Cégünkről

Reklámajándék forgalmazás és emblémázás - termékeink közül ön választ, mi igény estén emblémázzuk. A marketing kommunikáció fontos eleme a reklámajándékozás. Szóró és repi termékek, promóciós rendezvények, összejövetelek, vagy csak a hagyományos hétköznapi munkafolyamatok részeként, egy jól eltalált emblémázott reklámajándék széles körben építi az Ön vagy cége hírnevét. Reklámtoll, kulcstartó, esőkabát, bögre, óra, toll és írószer, irodai reklámtárgy, táska, szerszám, világítás, névjegytartó, textil és karácsonyi termékek.

Reklámajándék blog - reklámajándék

Lonkai Erika vagyok, az 1001 Reklámajándék vezetője. Hosszú évek alatt rengeteget tanultam és tapasztaltam a reklámajándékok világában. Ezen a blogon ezt a tudást és tapasztalatot osztom meg mindenkivel.

Ajánlatunkból

karácsonyi reklámajándék katalógus

Facebook

Utolsó kommentek

Céges reklámajándék készítésről, a reklámajándékozás rejtelmeiről első kézből

2011.07.25. 14:59 Lonkai Erika

A reklámok rekláma

Címkék: reklám 1 forma reklámajándék

Ha valamire lehet azt mondani, hogy a reklámok rekláma, akkor az a Forma 1. A száguldó cirkusz, ahogy a média nevezi, a több száz lóerős gépek és az azokat uraló pilóták versenye a világon egyedülálló a reklámok tekintetében.

A Forma 1 versenyautóin szinte mindent lehet reklámozni, amit persze igen csak drágán mérnek, de nem csak magukon a versenyautókon láthatunk reklámfeliratokat, emblémákat, céglogókat, hanem a pilóták ruházatán is. Megcsodálhatjuk minden futamon a klasszikus overál és baseball sapka kombináción mennyi embléma és logó virít. Akik szponzorálják az adott csapatot, azok megjelenést kérnek.

Azt gondolnánk, a cégek, akik ilyen „nagyban játszanak”, azoknak ez a típusú páratlan reklámozási lehetőség csak sikeres lehet. Ez viszont nem minden esetben van így!

Egy német piackutatással foglalkozó cég nemrég annak járt utána, melyek azok a vállalatok, akiknek a Forma 1-es megjelenés hatékony reklámmal is párosul, és melyek azok, akik mintegy számolatlanul dobják ki a pénzt az ablakon. A felmérés, bár a teljesség igénye nélkül készült, a leghatékonyabb szponzorként, ennél fogva a reklám, a márka és a Forma 1 közötti kapcsolatot a legtöbb emberhez a Hawlet Packard és a Hugo Boss juttatta el. Eredményes szponzorok közé sorolták még az Allianzt és a Puma vállalatokat is.

Míg meglepő módon a Mercedes-Benz csupán a 23. helyet foglalja el a hatékony szponzorok listáján, annak ellenére, hogy az óriás vállalatnak közel öt dollárja bánja, hogy egy-egy rajongónak tudatosítsa a márka és a Forma 1 közötti összefüggést. A legrosszabb szponzorok között találjuk a DHL-t, a német szállítmányozó cég évi 10 millió dollárja és minden országban, minden futamon ott lógó csúnya sárga plakátja sem elég, hogy hatékony reklámot csináljon magának.

Ugyanakkor nem csak a vállalatok, cégek, termékek, hanem maguk a pilóták is egyfajta „reklámtárgynak” tekinthetők az F1-es forgatagban. A Forma 1-es pilótákkal készített reklámfilmeket szinte aranyárban mérik, s hasonló az az ár is, amit bevételként elkönyvelhetnek a reklámozott termékek által a vállalatok.

De magam részéről egy emblémázott Schumacherrel is beérném! :-)

Szólj hozzá!

2011.07.21. 13:26 Lonkai Erika

A strandolás őstörténete

Címkék: akció strand strandolás reklámajándék 1001

Annyit posztoltam már a strandolásról, a strandoláshoz kapcsolódó reklámtárgyakról, azok viszonyáról, hogy egy igen fontos dolognak elfelejtettem utána járni. Méghozzá, hogy honnan is ered a strandolás, a fürdőzés.

Ha valaki ennél pontosabb történeti adalékkal tud szolgálni, ne késlekedjen megosztani sem velem, sem az olvasókkal!

A történet valamikor az 1820-as években kezdődött, X. Károly francia király neje, a szicíliai Berri hercegasszony lépett először a hullámok közé a La Manche csatorna partjainál. A különös szokás óriási tömegeket vonzott, és nem kis felháborodást keltett az egyszerű polgárok szemében. Mindenki azt hitte, a nemes hölgynek láthatóan elment a józan esze. Ám a kísérlet végül mégis divatot teremtett. Magyarországon ez a divat hetven évvel később honosodott meg, a napozással együtt.

A fürdőzés, a strandolás mai napig tartó óriási népszerűségnek örvend, tömegeket vonzanak minden nyáron a strandok, a tavak, a tengerek partjai. Az évi megérdemelt pihenést töltik el így az emberek, s aki a strandolás, a fürdőzés szerelmese, az évről évre visszajár, a különös hangulatú ember tömeg közé. Ilyenkor a fürdés, a játék, a pihenés, a szórakozás, a parton való üdítőzés, sörözés, vagy piknikezés teljesen más árnyalatot kap.

S ilyenkor lehet igazán kihasználni a reklámajándékozást! A strandtermékek felhozatala szinte végtelen, s a strandolás, a fürdőzés cirka százkilencven éves múltja a biztosíték e tárgyak sikerének.

Lubickoljon Ön is az 1001 reklámajándék ajánlataiban…

http://www.1001reklamajandek.hu/Nyari-strand-akcio-cikk-75.html

Szólj hozzá!

2011.07.18. 13:27 Lonkai Erika

Strandra labda, strandlabda!

Címkék: labda strandolás reklámajándék strandlabda 1001

Mikor hozzáfogtam a bejegyzés írásához, kutakodtam egy kicsit, a strandlabda története után. Bevallom magam sem tudtam pontosan, hogyan és mikor született ez a sok vidámságot adó óriásra nőt labda. Annyi biztos azonban, hogy a strandlabdát egy világmárka bőrápoló krém tégelyének a három dimenziós, felfújható utánzataként alkották meg, de talán azt ők sem gondolták volna, hogy ilyen hatalmas karriert fut be.

A labda valamikor az 1930-as években jelent meg, nem titkolt céllal, hogy az emberek tartalmasan töltsék el szabadidejüket, használják ki az óriásra nőtt labda nyújtotta játék lehetőségeket. Annak ellenére, hogy Németországban, már a megjelenésétől nagyon népszerű volt, a sikertörténete a strandlabdának, az 1950-es években kezdődött. Ekkor már valamennyire fokozódott a társadalmi jólét, az emberek egyre több időt tudtak fordítani a nyaralásra, a pihenésre, szórakozásra. A strandokra egyre nagyobb tömegek jártak ki, s az óriás labda épp megfelelt annak, hogy még jobban feldobja a hangulatot. Nem csak családokat kovácsolt össze azzal, hogy labdáztak, de idegen emberek is leálltak egymással dobálózni, játszani. Enyhe túlzással azt is mondhatjuk, közösségi összetartó erővel bírt. Vadidegen emberek a labdajáték által megismerhették egymást.

Az azóta eltelt negyven évben, egy világmárka reklámtárgyaként piacra dobott labdából, népszerű, mindenki által kedvelt, a nyári strandolás elhanyagolhatatlan kelléke lett a strandlabda. S bárhol a világon mindenki felismeri.

Kell ennél több érvet felhozni, hogy miért használja a strandlabdát reklámajándékként?

Azt hiszem, nem!

A forróságban nincs jobb szándék, mint az 1001 reklámajándék…

Szólj hozzá! · 1 trackback

2011.07.13. 00:11 Lonkai Erika

A kreatív néha relatív

Címkék: kreatív reklámajándék 1001 reklámpóló

A 21. század a kreativitás százada, ma már nem érvényesül az, akinek nincs jobbnál jobb ötlete, aki nem tud előrukkolni akár a leghétköznapibból is valami ötletessel, azt elsodorják, eltapossák. Ez, kérem nem túlzás! Főleg igaz ez az üzleti, kereskedelmi, szolgáltató „iparban” tevékenykedőkre.

Az ügyfél „megfogásának”, vagy az ügyfél, az üzleti partner partneri tevékenységének megtartásához, megköszönéséhez számtalan ötletes, kreatív ajándékot lehet csatasorba állítani. Sokszor leírtam már, de jótékonyan hat, ha ismétlem önmagam, hogy a reklámajándék elsősorban üzenetet hordoz, nem csak az embléma, a logó által, hanem már maga az ajándék része lehet ennek az üzenetnek. A kreatív reklámajándékok ezen az üzeneten túl pedig már megengedik a humoros felhangot is.

Innen már valóban csak a képzelet szabhat határt!

Gyakorlatilag mindenből lehet kreatív reklámajándékot varázsolni, egy egyszerű fehér porcelán bögréből, egy pendriveból, aminek már a formája lehet ötletesen valamilyen használati tárgyhoz hasonló, egy stressz labdából, s akár egy egyszerű egyszínű pólóból is.

A kreatív reklámpólónak úgy tűnik, mára már rendkívül nagy piaca van, a klasszikus reklámajándékok közé sorolható, s nem csak cégek készíthetik, hanem baráti társaság, családtagok is megajándékozhatják egyedi, kreatív reklámpólóval egymást.

S, hogy mit lehet kreatív reklámpóló felkiáltással a póló elejére, vagy hátuljára nyomatni?

Szinte mindent, ami nem szokványos, amiben van egy kis humor, amit mindenhol elképzelnénk csak épp egy pólón nem, vagy épp egy pólón tudnánk elképzelni, de nem úgy, ahogy az meg van jelenítve.

Egy kreatív és elgondolkodtató felirat, vagy humoros kép mögé, alá vagy fölé rejtett céges embléma, logó, esetleg szlogen a legszélesebb körbe eljutó költséghatékony reklámhordozóvá nőtte ki magát.

Kreatívból ötlethegyet? Keresd meg az ezeregyet!

Szólj hozzá!

2011.07.11. 11:58 Lonkai Erika

Táborozás, kalandra fel!

Címkék: nyaralás reklámtárgy táborozás reklámajándék 1001

A nyaralás egyik természet közeli formája a táborozás. Egészen biztosan mindenkinek vannak ehhez kötődő emlékei, kalandok, megismételhetetlen élmények, amelyeket később a téli meleg szobában hangos nevetés közepette elevenítünk fel. Ezeket az élményeket akár gyerekként, akár felnőttként szívesen éljük át.

Na, de ne szaladjunk ennyire előre.

Akinek volt táborozási élménye, és az is, akinek nem volt tudja, hogy a természetben töltött néhány nap, teljesen más, mint a tengerparton, mint a több csillagos wellness-szállodák légkondicionált kényelmes szobái. A táborozás attól jó, hogy nincs kényelem, egy kicsit visszatérünk a fák, a fű, a föld és a víz érintésnyi közelségébe. A folyóban fürdünk, sátorban alszunk, rőzsével tüzelünk, már ha szabad tüzet gyújtanunk, bográcsban főzünk, hátizsákkal felszerelkezve kifulladásig túrázunk hegyekben-völgyekben, vagy pecázunk a folyóban. S a jó hangulatú táborozásnak már meg is vetettük az alapját, amire a folyópart melletti hűvösebb késő estéken termoszból iszogatva a meleg teát, lehet is sztorizgatni. Ennyire egyszerű!

Ha valaki azt gondolná, hogy a táborozás, a sátorozás élményét szentségtörés cégmarketing célokra felhasználni, az nagyon téved. Igenis működőképes az emblémázott nyári táborozási kellékek reklámcélú ajándékozása. A sátor hord táskájának emblémázása, a termosz logózása, a kemping szék háttámlájának szitanyomása, vagy a hátizsáké, vagy a grillsütő szetté, esetleg a távcső logózása.

Ezek termékek a cégüzenet mellett természetes mindennapi funkcióval is rendelkeznek. S meglehet, hálásan gondol majd a megajándékozott arra az emblémázott termoszra, amiből a tábortűz mellett iszogatva a mesélte a tavalyi sátorozási élményeket, a többiek szórakoztatására.

Ugye, hogy a legjobb szándék, az 1001 reklámajándék!

Szólj hozzá!

2011.07.07. 10:18 Lonkai Erika

Reklámajándékok szabadságolás idejére

Címkék: szabadság reklámtárgy szabadságolás reklámajándék 1001

Stílszerűen folytatni szeretném a szabadságolás témáját, hogy milyen reklámajándékokat lehet erre a könnyed, kikapcsolódó, regenerálódó alkalomra adni. Tudjuk, hogy az emberek azért mennek szabadságra, hogy azzal és ott töltsék az idejüket, ami érdekli őket. Ez az érdeklődési kör pedig igazán tág fogalom, mivel emberek vagyunk, ennél fogva különböző beállítottsággal és vérmérséklettel rendelkezünk.

A reklámajándékokról pedig tudjuk, hogy minden esetben üzenetet kell közvetítsenek, egyrészről cégünk emblémáját, logóját, szlogenjét, másrészről az ajándékozottnak úgy kell eltalálni az ízlését, hogy azt érezze, ez az ajándék neki szól. Neki szól, mert pont olyan a formája, anyaga, alakja, funkciója, ha van, amivel azonosulni tud.

S, hogy lehet ezt az ízlés-érdeklődés variációt tömegesítve eltalálni?

A válasz nagyon egyszerű. Ha egy cég adott rendezvényen szponzor, termékmegjelenítő, vagy terméke, szolgáltatása reklámozása miatt van jelen, akkor nyilván a tömegek, akik erre a rendezvényre elmentek, azért vannak ott, mert érdekli őket a rendezvény tartalma, az előadók, a látvány… és még sorolhatnám.

Ebben az esetben – dacolva a nyári uborkaszezonnal – sokkal nagyobb hatás érhető el, olyan reklámtárgy „osztogatásával”, ami közvetetten utal cégünkre, de az ajándékozott ahhoz a rendezvényhez köti, ahol kapta. Például, egy motoros találkozón a bukósisak formájú emblémázott, logózott kulcstartó ideális, meccseken a két focicsapat mezét ábrázoló kulcstartó, vagy ugyanolyan színű nyakpánt, mobiltartó szintén, koncerteken póló, vagy baseball sapka… mindez a teljesség igénye nélkül.

Ennek a megoldásnak a sikere azért biztosabb, így a nyári pangás közepette, mert a megajándékozott érdeklődésből, rajongásból ment el például egy motoros találkozóra, ennél fogva a bukósisak formájú kulcstartót azért fogja használni, mert szereti a motorokat, és a reklámtárgy ezt szimbolizálja. Potenciális ügyfél pedig azért lesz belőle, mert könnyen asszociál azzal, hogy a cég, akinek nevében kapta a reklámajándékot, szinten az ő hobbiját kedveli.

Vegye fel Ön is a harcot az uborkaszezonnal, reklámozza cégét 1001 haszonnal!

Szólj hozzá!

2011.07.04. 00:21 Lonkai Erika

Szabadság, én így szeretlek

Címkék: szabadság nyár reklámajándék 1001

Azt is mondhatjuk, hogy július általában a szabadságolások hónapja, a megérdemelt évi munka bérét most váltjuk ki, egy hétre, tíz napra, vagy ennél többre szabadjára engedjük testünket-lelkünket, családunkat. Ki tengerparton, ki a hegyekben, ki ennél extrémebb vagy szokatlanabb, különlegesebb helyen tölti éves szabadságát.

Ugyanígy működik az 1001 reklámajándéknál is a nyári szabadságolások ideje. Annyi különbséggel, hogy míg más munkahelyeken vagy leáll a szabadság ideje alatt a termelés, vagy csökkentett kapacitással működik, magyarán lazulás van. Addig nálunk, az 1001 reklámajándéknál sokkal pörgősebb a nyár, kevesebb kollégával, de ugyanúgy el kell készülnünk a rendelésekkel, időben kell szállítanunk.

Hisz elég mozgalmas a nyár a reklámajándék-készítés szempontjából, a nyári strandkellékekkel kezdtünk, aztán a nyári partyk, bulik, rendezvények, koncertek, iskolanapok, intézmények, alapítványok, céges napok reklámajándékai jönnek, jöttek. Emblémáztunk pólókat, apróbb reklámtárgyakat, karkötőket, baseball sapkákat, tollakat, kulcstartókat, esernyőket, és a sort még folytathatnám.

Tehát, unatkozni nem fogunk, s nem is panaszként szolgál a bejegyzés. Sőt, ha most szeretne megrendelésével felkeresni bennünket, de esetleg épp a nyári hónapok szabadságolásos jellege tartja vissza, akkor vegye csak fel velünk a kapcsolatot bátran. :-)

Mert szabadságolás ide, vagy oda, az 1001 reklámajándék nyáron is a teljesség igényével vállalja a megrendeléseket.

Nyáron is a legjobb szándék, az 1001 reklámajándék!

Szólj hozzá!

2011.06.29. 18:24 Lonkai Erika

Vékony póló mindig szakad, avagy olcsó húsnak híg a leve

Címkék: póló reklámajándék 1001 emblémázás

A póló anyagának a vastagságát egy adott mérőszám határozza meg, ez a szám minél kisebb, értelemszerűen a póló annál vékonyabb. Na, már most, megesik, hogy adott cég, aki pólót szeretne rendelni, a költségvetés karcsúsága miatt ránézésre is vékonyabb anyagú pólóban gondolkodik, az olcsóság szent jegyében. Holott tudjuk a legvékonyabb anyagtól csodát nem szabad várni, és itt nyugodt szívvel általánosíthatunk az élet egyéb területeire is.

Talán az olcsóság részegítette meg nemrég azt a megrendelőnket is, aki nagytestű férfiakra szeretett volna nagyméretű pólókat rendelni és emblémáztatni, ami viszont egyenesen arányos volt a póló anyagának vékonyságával. Annak ellenére, hogy ajánlatunk egy jobb minőségű pólóra vonatkozott, ők mégis ragaszkodtak a vékony anyaghoz.

Lévén nagyon vékony anyag, már emblémázáskor is rettenetesen instabil volt és szakadt, ahogyan első felhúzáskor is, de nem a varrás mentén, hanem maga az anyag, amihez kis mértékben ugyan, de hozzájárult az is, hogy nagy testű férfiak próbálták magukra cibálni.

Innen pedig egyenes út vezetett ahhoz, hogy az egész megrendelést kapcsolatainkon keresztül kissé égő arccal jobb minőségű pólókra kellett visszacserélni, mert az olcsó, de vékony anyagúval semmit nem tudott megrendelőnk kezdeni.

Milyen egyszerű lett volna ezt a kört kihagyni, ha figyelembe veszik szakmai ajánlatunkat! Mert nem azért ajánlunk adott minőségű terméket, mert a drágábbat is el kell adni, hanem tudjuk például egy póló esetében, milyen vastagságú anyag, milyen funkciót képes ellátni, kibírja-e az emblémázást, illetve a későbbi viseletet, mosást, szárítást.

De félre a bosszúsággal, épp ezért legyen most is a legjobb szándék, az 1001 reklámajándék!

Szólj hozzá!

2011.06.27. 11:10 Lonkai Erika

Szállodai reklámajándék ötletek nyárra

Címkék: nyár szálloda reklámtárgy reklámajándék 1001

Szerintem sokkal nehezebb helyzetben vannak egy szálloda marketingesei, ha a nyári szállodavendégek reklámajándékait kell kitalálniuk, mint az utazási irodák, vagy egyéb cégek, vállalatok, akiknek a szolgáltatásai a nyári időszakon tetőznek.

S, hogy miért?

Mert a kedves szállodai vendégek nagy általánosságban amúgy is ajándéknak tekintik a törölközőket, szappanokat, poharakat, s igyekeznek távozáskor ezekből hazavinni „trófeaként” néhányat.

Ezt a mentalitást – magamból kiindulva - nem tudom ugyan megérteni, vagy elfogadni, de szerintem kivédeni a szállodák, épp azzal tudnák, ha hasonló reklámajándékban gondolkodnának a vendégek felé. Akár már megérkezésekor kaphatna a kedves vendég egy profin összeállított, szálloda nevével, akár szlogenjével emblémázott reklámtárgyat, vagy apróbb emblémázott, logózott reklámajándékokból összeállított csomagocskát. Épp azokból a tárgyakból, amik oly „kelendőek”: szappanok, törölközők, poharak, de bevethetők még hasonlóan jelképes mondanivaló gyanánt, a kulcstartók, tollak, parfümök, s ha mindez még igényes díszdobozban is van „tálalva”, a hatás nem maradhat el.

Ezzel egyrészt a szálloda nem csak a nevét, hírét öregbítené, de azt a kényszert is megszüntetné, ami természetes módon felvetődik az emberben, hogy „vigyünk haza valamit emlékbe, barátok előtt villogni, hogy mi milyen menő szállodában nyaraltunk”.

Persze tudom, nem könnyű a több száz, több ezer vendég igényét eltalálni, de az általánosítás hibája nélkül mondhatom, hogy a fentebb vázolt stratégia minden esetben működőképes lehet egy kis rásegítéssel.

Legyen a legjobb szándék, az 1001 reklámajándék!

Szólj hozzá!

2011.06.21. 15:23 Lonkai Erika

Útravaló utazóknak

Címkék: utazás ajándék utazó utazási irodák reklámajándék

Mikor arra gondoltam, hogy a címben szerepeltekről fogok bejegyzést írni, nekem úgy tűnt, hogy nagy fába vágom a fejszémet, hogy az ismert rossz metaforával éljek.

A kérdésem az lenne ugyanis, hogy jellemzi-e az adott utazási irodát, ha teszem azt, nem „oda illő” reklámajándékot ad útravalónak az utazó kezébe? Másik oldalról megközelítve a kérdést, tudják-e az utazási irodák, milyen az „oda illő” reklámajándék?

Ha saját véleményemet kell leírni, akkor azt mondom, nem, nem tudják sem azt, hogy milyen az ideális reklámajándék, sem azt, hogy mit adjanak útravalónak, az ügyfeleiknek.

Amennyiben egy kisebb utazási irodáról van szó, el tudom képzelni, hogy visszatérő ügyfeleket utaztatnak évről-évre, a kölcsönös megelégedés függvényében. Ebben az esetben a moralitás, az üzleti korrektség egy szép egyedi reklámajándékot követel meg a törzs ügyfelek számára. Ez lehet emblémázott díszdoboz, igényesen megmunkált fa palackdoboz, akár laptoptáska, parfümkészlet, s ehhez hasonlók. Ilyen esetben semmiképp nem a tömegeknek osztogatott apróságok azok, amellyel megerősíthető az ügyfél, hogy továbbra is adott utazási irodával utazzon külföldre. Épp az igénytelennek tűnő, „olcsójános” hatása miatt.

Az utazások iránt érdeklődőknek, betérőknek már lehet kisebb értékű reklámajándékot adni. Focilabda alakú kulcstartókat, vagy mez alakúakat egy világbajnokságra, foci kupára meghirdetett út előtt, nyakpántokat, baseball sapkákat túrázáshoz, tengerparti utakhoz strandtermékeket, akár egy igényesen logózott kisebb felfújható strandlabdát is.

Így vagy úgy, de a céges reklámajándékozás üzenete csak akkor ér valamit, ha célirányosan osztogatjuk az ajándékokat. Egyáltalán nincs szükség a túlzásokra. Sőt, néha a kevesebb több. Ezt kellene megtanulni minden vezetőnek.

Szólj hozzá!

2011.06.20. 00:29 Lonkai Erika

Környezetbarátság

Címkék: ajándék környezetbarát reklámajándék okoreklamajandek öko reklámajándék

Néha nem tudom eldönteni, hogy a napjainkban oly erős környezettudatos életmód, amit olyan sok ember követ, hol tettekkel, hol csak szavakkal, az valamiféle divat, vagy valóban mélyről jövő embertársainkért és környezetünkért fellobbanó felelősségérzet.

Tény azonban, hogy ha nem is válthatjuk meg mi egyszerű emberek egyenként a világot, apró lépésekkel bizony nagyon sokat tehetünk környezetünk barátságos besorolásáért. Egy cég képviseletében pedig még példaértékű is lehet, ha öko-beállítottságot közvetít meglévő, vagy leendő, esetleg megcélzott ügyfelei felé. Ez a mentalitás előbb-utóbb meghozza gyümölcsét, ha cégként felvállaljuk, hogy fontosnak tartjuk környezetünk megóvását.

S, hogy milyen módon vállalhatják fel a cégek szinte kimondatlanul, de mégis határozottan az öko-tudatosságot?

Akár egyszerű, apró reklámajándékokkal is, amelyek készülhetnek újrahasznosított anyagokból, teljesen környezetbarát anyagokból, természetes anyagokból, mint a fa, vagy a bambusz. Ezek egyben apró, hasznos különlegességek, logózva, emblémázva hatékony reklámeszközök, amelyek a „környezetbarátság” jegyében adják át cégünk, szolgáltatásunk filozófiáját.

Az okoreklamajandek.hu weboldalunkon sokféle környezetbarát ajándékok közül választhatnak az érdeklődők, a bambusz golyóstollakon keresztül, a környezetbarát jegyzettömbök, irodaszereken, táskákon át, a számítógépes készletig.

Érdemes kihasználni ezt a marketingfogást, érdemes ráépíteni egy célzott marketing kampányt, még akkor is, ha néha érezhetően divat lett a „környezetbarátság” jegyében kommunikálni. Ám így mégis adhatunk valami pluszt, amiben a cél kiválóan szentesítheti az eszközt.

Legyen most a legjobb szándék, az öko-reklámajándék! Kérje öko-termékeinkre is egyedi árajánlatainkat.

http://okoreklamajandek.hu

Szólj hozzá!

2011.06.15. 16:19 Lonkai Erika

Reklámajándékok nyárra

Címkék: ajándék szilikon kulcstartó karkötő reklámajándék 1001 nyakpánt csuklópánt

Partyk, rendezvények, koncertek, bulik, születésnapok, minden, ami a nyári forgatag kötelező momentuma, ami kikapcsolódás, ami szórakozás. Ilyenkor az emberek, a színes tömeg hatványozottan fogékony mindenre.

Gondoljunk bele logikusan, egy jó hangulatú rendezvényen, egy felszabadult bulizás közepette, általában mindent elfogadunk, elfogadunk szórólapokat, apró-cseprő reklámajándékokat. S észre sem vesszük, hogy hazaérve ilyen-olyan cégek logójával ellátott, kulcstartók, nyakpántok, csuklópántok, szilikon karkötők lógnak ki a zsebünkből, táskánkból. Ismeretlen cégeket ismerünk meg ilyen jelentéktelennek tűnő, apró ajándékok által, s talán egyszer a szükség úgy hozza, hogy egyiket, másikat fel is keressük, mert épp szükségünk van az általuk forgalmazott termékre, vagy szolgáltatásra.

Így lesz a jelentéktelennek tűnő reklámajándékból üzenet, üzenet, ami cégünk szolgáltatását, termékét adja át szinte közvetlen formában még egy fergeteges szórakozás közepette is.

Ezt a „mesterfogást” egy cég sem hagyhatja ki, aki a nyári uborkaszezon leküzdésére keres megoldást. Nagy tételben, gazdaságosan beszerezhetők, logózhatók ezek a reklámajándékok, amit az 1001 reklámajándék örömmel fel is vállal. S hihetetlen, de megtérülnek.

El sem hinnénk, de a céges logóval ellátott, vagy feliratozott szilikon karkötő hatása vetekszik egy természetgyógyász által garantált mágneses karkötő hatásával, már ami az ügyfélvonzást illeti! :-)

Kérje még ma az 1001 reklámajándék egyedi árajánlatát, s készítse elő cége nyári marketingkampányát!

Mindig a legjobb szándék, az 1001 reklámajándék!

Szólj hozzá!

2011.06.13. 06:13 Lonkai Erika

Partyszezon, lufiszezon

Címkék: lufi party rendezvény reklámajándék 1001

A nyár nem csak a strandolásról szól, a forró nyári esték a felszabadult partyzás, a bulik, a koncertek, a különböző rendezvények ideje is.

A partyk, a rendezvények, a színek kavalkádja, az, ami megfogja a látogatót. Biztosan Ön is emlékszik gyerekként rendezvényeken, koncerteken milyen izgalmas lett volna minél több lufival hazamenni. Na és természetesen a lufi dekorációnak sem utolsó. Sőt! Továbbmegyek!

Az egyik legtökéletesebb marketing szóvivő lehet, egy céges logóval ellátott lufi. Gondoljon bele, a gyerek tátott szájjal veszi magához a különböző anyagból készült és különböző méretre felfújt lufikat, amin az Ön céges logója virít. De elég arra gondolni, hogy egy elszabadult lufi is jótékony hatással lehet a cége hírnevére.

Az 1001 reklámajándék kínálatában most kipróbálhatja ezt a típusú céges kommunikációt, ami a nyár könnyed lazaságához legjobban illik. Kínálatunkban a sima standard és a gyöngyház típusú  léggömbök találhatóak meg, felfújva ezek 26cm-esek. De felfújt méretük szerint rendelhetőek 12 cm-től 100 cm-ig is lufik.

Összefoglalva a lufi hálás reklámajándék, igényes dekoráció és üde színfolt is egyben, nem véletlenül található meg a rendezvények, a partyk kellékeiben. Ön se hagyja ki!

Rendeljen az 1001 reklámajándéktól lufit, s cége valóban magasra szállva hirdetheti tevékenységét. Ehhez vásárolhat, vagy bérelhet tőlünk lufi fújó gépet, s így a dekorálás egyszerű és gyors lesz, főleg, ha több száz lufit kell rövid idő alatt készre fújni.

„Szállj, szállj, szállj fel magasra.. lufim vidd el cégem hírnevét!” :-)

Szólj hozzá!

2011.06.08. 15:51 Lonkai Erika

No stress!

Címkék: mobiltelefon reklámajándék stresszlabda

Valljuk be stresszes világban élünk. Minden oldalról ezt kapjuk, vagy mi idegesítünk másokat, vagy mások idegesítenek bennünket, de így vagy úgy megkapjuk a napi stressz adagunkat.

Félünk a főnökünktől, szorongunk a holnapi naptól, felmegy a vérnyomásunk a dugóban, a sarki boltostól, vagy postástól is egykönnyen idegrohamot kapunk.

Akarva, akaratlanul felgyülemlik bennünk a stressz, szorongat, szeretnénk megszabadulni tőle, de erre nem mindenki képes. S a legrosszabb, mikor haza is visszük magunkkal, megzavarva ezzel a családi béke szentségét és nyugalmát.

Még a legcsöndesebb ember is átélte már ezt a hirtelen jövő és felkavaró érzést, egész biztosan nem kell részletezni senkinek sem.

Ismerős az érzés, mikor vagy a számítógépet vágnánk ki legszívesebben az ablakon, vagy épp a kezünk között lévő tárgyat, vagy ami, és aki akkor és ott útba esik?

S általában mi az a tárgy, ami mindig a kezünk ügyében van?  Így van, kedves olvasó, bizony az a mobiltelefon! Ugye néha mennyire idegesítő, hogy állandóan rezeg és zümmög és ugyanazt a dallamot játssza? Amelyik a főnök számához van beállítva.

De nyugalom! Nem kell többet méregetni a mobiltelefont azzal, az alantas szándékkal, hogy a fal, vagy a padló szilárdságát és külön életre kelő mobilunk törhetőségét hirtelen hajító, vagy dobáló mozdulattal kipróbáljuk.

Itt a mobiltelefon stresszlabda! Kedvünkre nyomogathatjuk, szorongathatjuk, taposhatjuk, hajigálhatjuk, mindent megtehetünk vele, amit legszívesebben az eredetivel tennénk! J

S egy valóban hasznos reklámajándék, amivel stresszmentes hétköznapokhoz segítheti hűséges, vagy leendő ügyfeleit, vásárlóit, munkatársait. Kérje egyedi árajánlatainkat!

Szólj hozzá!

2011.06.08. 15:16 Lonkai Erika

Reklámajándék – Mikor illik, mikor nem

Címkék: ajándék alkalom reklámajándék

Először is határozzuk meg, hogy mit is nevezünk reklámajándéknak? A reklámajándék lehet kis értéket képviselő, inkább jelképes tárgy (golyóstoll, póló, bögre, kulcstartó stb.), ami az adott szervezet (cég, vállalkozás, intézmény, alapítvány) céges logójával van emblémázva.

Illetve lehet még nagyobb értékű ajándék, amit viszont már egyedi reklámajándékként kisebb célcsoportnak osztanak szét, s általában névre szólóan adják át.

A reklámajándék átadásának is megvan a módja, a helye és az ideje. Hogy miért?

Mert a megajándékozott az üzenetre, arra, amit a reklámajándék hordoz, reagál valamit, s ezt a reakciót kell maximálisan megfogni, s a reklámajándék által közvetített üzenet egyértelmű: emlékezni kell a megajándékozottnak a céges emblémára.

Erre emlékezhet úgy, hogy már a reklámajándékot is azért kapta, mert adott cégnek, vállalkozásnak az elégedett ügyfélkörébe tartozik, s így egy jelképes reklámajándékkal honorálják a hűségét. Vagy emlékezhet úgy, hogy egész véletlenül csöppen bele egy cég, vállalkozás reklámkampányába.

S ha jól szervezett és célzott kampányról van szó, akkor a figyelemfelkeltő érték jelen is van a kiválasztott reklámajándékban.

Ugyanakkor kötelező szinten oda kell figyelni arra, amikor NEM szabad reklámajándékot ajándékozni, mindenkinek óvnia kell önmagát, és cégét az olcsójános effektustól. Ilyen alkalmak az esküvők, házassági évfordulók, születésnapok, legénybúcsúk, leánybúcsúk stb. Ezekre az alkalmakra a reklámajándékoknál „tisztességesebb” ajándékkal illik megjelenni.

Ezzel a kijelentéssel korántsem saját piacunkat akarjuk szándékosan rontani, de az igényesség és a kereskedői korrektség megköveteli, hogy segítsünk azoknak, akik épp az alkalom illendőségével nincsenek tisztában.

Szólj hozzá! · 1 trackback

2011.06.02. 10:42 Lonkai Erika

Rugalmatlanságból jeles

Címkék: piac póló nagykereskedés

Lassan már a csapból is a még mindig teljes erővel tomboló válság folyik. Ismerjük és tudomásul vesszük a tényt, ellene sokat sajnos nem tehetünk, amit mégis, hogy mindenki minden munkát igyekszik megbecsülni.

Aki pedig kereskedelemben ügyfelekkel foglalkozik, partneri kapcsolatokat épít, árut rendel, majd viszont elad, igyekszik oda-vissza jó kapcsolatot ápolni. Így a közös munka is gördülékenyebb lesz, no, meg mindenkinek érdeke egy kellemes légkörű partneri kapcsolat, ahol nem úgy kell árut rendelni a nagykereskedésből, hogy „Jó napot kívánok, xy vagyok az ilyen és olyan kft-től”, hanem „szia, Józsi vagyok és rendelnék, ennyi meg annyi..”.

Tudjuk, hogy egymásra vagyunk utalva, s ezért alapesetben a nagykereskedés szinte azonnal reagál a rendelésekre. Nálunk is így történik, ha ma délután megrendelünk bizonyos darabszámú terméket, azt másnap reggel már általában át is vehetjük.

Erre mondják, hogy túl szép, hogy igaz legyen, vagy mondhatjuk, hogy épp a kivétel erősíti a szabályt - hogy túl sok képzavarral már ne éljek - mert póló nagykereskedésünk teljesen más üzletpolitikát folytat. S ettől, mint a bibliai igazságoktól, egy jottányit sem hajlandó eltérni.

Nincs olyan, hogy délután rendelünk X darab terméket és azt másnap reggel már át is vehetjük. A szabály: csak 24 óra múlva vehető át a megrendelt áru. Amikor nagy néha 24 óránál hamarabb sikerült az árut kicsikarni, s ezt egy egyszerű köszönömmel nyugtáztuk, a beszélgetés végét azzal zárták, hogy a kapcsolattartónak nem feladata a segítség.

Ennél fogva náluk nincs olyan, hogy „úristen elfelejtettem valamit, szeretném korrigálni”, vagy határidő előtti figyelmeztetés, ez nagyon jól jönne a lejárt számla esetében. Volt már ilyen sajnos.

Ennek az ellenkezőjét érezné a viszonteladó korrekt nagykereskedelmi hozzáállásnak, de nem, ők csak annyit közölnek, ez ennyi, s ha nem tetszik, fel is út, le is út.

Így a viszonteladó részéről marad a fanyalgós hozzáállás, a „rájuk vagyunk utalva, mert ők olcsóbbak” kényszere, s közben próbálja nem szívatásként felfogni ezt a mérhetetlen rugalmatlanságot, amit a piaci előny miatt megtehet.

Szólj hozzá!

2011.05.30. 16:24 Lonkai Erika

Enerdzsájzer, ízi rájder!

Címkék: logó ital ajándék energia reklámajándék

Letagadhatatlanul itt a nyár, valahogy idén se várta meg, hogy eljöjjön a szezonja, láthatjuk, még nincs itt a meteorológiai dátum és máris szigorúan kúszik a hőmérséklet 30 fok fölé. Ilyenkor két dolog menti meg az embernek fiát az öngyulladástól és az állandó fáradságérzettől, ha „folyadék” közelébe menekül, amire külsőleg-belsőleg egyaránt szüksége van.

S mivel az ember furfangos, így nyáron, ha csak teheti, víz közelébe húzódik hűsölni, elviselni a nyári forróságot, s a pihenés adta lehetőségeket.

Ám nem mindenkinek van ideje a nyarat pihenéssel tölteni, nekik - főleg, ha szellemi munkát végeznek - kitartásra van szükségük, és a forrósággal együtt jelentkező fáradságérzettel kell szembenézniük.

Ugye, hogy az ilyen télen-nyáron szorgalmas kollégákat egy cégvezető sem hagyhatja kiszáradni? S az ügyfeleknek, partnereknek, vásárlóknak, nevezhetjük bárhogy azokat, akik a szolgáltatásunkat igénybe veszik, a termékeinket vásárolják, akik a forró nyári napok ellenére betérnek üzlethelyiségünkbe, telephelyünkre, boltjainkba vásárolni, mit adhatunk a meleg okozta fáradság leküzdésére?

Hallott Ön már a folyékony energiáról, amit olyan kis negyed literes alumínium henger alakú dobozokban árulnak? Energiaital (ejtsd: enerdzsájzer) a neve!

Tudta, hogy Ön most kiváltságos módon saját cége logójával felszerelt enerdzsájzer italokat adhat ajándékba? Ha szeretné megismerni az energiaátvitel tudatos formáját, akkor nincs más dolga, mint kérni egyedi árajánlatunkat.

Enerdzsájzer, ízi rájder minden kedves olvasónknak!

Szólj hozzá!

2011.05.25. 15:11 Lonkai Erika

Amikor a multi is korrekt

Címkék: multi korrekt termék fizetés vállalkozás

Nem, nem kedves olvasó, ez nem egy fantasztikus film címe, vagy egy meg nem történt tanmese bevezetője. Ez jelen idő és Magyarország.

A történet szükséges előzménye.

Mindenki ismeri a körbetartozás fogalmát. Ennek a jelenségnek több fajtája létezik, kis -és nagyvállalkozások, multik és egyéni vállalkozók is szembesülnek ezzel. Vagy ők tartoznak, vagy nekik tartoznak, mivel bevett szokássá és gyakorlattá válik lassan, hogy cégek, csak akkor fizetnek cégeknek, ha nekik is megérkezett a pénzük a megrendelőiktől. Ám ebben benne van az a csavar, hogy időközben eljön az Áfa befizetés ideje, amit akkor is meg kell tenni, ha nem kaptuk meg a leszállított termék árát, amit maaaajd valamikor az adós fog nekünk a bűvös X napon visszafizetni.

Magyarul ez azt jelenti, akkor is fizetnünk kell az állam felé, ha azt a pénzt még meg sem kaptuk, s aminek a megérkezése egy jövőbéli időre tolódik ki. Ilyenkor már el lehet képzelni az ideges telefonálgatáson át, az ügyvédi felszólításig - s egyéb agresszív asztalborogatáson át - mindent.

A történet.

Egy nagy multi csoport rendelt tőlünk bizonyos termékeket elég szép mennyiségben, a vállalt határidőre a terméket leszállítottuk, a számlát pedig átadtuk a vevőnek. A vevő és az eladó is széles mosollyal örül, mindenki jó üzletet csinált.

A számla lejártakkor viszont a kiállított értéknek csak a töredéke érkezett meg a számlánkra. Így a széles mosolyból lefaragva, higgadt arckifejezésű érdeklődéssel fordultunk a multi felé, mi történt?

Kiderült, hogy pályázati előírás számukra, hogy ha a fizetési határidőre nem tudnak kifizetni egy számlát, akkor annak legalább az Áfa tartalmát kötelesek törleszteni; s ez az, amit ők annak rendje és módja szerint át is utaltak.

A legkisebb öröm is öröm alapon, nyugtáztuk a megérkezett összeget, így legalább amit nekünk be kell fizetni az államnak, azt megkaptuk, ha már a termék árát nem is tudták kifizetni.

A konklúzió.

Milyen tökéletes is lenne, ha az egy fős vállalkozástól, a hatalmas multi cégcsoportig is ezt a - minden bizonnyal kirívó - példát követné…na, nem a twitteren vagy a facebookon, hanem a mindennapi gazdasági életben.

Szólj hozzá!

2011.05.23. 00:00 Lonkai Erika

"Ha végre itt a nyár...

Címkék: logó ajándék bumeráng matrica reklámajándék strandlabda 1001 strandtermékek freesbie

…és meleg az idő, az ember strandra jár, mer’ ragyog az idő” - ismerjük a vidám hangulatú dalt a Beatricétől. Valóban, perceken múlik és a meteorológiai nyár is a nyakunkba szakad, még jobban elkezd tombolni a strandidő, s az emberek tömegesen vonulnak ki a vízpartra.

Ám ennek a kollektív műveletnek – mert ugye strandra általában a családdal együtt jár az ember fia-lánya - vannak bizonyos „segédeszközei”, amit a gyakorlott strandra járó ember sosem felejt otthon. Ezek a „segédeszközök” teszik felejthetetlen élménnyé a szabadidős kikapcsolódást, a strandolást, a víz kellemes érintését és az úszás örömét.

Akkor most leplezzük le ezeket a „segédeszközöket”, mert egy jó vénájú üzletember, nagyszerű marketing kommunikációs alapot láthat bennük.

Mit jelent mindez?

A strandolásunk „segédeszközei” lehet a strandlabda, a freesbie, vagy a bumeráng, s mivel a strandon sok ember van egyszerre, máris elég indokunk van ahhoz, hogy ezeket a strandtermékeket a cégünk, a vállalkozásunk hírnökeivé tegyük. Ezeknek a termékeknek az ötletes, kreatív matricázásával, logózásával máris biztosíthatjuk cégünk, szolgáltatásunk hirdetését a nyári uborkaszezonban is.

Nem utolsó sorban úgy élvezhetjük a freesbiet, hogy a televíziót be sem kell kapcsolni hozzá. Mondjuk ez a strandon kicsit nehézkes is lenne :D

Az 1001 reklámajándék oldalon ezek a termékek aktuálisan elérhetők a megrendeléshez, kérje ajánlatunkat, s ne feledje egyedi árképzésre is nyitottak vagyunk!

Szólj hozzá!

2011.05.18. 22:09 Lonkai Erika

Új weboldalhoz, új katalógus dukál!

Címkék: ajándék új katalógus tavaszi reklámajándék áreső

 

Alig telt el néhány nap, hogy bejelentettük új külsejű weboldalunkat, itt az ideje, hogy a hétvége közeledtével ismét újdonsággal rukkoljunk elő; ha nem is 1001 újdonsággal, de kettővel mindjárt szolgálhatunk.

Örömmel újságoljuk, hogy megrendelhető legújabb 1001reklámajándék katalógusunk!

A katalógus természetesen INGYEN van. Megrendelésekor az űrlapon a cégnevet, néhány egyéb adattal együtt szükséges megadni. Így mi is nyomon tudjuk követni a céges igényeket, nem beszélve arról, hogy ajánlatkérés esetén egyedi árképzésre is nyitottak vagyunk.

A legújabb 1001reklámajándék katalógusunkban több mint 4000 termék között válogathat. A 4000 termék két dolgot garantál Önnek, egyrészről a bőség zavarában válogathat a sok színes reklámajándék között, másrészről ez a bőség garantálja, hogy termékeink között ott lapul a cége profiljának megfelelő reklámajándék.


Ne feledje egyedi reklámajándék árainkat! Rugalmasak vagyunk mind meglévő, mind leendő ügyfeleinkkel.

Mindenki vegye elő esernyőjét, mert a Tavaszi Áreső még mindig javában zuhog, az 1001reklámajándék.hu oldal irányából 50%-os áreső közeleg, s mindez a készlet erejéig tart. Böngéssze weboldalunkat, aprópénzért vásárolt reklámajándékát most közvetetten és közvetve is cége fellendülésére válthatja.

Szeretettel várjuk weboldalunkon! Igényelje ingyenes reklámajándék katalógusunkat!

 www.1001reklamajandek.hu/katalogusrendeles.html

 

Szólj hozzá!

2011.05.16. 12:16 Lonkai Erika

Megújult a weboldalunk

Címkék: reklám ajándék megújulás cég ajándékok reklámajándék 1001reklamajandek

A tavasz jegyében minden embernek megújulásra van szüksége, ki méregtelenítéssel, ki a napjainkban oly divatos wellnessezéssel próbálja külsejét a nyári forgatag számára szalonképessé varázsolni. A cél minden esetben az, hogy környezetünk szemében jó benyomást keltsünk.

Mikor szeretnénk valakivel közelebbi kapcsolatot kialakítani, fontosnak tartjuk, hogy milyen kép alakul ki a másik félről bennünk. Ez a nem titkolt cél vezetett bennünket is, mikor gondolva egy merészet és nagyot megújítottuk oldalunk arculatát.

A külső megújulással párhuzamosan abban bízunk, hogy a felkerülő belső tartalom is „friss vérként” serkenti tettre az olvasót.

Blogunk pedig minden alkalommal igyekszik olyan reklámajándékok közé vezetni az olvasót, amiben mindig megtalálhatja a mindennapi élet és az „ajándék” között a párhuzamot. Célunk megtanítani a cégeknek, intézményeknek milyen az ideális reklámajándék, ami a céges logó mellett egyéb üzenetet is képes közvetíteni. Elcsépelten hangzik ugyan, de a mai világban igenis érték tud lenni minden olyan többletüzenet, ami túlmutat egy kicsit a megszokotton.

Ha Ön is kíváncsi a titokra, akkor olvassa a blog bejegyzéseket, lájkoljon a facebookon, és legyen követőnk twitteren.

Legyen aktív vagy leendő cégvezető, ahhoz, hogy partnerei, megrendelői, vagy vásárlói könnyen emlékezzenek a cége nevére és tevékenységére, egy jól megcélzott reklámajándék kampány ideális lehet. Válogasson az 1001reklámajándék termékei között, a választék lenyűgöző.

Szólj hozzá!

2011.04.06. 10:00 Lonkai Erika

Reklámpóló - hordó

Címkék: póló hordó reklámajándék

Nem tudom eldönteni, hogy kinőttünk-e már belőle. Úgy emberiség szinten. Reklám szempontból, jól jön egy cégnek, ha hasznosat is ad, időtállót is ad, és összetartozást mutatót is ad, amin ott a cég megjelenése. Erre nagyon jó a póló.

A szerkényében már mindenkinek összejönne egy adag, amit reklámként kapott, és még jó. Hová hordjuk? Azok között, akik amúgy is tudják, hogy mit jelent, mert nekik is ilyen van ott nem ciki, vagy otthonra, sportra, pulóver alá, vagy odaadjuk a gyereknek ’játszó’ pólónak, netán külföldre, ahol nem értik a szöveget, ami rajta van, de jópofa a minta…

A valóság meg néha az, hogy a reklámpólóknál az olcsót a kinyúlóst, az egyszerhasználatost választják a cégek, hogy darabra meglegyen és mégse legyen drága. Az meg tényleg hordhatatlan. Na meg ha az egész egy nagy céglogó…

Keressük a hordható reklámpóló titkát. Ki az aki reklámpóló hordó?

Érted? ;-)

*A kép illusztráció - olajos hordó stersszlabda.

Szólj hozzá!

2011.04.04. 10:00 Lonkai Erika

Esőnapra esernyő. Emblémázott reklámesernyő

Címkék: esernyő termékek napernyő reklámajándék emblémázás


Van, amit nem szeretek látni a koncertjegyen. Ez az esőnap. Az még jó, hogy gondolnak rá, és van egy lehetőség arra, ha a természetben a Természetfeletti esőt ád, a szórakozásomnak van még esélye megvalósulni. Az esőt nem szeretem.

A reklámajándék erre máshogyan gondol. Készült egy külön reklámajándék-esernyő oldal. Automata esernyő, Golf esernyő, Luxus esernyők, Mini esernyők, Napernyő, Összecsukható esernyő. Állítható nyél, gyerekeknek biztonsági zár, és természetesen, amiről még szól az oldal: reklámesernyő készítés, esernyő emblémázás, és emblémázható esernyők.
www.esernyo-emblemazas.hu
 

*hand made :-)

Szólj hozzá!

2011.04.01. 10:00 Lonkai Erika

A raszter és a szürke (mese a bolondok napján)

Címkék: mese napja szürke bolondok raszter

Elindult egyszer a raszter, a színek világába. Becsomagolta batyuját, hátára vette, és nekivágott a hosszú útnak. Ment mendegélt, és találkozott a fehérrel. Szia fehér – mondta. De szép világos vagy! Én a raszter vagyok, és szeretnék olyan szép tiszta lenni mint te! A fehér tovább küldte, hogy ismerje meg a társait is, mert egy szín még nem a világ! Ment mendegélt a raszter tovább, találkozott a feketével. Ezt aztán a színmélység – gondolta, és el is szégyellte magát hogy ő nem ilyen telített. A fekete is javasolta a további színek megismerését. Ment mendegélt tovább, és találkozott a szürkével. Hát te ki vagy? – kérdezte a szürke. Én a raszter vagyok – mondta, hiszen tényleg az volt. Rácsodálkoztak, hogy távolról egészen egyformának tűnnek, de közelről már pontos, vagyis pöttyös a jól látható különbség. Meg is fogadta a raszter, hogy soha többé nem akar igazi szín lenni, megelégszik azzal, ha távolról annak látszik.

Az azonban nem mese, hogy a raszter a képfelbontás egysége, vagyis az egy négyzetcentiméterre jutó képpontok száma, és ezzel lehet mesésen is bánni.

A képen hunyorítva nézve lehet tesztelni a szürkeség hasonlóságát.

Szólj hozzá!

2011.03.31. 10:00 Lonkai Erika

Kacsalábon forgó elképzelés

Címkék: panasz kulcstartó reklámajándék emblémázás

A kulcstartó egy olyan eszköz, ami a kulcshoz rögzül, és célja, hogy a sok kulcs közül eldönthessük ránézésre, vagy tapintásra, nekünk most melyik kell. Ki gondolná, hogy még ezt sem elég a képről kiválasztani! A vevő a műgyantás matricával fellogózott bilétára, ami karikával kapcsolódik a kulcshoz, panaszt tett, mert ez a biléta a kulcskarikán nem forog körbe. Ez ép egy olyan gyártmány, ami fixen tart, és nem is engedi elforogni.

Milyen körültekintő megrendelő, és szóbeli kikérdezéses megrendelés kell, hogy kiderüljön, forgós-logós kulcskarikás reklámajándékot szeretne.

Milyen az ügyfél magatartása, ha kacsalábonforgóak az elképzelései, de ezt titokban tartja, gondolván csak olyan lesz már az a termék, amilyet gondol!

Minden termékre mintapéldány kipróbálása utáni rendelést engedélyezzünk? Rendelés csak kézbevétel után!

Szólj hozzá!

süti beállítások módosítása
Mobil