Cégünkről

Reklámajándék forgalmazás és emblémázás - termékeink közül ön választ, mi igény estén emblémázzuk. A marketing kommunikáció fontos eleme a reklámajándékozás. Szóró és repi termékek, promóciós rendezvények, összejövetelek, vagy csak a hagyományos hétköznapi munkafolyamatok részeként, egy jól eltalált emblémázott reklámajándék széles körben építi az Ön vagy cége hírnevét. Reklámtoll, kulcstartó, esőkabát, bögre, óra, toll és írószer, irodai reklámtárgy, táska, szerszám, világítás, névjegytartó, textil és karácsonyi termékek.

Reklámajándék blog - reklámajándék

Lonkai Erika vagyok, az 1001 Reklámajándék vezetője. Hosszú évek alatt rengeteget tanultam és tapasztaltam a reklámajándékok világában. Ezen a blogon ezt a tudást és tapasztalatot osztom meg mindenkivel.

Ajánlatunkból

karácsonyi reklámajándék katalógus

Facebook

Utolsó kommentek

Céges reklámajándék készítésről, a reklámajándékozás rejtelmeiről első kézből

2011.06.27. 11:10 Lonkai Erika

Szállodai reklámajándék ötletek nyárra

Címkék: nyár szálloda reklámtárgy reklámajándék 1001

Szerintem sokkal nehezebb helyzetben vannak egy szálloda marketingesei, ha a nyári szállodavendégek reklámajándékait kell kitalálniuk, mint az utazási irodák, vagy egyéb cégek, vállalatok, akiknek a szolgáltatásai a nyári időszakon tetőznek.

S, hogy miért?

Mert a kedves szállodai vendégek nagy általánosságban amúgy is ajándéknak tekintik a törölközőket, szappanokat, poharakat, s igyekeznek távozáskor ezekből hazavinni „trófeaként” néhányat.

Ezt a mentalitást – magamból kiindulva - nem tudom ugyan megérteni, vagy elfogadni, de szerintem kivédeni a szállodák, épp azzal tudnák, ha hasonló reklámajándékban gondolkodnának a vendégek felé. Akár már megérkezésekor kaphatna a kedves vendég egy profin összeállított, szálloda nevével, akár szlogenjével emblémázott reklámtárgyat, vagy apróbb emblémázott, logózott reklámajándékokból összeállított csomagocskát. Épp azokból a tárgyakból, amik oly „kelendőek”: szappanok, törölközők, poharak, de bevethetők még hasonlóan jelképes mondanivaló gyanánt, a kulcstartók, tollak, parfümök, s ha mindez még igényes díszdobozban is van „tálalva”, a hatás nem maradhat el.

Ezzel egyrészt a szálloda nem csak a nevét, hírét öregbítené, de azt a kényszert is megszüntetné, ami természetes módon felvetődik az emberben, hogy „vigyünk haza valamit emlékbe, barátok előtt villogni, hogy mi milyen menő szállodában nyaraltunk”.

Persze tudom, nem könnyű a több száz, több ezer vendég igényét eltalálni, de az általánosítás hibája nélkül mondhatom, hogy a fentebb vázolt stratégia minden esetben működőképes lehet egy kis rásegítéssel.

Legyen a legjobb szándék, az 1001 reklámajándék!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamajandek.blog.hu/api/trackback/id/tr493018287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása