Cégünkről

Reklámajándék forgalmazás és emblémázás - termékeink közül ön választ, mi igény estén emblémázzuk. A marketing kommunikáció fontos eleme a reklámajándékozás. Szóró és repi termékek, promóciós rendezvények, összejövetelek, vagy csak a hagyományos hétköznapi munkafolyamatok részeként, egy jól eltalált emblémázott reklámajándék széles körben építi az Ön vagy cége hírnevét. Reklámtoll, kulcstartó, esőkabát, bögre, óra, toll és írószer, irodai reklámtárgy, táska, szerszám, világítás, névjegytartó, textil és karácsonyi termékek.

Reklámajándék blog - reklámajándék

Lonkai Erika vagyok, az 1001 Reklámajándék vezetője. Hosszú évek alatt rengeteget tanultam és tapasztaltam a reklámajándékok világában. Ezen a blogon ezt a tudást és tapasztalatot osztom meg mindenkivel.

Ajánlatunkból

karácsonyi reklámajándék katalógus

Facebook

Utolsó kommentek

Céges reklámajándék készítésről, a reklámajándékozás rejtelmeiről első kézből

2011.11.08. 20:12 Lonkai Erika

Reklámajándék: venni, vagy nem venni?

Címkék: céges reklámajándék szóróajándék

A címmel ellentétben nem sírni akarok, félre ne értse senki, csupán annak a kézzelfogható ténynek szeretnék utánajárni, miért létezhet az a jelenség, hogy napjainkban a reklámajándék az, amire legkevésbé költenek a cégek. Egyre több vállalkozó, kereskedő szájából hangzik el, a sajnálatos megállapítás, hogy pang az üzlet, egyre jobban megritkul a vásárlóképes társadalmi réteg.

Így a cégek is egyre kevesebb, és kevesebb reklámajándékot rendelnek, vagy azért, mert vásárlóképes réteg híján egyszerűen nincs kinek ajándékot osztogatni. Vagy épp azért, mert a céges büdzsé nem elég rugalmas ahhoz, hogy egy marketing kampányt lebonyolítsanak, aminek tudjuk, elengedhetetlen feltétele a szóróajándék.

Előbbi indokok miatt így az egyedi céges ajándékok is, amit születésnapra, nőnapra, év végére, karácsonyra, Mikulás-napra kaphatnának a munkatársak, többnyire elmarad.

 

Számos indokot lehetne felsorolni erre, kezdve az instabil gazdasági, politikai helyzettől, ami arra kényszeríti a vállalkozókat, hogy bevételi forrásukat csakis a klasszikus eszközökkel tartsák életben. Így kerülnek háttérbe a marketing kampányok, céges rendezvények, és a szóróajándékok felhasználása.

A reklámajándékokra szánható költségeket talán tovább faragják az adók, és az óriási mumus, az árfolyamok ingadozása, ami mindig képes egy újabb mikrogazdasági konfliktust szülni.

 

Pedig, ha egy pillanatra félreteszünk minden bevételi-kiadásbéli céges problémát, s egy nagyobb perspektívában gondolkodunk, akkor beláthatjuk, hogy csakis pénzből lehet pénzt csinálni.

Továbbá ismerjük a vásárlói lélektan azon részét, hogy ami ingyen van, még akkor is sokkal vonzóbb, ha mellé pénzért kell vásárolni.

A kettőt összepárosítva máris egyszerű a képlet, ha Ön reklámajándékba pénzt invesztál, majd az ajándékot a vásárolt termék mellé adja, a legjobb eséllyel duzzasztja fel vásárló –és ügyfélrétegét.

Webshopunkban minden árkategóriában talál terméket, de egyedi árképzésre is nyitottak vagyunk! Ön vásárolt már nálunk?

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamajandek.blog.hu/api/trackback/id/tr333364290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása