Cégünkről

Reklámajándék forgalmazás és emblémázás - termékeink közül ön választ, mi igény estén emblémázzuk. A marketing kommunikáció fontos eleme a reklámajándékozás. Szóró és repi termékek, promóciós rendezvények, összejövetelek, vagy csak a hagyományos hétköznapi munkafolyamatok részeként, egy jól eltalált emblémázott reklámajándék széles körben építi az Ön vagy cége hírnevét. Reklámtoll, kulcstartó, esőkabát, bögre, óra, toll és írószer, irodai reklámtárgy, táska, szerszám, világítás, névjegytartó, textil és karácsonyi termékek.

Reklámajándék blog - reklámajándék

Lonkai Erika vagyok, az 1001 Reklámajándék vezetője. Hosszú évek alatt rengeteget tanultam és tapasztaltam a reklámajándékok világában. Ezen a blogon ezt a tudást és tapasztalatot osztom meg mindenkivel.

Ajánlatunkból

karácsonyi reklámajándék katalógus

Facebook

Utolsó kommentek

Céges reklámajándék készítésről, a reklámajándékozás rejtelmeiről első kézből

2012.07.13. 15:02 Lonkai Erika

Logók és márkanevek nyomában 2.

Címkék: linux logó mercedes tux márkanév

5798182886_921c7e696e_z.jpgMit jelent a Mercedes háromágú csillaga? Már eleve az autómárka nevének története kalandos. Egy Nizzában élő spanyolországi konzul annyira mély rajongója volt a Daimler autómárkának, hogy lelkes vásárlóból értékesítővé lépett elő.

Történt egyszer, hogy 1900 áprilisában Emil Jellinek konzul 36 darab teljesen új tervezésű Daimler autó értékesítését vállalta azzal a feltétellel, hogy a német márka a későbbiekben az 1899-ben született lánya, Mercedes nevét viselheti. Az immár Mercedesnek keresztelt új építésű autók jól szerepeltek a bemutatókon, a versenyeken, jó híre lett egész Európában, ami újabbnál, újabb megrendeléseket hozott a Daimlernek.

A cég végül a teljes márkanév váltás mellett döntött és 1902. június. 23-án kérte a Mercedes márkanév levédését. A Benz akkor került az autómárka neve mögé, miután a két rivális, a Daimler és a Benz egyesült 1926-ban.

A háromágú csillag pedig Daimler gyerekeinek az ötlete volt. Édesapjuk ugyanis gyerekkorukban egy képeslapot küldött haza, amin csillaggal jelölte meg házukat, és ezt írta a csillag fölé: „Egy nap e csillag még beragyogja munkámat.” Mind a jelképet, mind édesapjuk szlogenjét méltónak találták az új autómárka logójához. A csillag Daimler fiainak szemében az égen, földön és vízen megvalósuló motorizációt jelképezi, amit mára a Mercedes bőven meg is valósított.

Így a háromágú csillag 1910 óta díszíti a gyártósorról leguruló Mercedeseket. S, bár a logó sokat változott azóta, alapelemeiben nem változtattak rajta soha.

255379862_e76284a7f8_z.jpg

Aki ismeri a Linux operációs rendszert, az már találkozott a „Pingvinnel” is, aki a Tux névre hallgat. A Linux pingvinje sajátos helyzetben van. Megjelenését nem előzte meg piackutatás, nem dolgozott rajta grafikus csapat hosszú hónapokig, és egy centbe sem került, egyszerű képszerkesztővel rajzolták. Bárki felhasználhatja, nem kell érte jogdíjat fizetni, bárki módosíthat a Tux kinézetén, és mégis mindenki össze tudja kötni a szabadforrású operációs rendszerrel. Porn movie models.

A Tux 1996-ban született, Larry Ewing (nem Jockey J) rajzolta meg szinte percek alatt, amikor is a Linux megalkotói rájöttek, hogy szükségük van egy logóra.

A Linux jelképe, a Tux, vagyis T(orvolds) (U)ni(X) úgy lett mára a legerősebb márka, hogy nem költöttek rá dollármilliókat.

Hát, nem fantasztikus?!

Elköltöztünk. Reklámajándék blogunk mostantól a http://www.1001reklamajandek.hu/blog címen érhető el.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamajandek.blog.hu/api/trackback/id/tr704642669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása