 

 

- A szitanyomással készített szilikon karkötő előnye, hogy mind a külső, mind a belső oldalára lehet nyomtatni, s egyszerre több szín is használható.

                                                              

 

 

 

 

- Az anyagában színezett szilikon karkötő 2-5 különböző szín, vagy színárnyalat egyidejű felhasználásával készíthető.

 

 

 

 

 

 

- Duo technikával pedig két különböző színű, vagy feliratú karkötőt fűznek végtelenül egybe.

Ezek mellett létezik még fényvisszaverős kivitel, fém -, metálarany, vagy ezüst befejezésű, illetve márványhatású befejezéssel készített karkötő. A logózási technikák önmagukban és egymással kiegészítve is felhasználhatók, mindez a megrendelő igényétől függ.

Ha meg kellene tippelnem, meddig tarthat a szilikon karkötők népszerűsége, bevallom, bajban lennék. A jövőre nézve azonban biztató az a tény, hogy az elmúlt tíz egynéhány évben világszerte több millió dolláros forgalmat voltak képesek generálni. Most itt az ideje, hogy Önnek is hasznot hozzanak!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamajandek.blog.hu/api/trackback/id/tr283244625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása