Cégünkről

Reklámajándék forgalmazás és emblémázás - termékeink közül ön választ, mi igény estén emblémázzuk. A marketing kommunikáció fontos eleme a reklámajándékozás. Szóró és repi termékek, promóciós rendezvények, összejövetelek, vagy csak a hagyományos hétköznapi munkafolyamatok részeként, egy jól eltalált emblémázott reklámajándék széles körben építi az Ön vagy cége hírnevét. Reklámtoll, kulcstartó, esőkabát, bögre, óra, toll és írószer, irodai reklámtárgy, táska, szerszám, világítás, névjegytartó, textil és karácsonyi termékek.

Reklámajándék blog - reklámajándék

Lonkai Erika vagyok, az 1001 Reklámajándék vezetője. Hosszú évek alatt rengeteget tanultam és tapasztaltam a reklámajándékok világában. Ezen a blogon ezt a tudást és tapasztalatot osztom meg mindenkivel.

Ajánlatunkból

karácsonyi reklámajándék katalógus

Facebook

Utolsó kommentek

Céges reklámajándék készítésről, a reklámajándékozás rejtelmeiről első kézből

2011.02.04. 12:21 Lonkai Erika

Borsdaráló emblémázva

Címkék: üzlet grafika reklámajándék emblémázás

Folyamatosan tanulunk. Az elkészült megrendelésekben részünk van. Hol nagy, hol kisebb. Ami a mi felelőségük, ott nagyon figyelünk. Legyen minden rendben: kivitelezés minősége, leszállítás, határidő. Nekünk nem kell, hogy az elkészült reklámajándék 100%-osan tessen. Nézzük meg tehát másként!

A végterméket öniróniával tekintve őszintébb véleményekben, és gyorsabb tapasztalatátadásban bízunk. A hangvétel váltás ennek érdekében történik. Tanuljunk együtt!

Így reklámajándékozunk mi!

Törjünk borsot a Partnerünk orra alá!

Tegyük ezt valóban, ne képletesen! Mit nekünk az átvitt értelem

Legyen akkor úgy, hogy készíttessünk borsdarálót ajándékba, és legyen rajta a logónk. Kész is a reklámajándék.

Mit szól ehhez a partner? Ha szép és jól kivitelezett, mint esetünkben ez a high-tech fémből készült cső, melyen a gravírozás is minőségi, akkor talán nem szól semmit, hümmögve elteszi, esetleg bánja, hogy összefirkálták, mert így nem tudja továbbadni. A bátrabbja felhördülhet: miért gondolják, hogy én szeretem a macerát az állandó borsdarálással, különben is más stílusú a konyhám. Vagy miért jó, hogy egy kizárólag háziasszonykodás közben  - ott is ritkán – használt eszközt adunk ajándékba? Az látja, aki az elérendő célszemély?  Mi lehetett a cég marketingesének a célja ezzel a megrendeléssel? (esetünkben pl. a cég ipari automatizálással foglalkozik)

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamajandek.blog.hu/api/trackback/id/tr542638352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása