Cégünkről

Reklámajándék forgalmazás és emblémázás - termékeink közül ön választ, mi igény estén emblémázzuk. A marketing kommunikáció fontos eleme a reklámajándékozás. Szóró és repi termékek, promóciós rendezvények, összejövetelek, vagy csak a hagyományos hétköznapi munkafolyamatok részeként, egy jól eltalált emblémázott reklámajándék széles körben építi az Ön vagy cége hírnevét. Reklámtoll, kulcstartó, esőkabát, bögre, óra, toll és írószer, irodai reklámtárgy, táska, szerszám, világítás, névjegytartó, textil és karácsonyi termékek.

Reklámajándék blog - reklámajándék

Lonkai Erika vagyok, az 1001 Reklámajándék vezetője. Hosszú évek alatt rengeteget tanultam és tapasztaltam a reklámajándékok világában. Ezen a blogon ezt a tudást és tapasztalatot osztom meg mindenkivel.

Ajánlatunkból

karácsonyi reklámajándék katalógus

Facebook

Utolsó kommentek

Céges reklámajándék készítésről, a reklámajándékozás rejtelmeiről első kézből

2011.03.30. 10:00 Lonkai Erika

A nyomdász hibája 3 előadásban - és lájkra fel!

Címkék: logo nyomda emblémázás

1. A nyomdász elismerte hibáját (egy percben)

Helyrehozhatatlannak tűnő hibát vétett nyomdászunk, az egyik rendszeres megrendelőnk reklámtáskájának logózása közben. Figyelmetlenségből egy miniatűrt nyomtatott a táskára, az elfogadott logóméret helyett. A felpaprikásodott vevő kiabálását még napokig emlegették az irodában a kollégák. „Felháborító! Azonnal intézkedjenek! Ez jel a reklámtáskán nem más, mint egy légypiszok!”  A nyomdász csendben elismerte hibáját, és kiengesztelésül, még két –de már egyenként is nagyobb - logót készített a táskára. A megrendelő a peres úton kívánt rendezéstől elállt, mert reklámnóbeldíjra, vagy nóbeldíj-reklámra terjesztették fel gyártmányát.

2. Miért menthetetlen a reklámtáska?

A nyomdász hiába reménykedik, ebben a munkában már az elején kódolva volt a hibázás.

Évekkel ezelőtt, amikor elkezdtünk dolgozni ezzel a nyomdával, kollégáim mondogatták: nem lesz ennek jó vége! Ne bízz rájuk komoly munkát! Nem hallgattam rájuk, de beigazolódott. Ebben a kapcsolatban szinte törvényszerűen benne volt a szomorú vég…

Az elején minden jól ment. Határidők és minőségi munka. Aztán mikor 3 hónapja és 6 napja egy megrendelést adtunk, bekövetkezett ez első veszekedés. Ezt követte a második és harmadik. Minden olyan gyorsan zajlott, hogy egyiküknek sem volt ideje végiggondolni. Ez az utóbbi eset véglegesen jelez valamit. Ilyen csúnyán elbánni a táskával… egy irattáskára egy 4,2cm átlójú logót nyomni! Ez mindennek a teteje! Mikor a megrendelés a háromszorosáról szólt! Ez már halálra van ítélve! A megrendelő még próbálkozott, hogy tegyenek még rá még két nagyobb (növekvő) logót! Még nem ment el a kedve ettől az egésztől, még ezek után is bizalmat szavazna a nyomdásznak. Felháborító!

3. Logózás – nyomás – és további kreatív ötletek

Adott egy logo, amit a megrendelő színben, méretben megrendelt egy táskára. Adott a nyomda, aki a nyomást elvégezte, és adottak vagyunk mi, akik a reklámajándék megrendelést menedzseli. Nem ismeretlen partnerek, hiszen a megrendelő már visszatérő vevő, a nyomdásszal is rég óta dolgozunk együtt. Történt, hát, hogy a nyomdász elővette az ő polcáról a cég logóját, és megfelelő színnel rányomta a táskára. A táskát a megrendelő mégsem vette át, mert kiderült, hogy a logó mérete kicsi. És valóban, a nyomdában a cég egyik logóját vették elő – ami mondjuk elsőként a kezükbe került – mit sem törődve azzal, hogy mi szerepel a megrendelőn pontosan. Itt van tehát a kínos helyzet, elkészült egy jó táska, jó színnel, rossz logómérettel. A megrendelő kreativitását dicséri, hogy megoldást kerestünk a helyzetre, és átlósan növekvő logómérettel még két ábra felkerült a táskára, és így egy designerek által jól megideologizálható kivitelű lett a késztermék. A projektben jól jött ki végül minden résztvevő.

Te melyiket lájkolnád?

Szólj hozzá!

2011.03.29. 10:00 Lonkai Erika

Az írás ereje

Címkék: gyerek meglepetés reklámajándék


Volt egy blogbejegyzés a bébi előkékről, aztán hamarosan jött egy megrendelés. Konkrét összefüggés nincs a kettő között, mert nem azonnal, és nem egymás után történt. Mégis érdekes, és meglepő. Nem egy szokásos reklámajándékról van szó. Az aktualitását egy gyerekekről, szülőknek szóló kiállítás adta, és erre készül – kiváló ötletként  - a logózott előke.

A meglepetés nekem mégis jól esett. Bízom benne, hogy aki látja annak is ilyen katartikus lesz a hatás.

Szólj hozzá!

2011.03.25. 10:00 Lonkai Erika

Pendrive reklámajádnék Japán hatásra

Címkék: japán pendrive földrengés szökőár reklámajándék

A pendrive egy elektronikai termék, melyet az alapanyagokból összeállítanak a gyárak. Alapja nem más, mint egy nyomtatott áramkör. Hogyan készül? Megnézheted itt. A pendrive gyártástechnológiailag nem különös. Mondhatnánk az erre szakosodott cégek már hazánkban is elkészíthetik.

A reklámajándékok terén most a gyártásba is bele kell látnunk. A pendrive-oknak jelenleg napi beszerzési ára van. Minden nap változik tehát, mert az ellátás bizonytalan. Ebben szerepet játszik Japán, a Japánban történt események. A földrengésben és szökőárban megrongálódott gyárak nem működnek, így nem szállítanak. Sok helyen az áramkimaradás miatt nem folyik a gyártás. „Ez nemcsak az adott gyárakban készülő termékek piacára lehet kihatással, de az egész világ elektronikai iparára, mivel alapvető alkatrészekből támadhat hiány a japán leállás miatt.” (index cikk) A Canon, a Toshiba, a Fujitsu, a Texas Intruments, a Nikon több gyárát állította le. A digitális kamerákat és a processzorokat érinti igazán. Úgy érezzük a pendrive is bekerült ebbe a kategóriába.
Azt az elképzelést szeretném elhessegetni, hogy más ázsiai országban megy a gyártás, csak a piaci helyzet megengedi, hogy drágább lehessen ez a termék, mert „rá lehet fogni”.
 

Szólj hozzá!

2011.03.19. 10:00 Lonkai Erika

A logó mint alapanyag

Címkék: japán grafika logo mitsubishi arculat formátum reklámajándék

Reklámajándék emblémázás alapanyaga a logó. Igen, egy jó logó az segít. Nem arra gondolok, hogy ha szép a logó, és jól kitalált, és arányos, és kifejező, és olvasható, hanem arra, hogy ha már van logó, akkor legyen meg a cégnél jó minőségben, és használható formátumokban. Elektronikusan szerepelhet a honlapon a logó, ám ha innen veszi a nyomda, akkor abból nem fog kisülni nagy méretben semmi jó. Legyen pl. eps, tif, és jpg formátumban is logód, ha lehet a legjobb minőségben. Nem azt kérem én, hogy legyen mindenkinek arculati kézikönyve, de legalább tudják, hogy ilyen kérdések merülnek fel a gyártáskor. Foglaljuk össze magunknak, azokat az irányelveket, felhasználási módokat, amiket elvárunk az arculatunk, a logónk használata közben. Legyen egységes alapokon a megjelenés. Térjünk ki a tiltott formákra, a nem engedélyezett megjelenésekre az alternatív megoldásokra. Az arculati leíráshoz gondoljuk végig a betűtípusokat, a színkódokat (cmyk formátum), a megjelenés felépítését (levélpapír, CD borító, névjegy, e-mail aláírás, kiállítási stand, netán munkaruházat, kulcstartó, vállalati autó vagy egyéb ajándéktárgy). Bővítsük a leírást, ha új tapasztalataink vannak a felhasználás során.

 

Egy jó logó minta:

A gyémánt grafikai elem mindenki számára világos, de mint cégnév azt gondoltuk, hogy a Mitsubishi egy japán családnév által vált a világ egyik vezető autógyártójának cégnevévé. Nem így van, és a történet roppant egyszerű.

A mitsu japán nyelven hármat jelent, a hishi pedig egy a szigetországban honos gesztenyefajt jelöl. Ha mindezt összetett szóként vizsgáljuk, akkor ezt a szót Japánban a gyémánt elnevezésére használják. De azért nem teljesen ilyen egyszerű, a japánok ha a szó közepén há hangot látnak, akkor azt bének ejtik, így alakult ki a végleges Mitsubishi elnevezés.
A cég története szerint a cég tulajdonos nevéhez fűződik a cég logó szöveges részének végleges kiválasztása. (forrás: logoterv.hu)

Szólj hozzá!

2011.03.17. 10:00 Lonkai Erika

Japán sakura ünnep - csereszenyefavirágzás, piknik és tavasz

Címkék: tavasz japán földrengés esernyő virágzás piknik szökőár sakura reklámajándék cseresznyefa

Japán nemzeti jelképe a cseresznyefa virágzás, mellyel a tavasz visszavonhatatlan megjelenését ünneplik. A távol-keleti szigetországban nagy hagyománya van a Sakura-ünnepnek, amikor családok, baráti társaságok ülnek ki a napsütésben piknikezni a virágzó cseresznyefák alá. Az idei ünnepben biztosan jelen lesz a Japán északi részén történt földrengés és szökőár áldozatainak emléke, és az együttérzés, mind az anyagi, mind a lelki veszteséggel. A piknikhez kiváló céges ajándékokkal kedveskedhet üzleti partnereinek: többféle polár takaró, akár hordtokkal is, outdor coffe táska, vagy családi piknik hátizsák 4 személyre, és piknik kosarak egész sora.
Ha már Japán, akkor lehet reklámajándéknak egy japán étkészlet. (pl. bambusz alátét, evőpálca, tányér és szószos tányér) vagy szaké készlet.
A tavasz nálunk is megmozgatja a lelket… (tavaszi áreső van az 1001reklamajandek.hu oldalon). Eső ellen esernyő. ;-) Az esernyő szélbiztos, összecsukható, netán automata vagy kézi, fa nyelű vagy fém, színes vagy szürke.
 

Az 1001reklám neve például így néz ki japán karakterekkel:

 

Szólj hozzá!

2011.03.04. 10:00 Lonkai Erika

Egy húron pendülve - pendrive

Címkék: üzlet pendrive emblémázás

A szőrön is szálat hasogatnak. Van ilyen igen. Velünk egy pendrive esetében esett meg, hogy minden megfelelőség ellenére valami apró hibára derült fény. Lifeg a szára. A Pendrive -esetünkben - egy olyan kiforgathatós egység, aminek a háza egy fém U betű. Az emblémázáskor a nyomó gép ezt az U betűt megnyomja és a nyomás miatt ez a szár nem szorul úgy, mint eredetileg. Ez a lazaság adta a lehetőséget a szárnak, hogy lifegjen, lógjon, és lötyögjön. Az ügyfél ezt reklamálta. Általunk, a helyszínen, két ujjbegy közé fogva és egy kicsit megnyomva, az U újra régi módján szorult. Az ügyfélnek így már megfelel. Az irodában visszanyomva az összes darabot, újra kiszállítottuk. A termék így már tökéletes lett. Egy nyomásra megoldottuk ezt a problémát is! Végkövetkeztetés: nincs olyan pendrive, amin ne lehetne még nyomni, hogy egy húron pendülhessünk az ügyféllel.

Szólj hozzá!

2011.03.02. 10:00 Lonkai Erika

Egy megrendelés ára

Címkék: üzlet megrendelés ügyfél

A megrendelés az ajánlatkéréstől a terméken végrehajtott műveleteken át, a leszállítás utáni kifizetésig tart. Vagy még tovább is. (termék utógondozás, brandépítés, de ezt most hagyjuk). A megrendelés része tehát az is, hogy a megrendelő a megvizsgált, és megfelelőnek talált reklámajándékot átvétel után kifizeti. A megrendelést ezzel lezárja, pontot tesz a végére, és kifejezi azt, hogy kapott valamit, amiért a megszolgált díjat le kell róni. A kapcsolat része – és ha megnézzük látszik, hogy elég fontos része - ez a végjáték. Kéretik ezzel az egész kialakult viszonyt nem elrontani!

Konkrétabban:
Mindenki, aki még nem fizette ki az igénybe vett szolgáltatást, aki nem fizette ki a megrendelt és átvett áruért a számla ellenértékét, az fizessen!

Korrekt megoldás, ha szól, hogy fizetési halasztást kér. Van ilyen, de fehér holló.

Az átlátszó kifogások közül itt néhányat leírok, hogy látható legyen, ezekkel már nem érdemes próbálkozni:

  1. Nem jött meg a számla, vagy elkeveredett.
  2. A pénzt már elutaltuk, de visszajött, rossz bankszámlaszámot adtunk meg.
  3. A terméket a megrendelő megrendelője nem fizette ki, így ők sem fizetnek addig.
  4. A megrendelő nem látja, mit csinál a számlázása, mintha két külön világban élnének.

Ugyanitt pénztárca emblémázás!

1 komment

2011.02.25. 10:00 Lonkai Erika

Vissza a majorba! - alapanyag II.

Címkék: megrendelés reklámajándék emblémázás

Történt egyszer, hogy táskaemblémázásra kaptunk megrendelést. Olyan cég keresett meg bennünket, aki a korábbi beszállítójával elégedetlen volt. Megrendelés nagy mennyiségben, probléma nélküli együttműködéssel. Nagy öröm az átadáskor. Jól néz ki. Hurráeffektus. Aztán egy rés támad. A szatyron. Kiderül, hogy varrás mentén reped. Selejt. A nagykernél érdeklődünk, aki aztán a gyártóhoz fordul. Hosszú lesz ez a kör, és itt elvesztjük a bizakodásunkat. Nem így történik. A gyártó elismeri a felelősségét, a terméket nekünk jóváírják. Mi is az ügyfélnek. A megrendelőnek ettől még nincs reklámajándéka. Kapunk. Nyelünk. Az emblémázási költség rajtunk marad. Benyelünk. Pótlás és kedvezmények felajánlása sem enyhít a rossz helyzeten. A következő reklámajándék készítéshez már nem biztos, hogy minket hívnak. Vis major.

Szólj hozzá!

2011.02.23. 10:00 Lonkai Erika

Cserkész – légy résen – alapanyag I.

Címkék: bögre grafika emblémázás

A karácsonyi szezonban sok füstüveg bögrét emblémáztunk.  Gyors kiszolgálás, gyors átfutással. A termék megy az emblémázóhoz. Doboz (csak egyik) kibont, terméken logóelhelyezés megbeszél, szín, alapanyag, minta rendben. Nyomás indul. Száradás után vissza a dobozba, vissza hozzánk. Itt doboz kibont (csak egyik), megnéz, rendben talál. Kiszállít ügyfélnek. Ügyfél átadáskor dobozt kibont (mindegyiket egyesével) és ajándékot átad. Ekkor lesz látható, hogy sok termék hibás, rossz, selejtes.  Az év hasznos napjai rövidülnek, nincs idő a cserére.

Az alapanyag ellenőrzést nem lehet megspórolni, erre a szűk határidő sem lehet kifogás. Az emblémázó nem tudja, hogy a roggyant bögreforma a design, vagy hiba része, de ’kiképezhető’ hogy legyen résen, és értesítsen, ha valami szokásostól eltérőt észlel.

Szólj hozzá!

2011.02.21. 10:00 Lonkai Erika

Szent és sérthetetlen

Címkék: logó megrendelés emblémázás

Tegyük fel, hogy a megrendelő szent. A megrendelő szava szent. Amit a megrendelő küld, az szent és sérthetetlen. Megmásíthatatlan. Így van ez a logóval is. Arányain, színein nem változtatunk, mert a cégarculat módosítása nem a mi feladatunk. Nekünk el kell helyezni a megadott logót, szlogent, a kiválasztott reklámtermékre. Ahogyan mi dolgozunk: készítünk egy látványtervet - termékről egy kép, belehelyezve az embléma képe, arányok tartása, kis szépség kvócienssel. Ha magunknak tetszik, akkor mehet a megrendelőnek. A visszajelzés megérkezik: a logó és a felirat aránya nem azonos az általuk elküldöttel. Lecentizzük az 1:1 arányú képet, kiderül az azonosság. Ekkor már azt a megrendelést kapjuk, hogy jó-jó, de így a logó nem helyezhető el jól a reklámtárgyon és alakítsunk rajta. Örömmel. A végeredmény megfelelő lett.

Nehéz a reklámtárgyon jól meglátni előre, hogy amit kikreatívkodtunk magunkból papíron, az hogyan fog kinézni a maga konkrét valójában az ajándékon. Együtt kell működni az ügyféllel. Ez mindkét oldalról kíván rugalmasságot, és nekünk is tudni kell, hogy ki mikor szent.

Szólj hozzá!

2011.02.16. 10:00 Lonkai Erika

A tökéletesen mihaszna ajándék

Igen. Van ilyen. Van tökéletesen mihaszna ajándék. Amit annyira lehet utálni, amikor megkapjuk, hogy olaszos temperamentummal az egész körúton csak szidva mennénk végig. Mert mit kezd az ember egy ET digitális és totál műanyag „egyszemű” órával, vagy a hasonló kiállású narancssárga Little órával, ami egy görbelábú robot boksz beállásban, és az UFÓ-fejébe épített kijelzővel horrorizál? Mit kezd, mit kezd… megszereti.  A kezdeti viszolygás csendesen megszokásba megy át, és már a barátainknak is szívesen mutatjuk, hogy mennyire idétlen hülyeség amit kaptunk. Márpedig, ha ez így van, akkor a legnagyobb célt elértük, mutogattuk az ajándékon lévő logót, szöveget stb., azaz reklámoztunk önerőből. Ja, és persze ez utóbbi formatervezett szerkezet még többfunkciós is! Lehet toll, jegyzet és mobiltartó is egyben.

1 komment

2011.02.14. 08:14 Lonkai Erika

Drága Szívem!

Darabokra törik a szívem, és erre a hangulatra is van reklámajándék! Szíven üt. Szívesen mondanám, hogy már-már a gagyi határa, de nem szívelem a felesleges hangulatkeltést. Két félszív alakú kulcstartó nélkül nélkül már egy tapodtat sem, létezhetem tovább. Gyógyír is létezik erre a bajra. A szerelem.  A tartós. A fénykép tartós. Vagy a tartós fém. Esetünkben elegáns krómozott (egyben) szív alakú kulcstartó formában. Persze olyan is van szív alakban, ami csak úgy elfüstöl (gyertya), és olyan is van, ami elfogy (cukorka szív alakú dobozban). Villogó és világító szív a (szalma)lángoló szerelmeseknek, és szív alakú hideg/meleg tasak, akik hol erre, hol arra vágynak. Megfontoltan szeretőknek ott van a szív alakú csésze, reggeli kávéra, 5órai teára, vagy a tízórai kakaóhoz. És van nekünk Valentinos Bálint napunk! Nem drága a szívem! Eladó bármelyik termék! Tessék, tessék!

Szólj hozzá!

2011.02.11. 09:00 turabakancs

Nyomogatni márpedig kell!

Címkék: reklámajándék emblémázás stresszlabda

Ahogyan hajózni is… Stesszlabdát nyomogatni jó feszültségoldó. Ha a cég logojában egy kocka van, sebaj, kocka formájú stesszlabdát készítünk. (ez már nem gond, a stesszlabdák formagazdagságáról már korábban így írtunk). A kocka forma adja magát, hogy az oldalaira jól lehet írni. Embléma, üzenet, szolgáltatás leírás, honlapcím, mind-mind elfér. Nem marad más hátra, mint, hogy azt is kipróbáljuk, hogy a kockát, hogyan tudom a markomban amorf formákra kényszeríteni, és közben a feliratok, milyen jópofa formát vesznek fel.

Szólj hozzá!

2011.02.09. 09:00 Lonkai Erika

Reklámcsoki

Címkék: ajándék megrendelés reklámajándék

Szeretem a csokit. Ezzel már meg is lehet engem venni az első pillanatban. Édes érzés, hogy milyen jó lesz ezt megenni… Emócióval a figyelemért versenyben nyerő helyzet. A kerek forma, a pénzre utaló kialakítás, a kétoldali ’nyomás’ lehetősége, és az ízléses logó megjelenés, segíti a bevésődést. Ezt még továbbadni sem ciki, mert hát had egyen a gyerek… Az sem baj, ha hamar eltűnik előlünk, és tápcsatornánk sötét alagútján folytatja az útját, mert már bevésődött.

Egy fontos! Hogy ne legyen rossz az utóíz! Ha a csoki, csak amolyan ímmel-ámmal csoki, vagy hogy is mondjam csak, olyan mint a csoki, de nem az (pl. egy gyengén kevert kakaómassza), akkor a megtervezett és felépített teljes folyamat visszaüt. Arról nem is beszélve, hogy az ökolábnyomtól és egészséges életmódtól hangos pillanatjainkban, nem jó ha csokit kapunk. Akkor is továbbpasszoljuk, ha tegyük fel fogyózunk, ami szintén nem ritka manapság. Reklámcsokival tehát nehéz befürödni, de nem árt, ha ismerjük a célközönség attitűdjét.

Szólj hozzá!

2011.02.07. 10:00 Lonkai Erika

Felhívás

Címkék: megrendelés reklámajándék emblémázás

Keressük azt a céget, aki maximális reklámfogást lát abban a termékben, amit csak kisgyermekek használnak 1 és 3 év közötti időszakban, kizárólag étkezések alkalmával. Célja, hogy ételfoltos, és maszatos legyen, megmaradjon a gyereken a felrögzített állapotban még akkor is, ha húzza-vonja, tépi, gyűri. Az emblémázási hely nem túl nagy, de ez nem is számít, mert a felhelyezett állapotban 4-5 azonos személy látja évente, de ők rendszeresen. Egyszeri használat után a szennyesbe, majd áztatásra kerül, és végül kímélő programmal, és erős folttisztítóval újra tisztává lehet varázsolni. Használata közben folyamatosan figyelhető miként veszti el a színét az embléma, miként fakul a felirat. Készítsünk róla fényképet és osszuk meg a közösségi oldalakon. Vírusmarketingként még kiváló reklám lehet! És ez még nem minden! Most BigSale akcióban csak 146.-Ft+Áfa. Ja, ha még nem mondtam volna, a Bébi előkéről van szó!

Szólj hozzá!

2011.02.04. 12:21 Lonkai Erika

Borsdaráló emblémázva

Címkék: üzlet grafika reklámajándék emblémázás

Folyamatosan tanulunk. Az elkészült megrendelésekben részünk van. Hol nagy, hol kisebb. Ami a mi felelőségük, ott nagyon figyelünk. Legyen minden rendben: kivitelezés minősége, leszállítás, határidő. Nekünk nem kell, hogy az elkészült reklámajándék 100%-osan tessen. Nézzük meg tehát másként!

A végterméket öniróniával tekintve őszintébb véleményekben, és gyorsabb tapasztalatátadásban bízunk. A hangvétel váltás ennek érdekében történik. Tanuljunk együtt!

Így reklámajándékozunk mi!

Törjünk borsot a Partnerünk orra alá!

Tegyük ezt valóban, ne képletesen! Mit nekünk az átvitt értelem

Legyen akkor úgy, hogy készíttessünk borsdarálót ajándékba, és legyen rajta a logónk. Kész is a reklámajándék.

Mit szól ehhez a partner? Ha szép és jól kivitelezett, mint esetünkben ez a high-tech fémből készült cső, melyen a gravírozás is minőségi, akkor talán nem szól semmit, hümmögve elteszi, esetleg bánja, hogy összefirkálták, mert így nem tudja továbbadni. A bátrabbja felhördülhet: miért gondolják, hogy én szeretem a macerát az állandó borsdarálással, különben is más stílusú a konyhám. Vagy miért jó, hogy egy kizárólag háziasszonykodás közben  - ott is ritkán – használt eszközt adunk ajándékba? Az látja, aki az elérendő célszemély?  Mi lehetett a cég marketingesének a célja ezzel a megrendeléssel? (esetünkben pl. a cég ipari automatizálással foglalkozik)

 

 

Szólj hozzá!

2011.01.10. 10:00 Lonkai Erika

Határidőnapló

Címkék: ajándék megrendelés emblémázás

Év elején elér minket a naptár ár. Alámerülés helyett inkább hullámlovagoljuk meg!

Az előretörő online naptárvezetések mellett, még igen gyakori az 'analóg' határidőnapló használata. A napi rutin, a gyors feljegyzési lehetőségek, a használhatóság az áramtalan pillanatnyi környezetünkben mind mind erősíti, hogy használjunk határidőnaplót.

A heti és a havi tervezők, a napi feladatlisták kiváló kezelője lehet. Nekem kifejezett igényem a jegyzetelési lehetőség, a sima fehér (netán vonalas, vagy rácsos) lapok használata, kitéphetősége, és utántöltése. Napi, heti, vagy kétnapos megjelenéssel, zsebméretben is több mint 110 féle. Színek, a kötés, a fűzés, a felosztás... tessék a megfelelőt választani.

Év elején ilyen ajándékot adni jó használati értékkel bír.
Logózhatósága kiváló, megjelenése mindennapos, és diszkréten van előtérben.

 

 

Szólj hozzá!

2010.12.29. 10:00 Lonkai Erika

Reklámajándék és a találkozás öröme

Címkék: ügyfél reklámajándék emblémázás

A szeretet ünnepe múlt el, ami az öröm, a boldogság és az ajándékok adásának letéteményese.

Csíkszentmihályi Mihály az MTA külső tagja „karácsonykutatási” eredményei szerint a szóban, vagy az írásban elmondott köszönetnyilvánítás maradandóbb értéket képvisel a másik számára, mint egy drága ajándék. Persze, ebben semmi kolosszálisan új nincsen. Már a régiek is tudták, hogy a legfontosabbak az egymásnak kimondott szavak, vallomások, az együtt megélt élmények, az együtt töltött idő. Fontos most attól lett, hogy a kutatók tudományosan is igazolták ezt.
A reklámajándékozás szelleme szembe megy ezzel az elvvel?  Azt gondolom, hogy NEM! Sőt, ha jól meggondoljuk képviseli ezt! Keressünk ürügyet arra, hogy a felfokozott üzleti forgatagban is találkozhassunk a fontos partnereinkkel, és elmondhassuk, vagy kifejezhessük azt, hogy mennyire szükségünk van Rájuk. Legyen ez a találkozási ürügy a reklámajándék átadása. Ez alatt kifejezésre jutathatjuk érzéseinket, amit a partner iránt táplálunk, megpecsételhetjük az ajándékkal. Ha az ajándékra ránéz, eszébe jusson, hogy mint mondtunk.

Kíváncsi vagyok kinek milyen ajándékkal, milyen személyes élménye van! Hozzászólásokban szívesen várom, hogy a megoszott tapasztalatokból tanulhassunk!

Szólj hozzá!

2010.12.28. 10:00 Lonkai Erika

Az Angyali játék és a nyertesei

A játékban, a játék öröme az igazán tartós és maradandó örömforrás. Erre megerősítő hatással van az, ha a játékban nyer is az ember. Ilyenkor jobb a bevésődési együttható. A nyereménynek van egy kellemes meglepetés jellege, és ez felfokozza az ezzel töltött idő izgalmát. A hírvivőnek is jó kedve lesz attól ha jó hírt visz, tehát most én is boldogan jelenthetem, hogy az előző két hétben az egyszámjátékunkon nyertes cégek képviselőit most kihirdetem.

2010. december  1-5 közötti játék nyertese

    Abakusz49 Kft. -  Balogh Miklós  Nyereménye: borszett

2010. december 6-10 közötti játék nyertese

   CIB Zrt.  - Nagyné Puskás TímeaNyereménye:  pókerszett

2010. december 11-15 közötti játék nyertese

   Nyereménye: Női és Férfi wellness szett

2010. december 16-20 közötti játék nyertese

   Nyereménye: Digitális időjárás állomást

 

A nyerteseket januárban kiértesítjük, a nyeremények átadásának egyeztetésével.

Szólj hozzá!

2010.12.22. 12:06 Lonkai Erika

Karácsonyi bögre

Címkék: karácsony bögre reklámajándék emblémázás

Ha idén karácsonykor kimondom azt a szót, hogy bögre, akkor nem a szokásos kis nyelvtörő jut az eszembe, hogy sárba bögre görbe bögre, hanem a karácsonyi vásárban a hidegben kortyolgatott forraltbor hangulata. 5000 db bögrét készítettünk erre az alkalomra. Ez a bérletes bögre, amit ha visszaviszel, visszakapod a betéti díjat. Nehéz eldönteni, hogy azért isznak forraltbort, mert szeretnék az ajándék-bögrét hazavinni, vagy azért mert a bor (vagy a gyerekpuncs) esik olyan jól.
Reklámajándéknak nagyon tartja magát a bögre. Népszerűségének az okai között talán az szerepel, hogy jó érzettársítások tartoznak hozzá. A bögréből iszunk, és ha iszunk akkor éppen szabadidőnk van. És az jó. A bögrének jól megfogható füle van. Jó kézbe venni. A bögrén jópofa minta, vagy felirat  van, lehet rajta mosolyogni. A bögre olyan, mint egy jó nő, jó alakja van. A bögre gyakran van szájnál és mindig kéznél van.
Boldog Karácsonyi készülődést, és ha megszomjaztak….
 

Szólj hozzá!

2010.12.17. 10:00 Lonkai Erika

Stersszes karácsony elkerülő

Címkék: reklámajándék emblémázás stresszlabda

A stresszlabda népszerű termék a mai stresszes világban. Nagyon jó érzés gyúrni-gyömöszölni. Próbáltad már? Vedd a kezedbe az irányítást, no meg egy stresszlabdát. Ha azt hiszed, hogy ez egy unalmas termék, és csak gömb alakú lehet egy labda, akkor nagyon tévedsz.  Több mint 250! féle „labdát” számoltam meg a termékeink között. 

 

Van itt autó sport és teher,
mobiltartó sárga és feher
Van sok szerelmes szív
és van kis más szervekkel szív bír:

gyomor, agy, máj, vér és vese,

szem, fül, fog, és ez nem mese

Gondolta volna,

hogy a stersszlabdaként a szemet nyomja?

Kedvenceim az állatok.

Bejön a béka nálatok?

Rajta felirat és matrica

a forma delfin, vagy katica

Nem kutya a víziló, és a víz alatt

rája, bálna és bohóchal vagy tíz akad

Elefánt ormány és cápafog

A tarka tehén is menni fog.

Kisrepülő és telefonfülke,

egy rinocérosz járja körbe.

Stresszlabda ez ! Egy tenyérnyi jó,

nyomogatható nyugigolyó.

 

Szólj hozzá!

2010.12.15. 10:00 Lonkai Erika

Karácsonyi zene

Címkék: karácsony ajándék termékek

Hangulati hatás elérése, ha a fülünket is az ünnepi várakozás alatt ’trenírozzuk’. A fa alatt gyakran a torkunkba szorul egy meghatottsági gombóc, ami nem hagy olyan szépen énekelni. Ilyenkor kapkodunk fűhöz és karácsonyfához, hogy de jól jönne egy Csendes éj. (érted egy csendes éj – haha) Ezekben a helyzetekben segít egy karácsonyi CD készlet. Készlet, mert a díszdoboz 15 karácsonyi dal mellett – melynek egyike a Jingle Bell Frank Sinatra előadásában – három gardénia illatú gyertyát is tartalmaz.

Szólj hozzá!

2010.12.13. 10:00 Lonkai Erika

Karácsony illata a reklámajándékokban

Címkék: karácsony termékek reklámajándék

Minden ember törekszik arra, hogy a karácsonyi ünnep alatt az 
egész hangulat is olyan meghitt legyen. A karácsonyi ajándékok mellett, nem is gondolnánk, hogy milyen kis apróságok együttese kell ahhoz, hogy ez az érzés kialakuljon. Ott vannak az illatok.A karácsonyi fenyőfa, az égő gyertya finom füstje, a narancs, vagy a vaníliás sütemények készítési mellékterméke. Van amit az irodában, munkahelyen nem, vagy csak nehezen tudunk megvalósítani. Ehhez adhat segítséget egy illatos gyertyaszet, vagy tovább erősíthetünk illatban, ha a füstölővel kiegészített készletet adjuk a Partnereknek.

Szólj hozzá!

2010.12.10. 10:00 Lonkai Erika

Karácsonyi fény - Luca nap

Luca nap december 13. Nem péntek. Szerencsének, szentnek, fénynek, sötétnek, széknek, boszorkánynak, búzának, máknak kalendáriumnak, karácsonynak és férj találásnak mind-mind van köze ehhez a naphoz.  A név eredete szerint a Lucia - magyarul Luca - név a Lux, azaz a "fényesség" szóból származik.

A fény jelen van a reklámajándékjainkban is. Fényes, fénykép,fényvisszaverő, szájfény. :) A fényképkeret, vagy a fényképalbum igazán személyes ajándék, ha egy régnemlátott fényképet is tartalmaz! A képkeret díszítettsége az elegánstól a natúron át a színes állatos gyerekek-kedvencéig mind-mind lehetséges. Lehet forgó képkeret, mágneses képkeret, LCD kijelzős képkeret…több mint 80 féle terméket kínálunk. (1001reklám képkeretek kínálata) Ébresztőórával, vagy számológéppel egybeépített változatban is rendelhető. Fényképek manapság tömegével digitálisan vannak. Legyen tehát az ajándék is ehhez igazodó! Egy digitális képkeret! Távirányítóval már nagyon elegáns és exkluzív ajándék.

Legyen akciós az ünnepi fény-ár!

 

Szólj hozzá!

2010.12.06. 12:12 Lonkai Erika

Mi köze az angyaloknak a reklámajándékhoz?

Címkék: reklámajándék

Így karácsony előtt nagyon sok! Az 1001 Reklámajándéknál ilyenkor annyi
a munka, annyi reklámajándékot kell kiszállítani, hogy minden segítségre
szükség van. És az angyalok jöttek és segítenek.

Hiszen nem véletlenül az 1001 Reklámajándék nevet választottuk:
jól mutatja, milyen széles a választékunk. Csak karácsonyra több száz terméket kínálunk, és bár egyre közelebb vannak az utolsó munkanapok, még érdemes rendelni céges ajándékokat.

De az 1001 Reklámajándék angyali közül néhány elkóborolt, és a weboldalon
elbújtak a karácsonyi termékek között! Ezért segítséget kérünk, egy játék
keretében:
aki angyalt talál a termékek között, az részt vehet az általa
képviselt céggel a játékunkban, ahol értékes nyereményeket adunk a
győzteseknek:

December 6-10. között Póker szettet forgatható állványon, december 11-től
15-ig női és férfi wellness szettet, december 16-tól 20-ig digitális időjárás
állomást.

Kalandra fel, az angyalok valahol a karácsnyi ajándékok között bujkálnak! 

Szólj hozzá!

süti beállítások módosítása
Mobil