Cégünkről

Reklámajándék forgalmazás és emblémázás - termékeink közül ön választ, mi igény estén emblémázzuk. A marketing kommunikáció fontos eleme a reklámajándékozás. Szóró és repi termékek, promóciós rendezvények, összejövetelek, vagy csak a hagyományos hétköznapi munkafolyamatok részeként, egy jól eltalált emblémázott reklámajándék széles körben építi az Ön vagy cége hírnevét. Reklámtoll, kulcstartó, esőkabát, bögre, óra, toll és írószer, irodai reklámtárgy, táska, szerszám, világítás, névjegytartó, textil és karácsonyi termékek.

Reklámajándék blog - reklámajándék

Lonkai Erika vagyok, az 1001 Reklámajándék vezetője. Hosszú évek alatt rengeteget tanultam és tapasztaltam a reklámajándékok világában. Ezen a blogon ezt a tudást és tapasztalatot osztom meg mindenkivel.

Ajánlatunkból

karácsonyi reklámajándék katalógus

Facebook

Utolsó kommentek

Céges reklámajándék készítésről, a reklámajándékozás rejtelmeiről első kézből

2012.03.07. 19:38 Lonkai Erika

Szakmai kiállítások nyakra-főre, avagy nyakpántot mindenkinek!

Címkék: marketing kiállítás reklámajándék

nyakpantok.pngA kiállítások idejét éljük, ebben a hónapban, és a következő hónapban is, rengeteg olyan kiállítások lesznek ország szerte, ami több céget is vonzhat, és több cég is kap megjelenési lehetőséget, hisz a kiállítások zöme szakmai kiállítás, vagy expo.

Érdemes ezeket a kiállításokat kihasználni mindenkinek, és megfogni az alkalmat, hogy reklámajándékokkal még hatékonyabbá tegyék a céges megjelenést, a vállalkozást, vagy a cég hírnevét, ismertségét. Erre a kiállításoknál jobb alkalmat keresve sem találnánk.

Nem akarom felsorolni az összes létező kiállítást Budapesten és országszerte, ám tényként szeretném közölni, hogy igenis megéri a kis –és középvállalatoknak kiállításokra járni, a titka csupán az, hogy megfelelő felkészültséggel, a megfelelő emberekkel kell megjelenni, és a hatás, valamint a pozitív visszajelzés nem marad el.

A megfelelő stratégiai tervvel a zsebében minden vállalkozó „be tudja lőni” milyen célkitűzéssel induljon el, és milyen eredményt vár el egy kiállítástól. Nem szükséges több pénzt elkölteni, mint amennyit a marketing keret megenged. Attól, ha egy kiállításba több pénzt fektetnek, mint amennyit megengednek maguknak, még egyáltalán nem jelenti azt, hogy sikeres lesz maga a megjelenés.

Az eredményesség záloga tehát a célok pontos ismerete, és a megfelelő felkészültség, ez alatt nem csak a szakmai, hanem a marketing jellegű felkészültséget is értjük. Pontosabban a szóróanyagok, a reklámajándékok milyensége is szervesen befolyásolhatja megjelenésünket. Az emberek, ha hisszük, ha nem sokat adnak erre. Szakmai felkészültség ide, vagy oda a külcsín igenis sokat számít. Gondoljon csak bele, Ön üzletet kötne egy szakadt farmerben megjelenő üzletemberrel, aki zsírpapírba csomagolja a szerződést? Egészen biztosan kétszer is meggondolná!

Ugyanez érvényes egy céges megjelenésre is, a promóciós anyag, a reklámanyag, a reklámajándék mind-mind sokat nyom a latba, ha arról van szó, hogy az Ön vállalkozását válassza egy megrendelő.

Ha cége kiállításon való megjelenését tervezi, ideális reklámajándék a nyakpánt, vagy a kulcstartó, ezek a rendezvények stílusába is megfelelően beleillenek. Több féle módon lehet emblémázni, feliratozni, a választott üzenet ezzel a reklámajándékkal garantáltan átmegy!

Használja ki Ön is!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamajandek.blog.hu/api/trackback/id/tr754296087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása