Cégünkről

Reklámajándék forgalmazás és emblémázás - termékeink közül ön választ, mi igény estén emblémázzuk. A marketing kommunikáció fontos eleme a reklámajándékozás. Szóró és repi termékek, promóciós rendezvények, összejövetelek, vagy csak a hagyományos hétköznapi munkafolyamatok részeként, egy jól eltalált emblémázott reklámajándék széles körben építi az Ön vagy cége hírnevét. Reklámtoll, kulcstartó, esőkabát, bögre, óra, toll és írószer, irodai reklámtárgy, táska, szerszám, világítás, névjegytartó, textil és karácsonyi termékek.

Reklámajándék blog - reklámajándék

Lonkai Erika vagyok, az 1001 Reklámajándék vezetője. Hosszú évek alatt rengeteget tanultam és tapasztaltam a reklámajándékok világában. Ezen a blogon ezt a tudást és tapasztalatot osztom meg mindenkivel.

Ajánlatunkból

karácsonyi reklámajándék katalógus

Facebook

Utolsó kommentek

Céges reklámajándék készítésről, a reklámajándékozás rejtelmeiről első kézből

2011.10.31. 19:56 Lonkai Erika

Karácsonyi kellékek a reklámajándékozás fényében - Piros Mikuláscsizma

Címkék: nap ajándék mikulás reklámajándék mikulássapka mikuláscsizma

Ismét egy héttel közelebb kerültünk a karácsonyi forgataghoz, ám mégis időzzünk el még egy poszt erejéig a Mikulás alakjánál. Azaz a csizmájánál. Egy félresikerült hasonlattal azt is mondhatnám, lássuk, hogyan kerül a csizma az asztalra?

Aki olvasta az előző bejegyzésemet, annak nem kell megismételnem a Mikulás alakja körüli legenda születését. S, azt, hogyan került egy-egy jellegzetes ruhadarabja a mai Mikulás-napi humoros, hangulatos, bohókás ajándékozás középpontjába.

Jellegzetesen év végi céges bulik, fogadások ajándéka lehet a Mikulássapka, vagy a Mikuláscsizma, Mikulásputtony.

A piros Mikuláscsizma egy stílusos ajándék, dekorációnak is kiváló, de önmagában céges ajándékként is megállja a helyét. Ám az év vége, a Mikulás nap közeledte a mosoly, a derű ideje is. Így reklámajándékként könnyen mosolyra fakaszthatjuk céges partnereinket, vásárlóinkat, ügyfeleinket, ha megajándékozzuk egy piros Mikulás csizmával.

De mit ér a Mikuláscsizma üresen? Természetesen, semmit!

Csakis megtömve, mindenféle földi jóval, (csokoládé, édességek) semmi esetre sem virgáccsal! :-)

Mivel a Mikuláscsizma anyagból készül, így a legideálisabb, és legelegánsabb emblémázási módszer csakis a hímzés lehet, de logózhatjuk transzfernyomással, és digitális transzfernyomással is. Kinek-kinek lehetősége és igénye szerint.

S máris kész az időszerű, stílszerű, egyszerűen nagyszerű reklámajándék, amit így Mikulás nap előtt és után mindenki őszinte örömmel vesz majd.

Ebben az időszakban ez a legjobb marketing eszköz visszatérő vásárlókat, ügyfeleket szerezni, vagy a kollégák, beosztottak buliját hangulatossá tenni.

S, akkor lássuk a legendát!

Miután szent Miklós püspök megajándékozta a szegény embert névnapja előestéjén, a szegény ember úgy döntött meglesi ismeretlen jótevőjét. Ám csak annyit látott, hogy egy piros ruhás alak suhan el az ablak előtt.

A következő évben szent Miklós ismét ajándékot vitt a szegény embernek, ám meglepetésére az ablakot zárva találta. Ezért felmászott a tetőre, hogy a kéményen keresztül dobja be az aranyat. A szegény ember legkisebb lánya épp akkor akasztotta a kandalló fölé a harisnyáját száradni, s a kéményen beeső aranyak épp abba potyogtak bele.

Ennyi lenne a legenda, ami most a 21. században már akár komoly marketing értékkel is bírhat, csak jól kell tudni használni.

Az idő szűkös ugyan, de a lehetőség adott. Ön megrendelte már az év végi céges buli e fontos kellékét?

 

Szólj hozzá!

2011.10.26. 14:16 Lonkai Erika

Karácsonyi kellékek a reklámajándékozás fényében - A Mikulás alakja

Címkék: mikulás reklámajándék ajéndék

A Mikulás központi alakja a karácsony előtti időszaknak, gyakorta keverik is a Télapóval, aki karácsony éjszakáján hozza az ajándékokat a legtöbb nyugati országban. Itt már teljesen elszakad szent Miklós legendájától és átmosódik karácsonyra. A Télapó hozta ajándékozás már sokkal inkább egy elvilágiasodott, üzleties világ része. Hazánkban még szerencsére különbség van a Mikulás nap és Karácsony között. Mind a szellemi tartalom szintjén, mind az ajándékozás terén. Mikulás nap alkalmával általában szerényebb, sőt, inkább humoros, könnyedebb ajándékokat adnak. Ilyen a klasszikus virgács, ami arra utal, hogy a Mikulás nem csak jutalmaz, de ha kell, akkor büntet is.

 

De ki is volt a Mikulás, aki, ha kell, megjutalmazza a jókat, és megbünteti a rosszakat? Ismerjük szent Miklós legendáját? Íme:

 

Egy szegény embernek volt három lánya, akiket csak azért nem tudott férjhez adni, mert nem volt elegendő hozománya. Mindez, Krisztus születése után mintegy kétszáz évvel később történt, ekkor még fontos volt a hozomány a házassághoz. A szegény ember a kolostor közelében lakott, ahol Miklós püspök is élt. Egy nap a püspök épp arra sétált, mikor meghallotta, hogy a lányok épp azon vitatkoznak, hogy másnap valamelyikük rabszolgasorsra jut, hogy megszabaduljanak a szegénységtől.

Miklós püspök ezen annyira meghatódott, hogy visszasietett a kolostorba, majd egy marék arannyal visszatérve, bedobta azt a szegény ember ablakán. A szegény ember és a lányai is azt hitték csoda történt. Ám mindez egy évvel később ismét megtörtént.

Egy idő után kitudódott ki is a titokzatos ajándékozó, mert a szegény ember megleste, amint Miklós püspök piros püspöki ruhájában az ablakhoz lopózik és bedobja az aranyat.

S, ha ez nem lett volna elég, még a helyi aranykereskedő is felismert egy olyan darabot, amit ő maga ajándékozott a püspöknek.

Ekkor kezdett elterjedni a hír, hogy Miklós püspök névnapja alkalmából minden évben megajándékozza a gyerekeket.

A legenda szerint halálakor a lelkét angyalok vitték a mennybe, és onnan hirdeti a szeretetet a gyerekeknek a mai napig.

 

A 21. századi ember már rég kitágította a Mikulás fogalmának határát. Mikulás figurát ajándékozni az ajándékozó ajándéka lehet. Céges emblémával ellátva igazán sikert érhet el, ha jókedvet és derűt szeretne vinni kollégái életébe.

Minden esetre virgács helyett, sokkal izgalmasabb egy Mikulás stresszlabda :-)

Szólj hozzá!

2011.10.26. 13:05 Lonkai Erika

Karácsonyi kellékek a reklámajándékozás fényében

Címkék: karácsony mikulás reklámajándék

Ígéretemhez híven ezen a héten folytatom a karácsonyi kellékek történetét. Bár, egy karácsonyt megelőző eseményről van ugyan szó, mégis nagy jelentőséggel bír. Ez pedig a Mikulás nap. Ismerős a kérdés, mindenki felteszi, idősebbek, fiatalabbak: „mit hozott a Mikulás?”. Tehát, a Mikulás ajándékot hoz. Lehet, hogy reklámajándékot? Miért is ne!

 

Mikulás sapka

 

Jellegzetes „ruhadarab” a piros, visszahajló csúcsos sapka, végén bojttal. Tudjuk-e vajon honnan ered ennek a története?

A Mikulás sapka szervesen összefonódik a Mikulás alakjával.  A sapka nyilván Miklós püspök ruhájához tartozó süveget jelképezi, egy modernebb formában. Mindenkinek ismerős a legenda, szent Miklósról, vagy legalábbis annak egyik változata, hogyan ajándékozta meg a szegény embert arannyal, hogy lányait férjhez tudja adni.

A legenda szerint a szegény öregember, mikor megleste jótevőjét, csak azt látta, hogy piros színű ruhában suhant el az ablak előtt.

Így maradt fent a piros ruha, és a hozzá tartozó piros Mikulás sapka. Mára már ez a kellék, egy jópofa bohókás, vicces jelkép lett. December 6-a alkalmával viselheti egy céges bulin, a legmagasabb poszton lévő cégvezető, és a portás is, mintegy jelképezve, hogy Mikulás nap van, a karácsonyt megelőző ajándékozás napja.

Mikulás sapkát ajándékozni lehet akár céges bulira a kollégáknak karácsony előtt, lehet szóró ajándékként partnereknek, ügyfeleknek kicsit kilépve az egész évi üzleti komolyságból.

S, hogy hova is lehet emblémát tenni a Mikulás sapkára?

Hát kérem, az egész felülete rendelkezésre áll, egy elegánsan hímzett logó, vagy akár szlogen megjelenítésére.

Bár az idő szűk, azért még mindenki rendelkezésre áll annyi, hogy ön is megrendelje a Mikulás sapkákat, hogy minden meglegyen a kellemes hangulatú év végi céges bulin.

Mikulás sapka ajánlatainkat itt tekintheti meg

Szólj hozzá!

2011.10.18. 18:08 Lonkai Erika

Karácsonyfadíszek – üveggömbök

Címkék: karácsony üveggömb reklámajándék

Elfogadjuk az írásos emlékek alapján, hogy az első karácsonyfa, a Paradicsom fájának szülőhazája Franciaország észak-keleti tartománya, Elzász, biztosra veszem azonban, hogy ezt az információt kevesen ismerték eddig.

Általában a karácsonyfa díszítés hagyományát inkább a XIX. század első felétől ismerjük, ami a németországi eredetet bizonyítja, s gyakorlatilag innen is indult el világhódító útjára.

 De mégis, hogyan került az üveggömb a karácsonyfára?

 

A legenda szerint az üveggömb „feltalálását” a szükség hozta. S, mint tudjuk a legnagyszerűbb, világraszóló dolgokat a véletlen szüli, nem történt ez másképp az üveggömbbel sem.

Türingiában, Lauschában 1597 óta szinte megállás nélkül folyt az üveggyártás. Egy helyi üvegművesnek a karácsony eljöttével annyi pénze nem volt, hogy megvegye a karácsonyfa díszítéshez szükséges almát és diót. Mivel gyerekeit szerette volna a szenteste tiszteletére feldíszített fával meglepni, ezért díszeket készített: üvegből. A díszek nem csak otthon, de idegenek számára is nagy sikert arattak.

Valószínűleg a szegény üvegmester nem volt tudatában annak, hogy egy új trend született a karácsonyfadíszeiből.

 

Meglehet mindez csak legenda, ám a tények, - miszerint Lauschában 1848-ban készült először üvegből karácsonyfadísz - írásban maradtak ránk.

Idővel ezek a karácsonyfadíszek egyre vékonyabb üvegből készültek és a formák is finomodtak: csillagok, madarak, és rengeteg egyéb motívum készült.

Nehezen terjedt az új karácsonyfa-díszítési trend, ami annak tudható be, hogy a XIX. század végén még nem találták fel a „marketinget”, még nem volt reklámajándékozás, ami nagyban segíthette volna a terjedést. Milyen kár! J

 

Ám a német-francia háború idején már „marketingje” is volt az üveggömböknek. A Párizs melletti versailles-i kastély termeit alakították át kórházzá, ahol karácsonyi ünnepséget, így karácsonyfát is állítottak a katonánknak. S minő véletlen, a németországi Lauschából származó üveggömbök is díszítették a karácsonyfát.

S mivel minden akkori folyóirat és országos hírlap tudósított a katonák kórházi életéről, így a karácsonyi kép is bekerült az újságokba.

Az ezüstszínű csillogás, az üveggömbök annyira lenyűgözték az olvasókat, hogy mindenki ilyen karácsonyfát akart azonnal.

S mindezt felülmúlta, hogy Amerikában is felfedezték az új karácsonyfadísz divatot, s egyre-másra érkeztek Európába a neves amerikai üzletház emberei, akik a tengerentúlra is elvitték az új trendet.

 

Tessék, kérem ezt a marketing-fogást most újra megismételni!  Az idő szorít, a karácsonyfadíszek emblémázásra várnak, kezdődhet az év végi reklámajándékozás!

Szólj hozzá!

2011.10.18. 18:06 Lonkai Erika

Karácsonyi kellékek a reklámajándékozás fényében

Címkék: karácsonyi ajándékok kellékek reklámajándék

Arra gondoltam, hogy december első hetéig minden heti bejegyzésem a karácsonyi kellékekről szól. Megpróbálok érdekes történeti háttérrel, sztorikkal, hagyományok feltárásával szolgálni, hogy vonzóvá tegyek egy-egy karácsonyi kelléket, akár magán, akár céges reklámajándékozás céljából.

Hogy bátran ajándékozhassuk év vége, karácsony alkalmával akár cégen belül munkatársainknak, alkalmazottainknak, akár partnereinknek, vásárlóinknak mellékelve egy jelképes karácsonyi üdvözletként.

S, ha szakmai szemszögből nézzük, akkor nem lehetünk álszentek, és azt mondjuk, mindez marketing szempontból sem utolsó. A jól célirányosított reklámajándék vásárlásra buzdít, és visszahívja következő alkalomkor is az ügyfelet, a vásárlót.

 

Karácsonyfadíszek

  

Édesanyám mesélte, mikor az ínséges ’50-es években nem volt pénzük karácsonyfadíszre, nagytatám, színes papírba csomagolt vattával díszítette fel a fenyőfát, és hópihe gyanánt is a fehér vattát használta. Mellette alma és dió színesítette az összképet. Szegényes volt a karácsonyfa, de édesanyámék úgy tudtak neki örülni gyerekként, mintha a legnemesebb üvegből készült díszek virítottak volna rajta.

 

 

Vajon tudjuk-e, hogy a karácsonyfadísz eredete és hagyománya honnan származik?

 

Nos, a karácsonyfadísz szervesen összefonódik a fenyőfa állítás hagyományával. S ez a hagyomány több évszázadra nyúlik vissza. Írásos emlék a karácsonyfa díszítésről 1521-ből maradt fent ránk. Mivel az írásos emlék a franciaországi Elzás tartományból származik, ezért a néprajzkutatók ezt a régiót tartják a karácsonyfa szülőföldjének.

Elzászban december 24-én a templomok szentélyében állították fel az első karácsonyfát. Ekkor még almákkal volt díszítve, és a Paradicsom fáját jelképezte, az emberiség történetének születését, a díszekkel pedig utalva az első emberpár, Ádám és Éva bűneire.

Feltehetőleg a templomban látott karácsonyfákat, a század végére már a hívek otthon is elkezdték utánozni. S az almák mellett, színes papírból készített díszeket aggattak a fákra.

A XVIII. század végén és a XIX. század elején karácsonyfadísz gyanánt megjelent az arany- és ezüstdió, valamint a habcsók és a marcipános sütemény is.

 

A következő bejegyzésemben megtudhatjuk, hogyan került az üveggömb a karácsonyfára.

Szólj hozzá!

2011.10.12. 23:30 Lonkai Erika

Dobozolás, tobozolás!

Címkék: karácsony fémdoboz reklámajándék

Már írtam ugyan a karácsonyi ajándékozásról, az év végi céges reklámajándékozásról, a Karácsony, mint ünnep keletkezéséről, s a karácsonyi vásárlási őrületről pro és kontra egyaránt.

Egy dologról viszont nem írtam. Nem írtam arról, hogy számít-e az ajándék a külső megjelenése? Számít-e az esztétikai élmény szempontjából a csomagolás, vagy csak maga az ajándék a lényeg?

És végezetül, mi a helyzet abban az esetben, ha a csomagolás is az ajándékozás része? A csomagolás viseli azt a dizájnt, amit közvetíteni szeretnénk, s maga a céges logó, az embléma is a csomagolásra kerül rá.

A fémdobozok hasonló szerepet tölthetnek be a reklámajándékozás terén. Nem utolsó sorban pedig elegancia, igényesség, és esztétikum ötvözete, a fémdobozban tárolható ajándékok jellege miatt pedig azokat épp ebben a legideálisabb ajándékozni.

 

De mit és mikor ajándékozhatunk fémdobozban?

 

Bármilyen ünnepi alkalomkor bevethetők, desszertek, csokoládék, teák, cukorkák, italok ajándékozhatók benne. Ugyanakkor a karácsonyi ajándékozási láz közeledtével magára a fémdobozkára is fontos feladat hárul. A karácsonyt idéző dizájn, vagy a minta nélküli ezüst fémdobozka most igazán hangsúlyos lehet.

A minta nélküli doboz felülete emblémázható, stílusosan, kreatívan alakítható, saját egyéni elképzelés szerint.

A karácsonyi mintás fémdoboz, legyen az, fenyőfás, vagy hópelyhes, angyalkás, vagy karácsonyfadíszes, legyen az kocka, henger, vagy kerek formájú, a céges reklámajándékozás vidám pillanatait segíthetik elő.

Szólj hozzá!

2011.10.12. 22:05 Lonkai Erika

Itt van az ősz, itt van újra..,

Címkék: ősz termék reklámajándék ruházati

A minap a facebookon az év végi céges reklámajándékozásra hívtam fel követőink figyelmét, s egy fiatalember „megrótt”, amiért már a karácsonyi készülődést hirdetem, holott kint közel harminc fok van.

Azóta nagyot változott szűkebb és tágabb környezetünk hőmérséklete. Így, ha most leírom, hogy bizony itt az ősz, remélem, mindenki elhiszi nekem.

Azért ragadtam most billentyűzetet, hogy segítséget nyújtsak az érdeklődőknek, hogy az őszi szezonban milyen reklámajándékkal lehet, kell, kötelező előrukkolni.

Ha csak az őszre gondolunk ilyenkor már mindenkinek előkerült a szekrények mélyéről a hosszú ujjú pulóver, vagy mellény. S, ha csak a közeli napok időjárás jelentéseit figyeljük reggelente bizony már a sapka és a kabát is hasznos kiegészítő lehet.

S vajon be lehet-e vonni a hasonló ruházati termékeket a reklámajándékozás folyamatába? A válasz nagyon egyszerű: naná!

Ki ne örülne egy ajándékba kapott pulóvernek, sapkának, széldzsekinek? Főleg, ha figyelembe vesszük a ruházati cikkek árait. Mindenki!

 

Sőt, egy egyszerű egyszínű pulóvert, mindenféle minta nélkül még lehangoló is lehet viselni. Egy szépen kidolgozott, igényes embléma viszont nem csak feldobja az egyhangú ruhát, de viselőjének egyedi stílust is biztosít.

 

S, hogy mivel lehet a ruházati cikkeket a legszebben emblémázni?

 

Egyetlen módszer létezik a sapkák, pulóverek, kabátok esztétikus, elegáns emblémázására: a hímzés. Ez a tradicionális díszítő varrás letisztult formákat képes visszaadni a ruházaton. Így bármilyen apró, finoman kidolgozott céges logót, feliratot, szlogent rá lehet hímezni a reklámruhadarabra.

A hímzett emblémával olyan értékes és időtálló reklámfelületet hozhatunk létre, ami addig „él”, amíg az adott ruhadarab viselhető.

Szólj hozzá!

2011.10.04. 23:02 Lonkai Erika

Ruházat - emblémázott munkaruha

Címkék: munkaruha reklámajándék emblémázott

Mint ígértem ez a bejegyzésem ruházati termék ajánló lesz. Nem speciálisan arról szól, hogy milyen termékek találhatók oldalunkon, sokkal inkább arról szeretnék írni, hogy a ruházati termékek elsősorban milyen reklámcélra használhatók fel.

 

Az emblémázott ruházati termék jelentős mértékben lendítheti előre egy vállalkozás ismertségét, épp a mozgó reklámhordozó jellege miatt, amiről előzőleg már írtam. Statisztikailag sem igazán lehet felmérni, hogy milyen típusú emberek látják majd emblémánkat, milyen iskolázottságú, milyen kultúrkörben mozgó, milyen foglalkozású az a társadalmi réteg, ahol viselik az adott ruházati cikket. Még akkor sem lehet mindezt pontosan felmérni, ha célirányosan terítjük a reklámajándékot.

 

A reklám-ruházati termék legkiválóbb felhasználási területe lehet, ha munkaruhaként, a hasznost a hatékonnyal ötvözzük. Hasznos, mert ruházati terméket biztosít alkalmazottainak, hatékony, mert céges emblémával ellátva reklámozza vállalkozását.

Egy mosolygós, vagy segítőkész alkalmazott céges munkaruhában a legideálisabb humán „reklámtermék”. A vásárlókban, ügyfelekben, megrendelőkben szinte észrevétlenül nyomatékosítja a cég létét, hírnevét.

 Munkaruhát a gazdasági termelés és a szolgáltatóipar szinte minden területén lehet használni. Így egyértelműen adott a lehetőség, ennek reklámcélú felhasználására.

 

 

 

 

 

 

Csak vegyünk néhány példát erre:

-          vendéglátóiparban, a kötény, a blúz, az ing, a póló megfelelő használata, elegáns és profilba illő munkaruha lehet.

-          kereskedelemben, boltokban, raktárakban stb., a mellény, a sapka céges emblémája reklámozhatja vállalatát.

-          építőiparban, műhelyekben, gyárakban, az overál, a megfelelő munkaruha, emblémázási felülete logó és szlogen megjelenítésére is alkalmas.

Természetesen ezektől az általános javaslatoktól ki-ki a maga belátása szerint eltérhet, vagy alkalmazhatja.

Egy azonban biztos, az emblémázott ruházati termék szórása van olyan széles körű és teljes értékű, ami önnek bevételben, vagy ismertségben, de nyereséget termel. S, mint tudjuk a kettő nagyon is összefügg.

Szólj hozzá!

2011.10.03. 16:55 Lonkai Erika

Ruházkodjunk!

Címkék: termék egyedi reklámajándék ruházati

Kedves olvasó, gondolkodott már azon mi volt az első ruházati termék? Igen, jól emlékszik: a fügefalevél, amit Ádám és Éva aggatott magára az Édenkertben.

Mondhatjuk, az azóta eltelt kétezer évben hatékonyan változott meg öltözködésünk stílusa.

Számtalan ruhatervező formálta öltözködésünket évszázadokon át, míg a mai formát megtaláltuk. Ugyanakkor most sem mondhatjuk azt, hogy ruházkodásunk formája a végső fázisba ért. A divat olyan, mint egy hullámzó tenger, mindig mozgásban van, mindig vannak új hullámok, amelyek friss szabásvonalakat, fazonokat mutatnak meg a nagyközönségnek, a világnak.

Tény, azonban, hogy a ruha, a ruházat, - öltözködjön valaki akár a legutolsó turkálóból, vagy a legelegánsabb párizsi szalonból - tükrözi viselője stílusát. Reklámszakemberként azt is mondhatnám a ruha reklámozza viselőjét. Felismerjük, a különböző stílusú embereket ruházatuk alapján.

Egy elegáns öltönyt viselő férfi rögtön az üzletember képzetét társítja ruházatához, egy laza póló, szakadt farmer, bakancs kombó pedig egy lázadozó, szabad szellemű  rockert idéz fel bennünk.

Ezt a jelenséget a reklámszakma is felismerte és reklám ruházati termékeinél hatékonyan tudja kamatoztatni.

Általában, ha reklámruházatról van szó, az emblémázott munkaruha jut eszünkbe első körben, ugyanakkor az emblémázott ruházati termék nem feltétlenül munkaruha funkciót kell betöltsön. Kiváló egyedi reklámajándék készíthető bármilyen ruházati cikkből, legyen az pulóver, mellény, kabát, blúz, vagy sportruházat.

S, hogy miért tudja ön is hatékonyan használni a ruházati termékeket reklámajándékként?

A választ szintén egy kérdésben fogalmazom meg. Látta már ön milyen sikere van egy mozgóárusnak? Áruljon az fagylaltot, vattacukrot, vagy bármilyen egyéb ajándékot.

Ugyanígy minden egyes ruházati termék, ami az ön céges logójával van emblémázva, hasonló mozgó reklámhordozó.

 

Válasszon akár munkaruhát alkalmazottainak, vagy egyedi reklámajándéknak ruházati cikkeket, weboldalunkon A-Z-ig mindent megtalál.

A következő bejegyzésben weboldalunkon található ruházati termékeket fogok ajánlani.

Szólj hozzá!

2011.09.27. 13:31 Lonkai Erika

Ultravékony pendriveok

Címkék: pendrive reklámajándék 1001 ultravékony

Megszokhatjuk lassan, hogy mindenből igyekszünk a legvékonyabb, ezáltal a legpraktikusabb eszközöket használni. Ultravékony telefon, iPad, notebook, televízió…és még a sort folytathatnánk egészen a pendriveokig.

Ezek a vékony eszközök használhatóságukban ugyanolyan teljes értékűek, mint a megszokott méretekkel rendelkező társaik.

Vajon tudjuk-e, mióta is létezik, ki találta fel ezt a már önmagában is érdekes „kütyünket” a pendrive-ot?

USB flash memória, kifejlesztésének elsőségét több cég is magáénak vallja. A tény, hogy a 2000. év elején jelent meg, majd az év végén kezdték árusítani. Az izraeli M-System cég 1999 végén regisztrált egy honlapot, amellyel a parányi pendrive megoldásokat reklámozták.  A termék 2001-ben IDEA díjat nyert. 2000. decemberétől az IBM kezdte el a termék forgalmazását.

Felépítését tekintve a pendrive egy parányi nyomtatott áramkör, a ráépített fém csatlakozóval, ami önállóan nem képes adatcserére, mindenképp szükséges hozzá egy személyi számítógép, vagy egy olyan eszköz, ami rendelkezik USB csatlakozóval.

Adattároló kapacitása 8MB-tól 256 GB-ig terjed.

Ezt a nyomtatott áramkört általában műanyag tokban helyezik el. S számunkra ez a tok, - ami műanyagon kívül lehet akár fém, vagy fémhatású műanyag - a legfontosabb.

Hogy, miért?

Mert így a pendrive két funkciót láthat el egyszerre: önmaga adathordozó, a külső burok, tok pedig reklámhordozó felület lehet. Nem csak emblémázva, hanem formai kialakítása által is. Ez a hagyományostól, egészen az extrém külalakig terjedhet.

Szakmai szemmel nézve a kétfunkciós ajándék, egyike a leghasznosabb reklámozási megoldásoknak! Ki ne szeretne kapni ingyen egyet a méltán népszerű „kütyüből”? Mindenki!

S ráadásul a slim, (vékony) kivitelezésnek köszönhetően népszerűsége még sokáig töretlen marad.

A pendrive az egyike a legkönnyebben emblémázható reklámtermékeknek, különböző technikákkal vihetünk fel rá céges logót, szlogent. Ám a 2 GB-os vékony pendriveok különlegessége épp abban rejlik, hogy mindezek fotóminőségben vihetők fel rá, akár egyedi kívánság szerint is.

Mi, az 1001reklámajándéknál igény szerint több emblémázási módszert is tudok vállalni.

Fontos megjegyezni, hogy az ultravékony pendrive, mivel zenei fájlok feltöltésére, illetve hordozására is alkalmas, a vételár mellett szükség van a jogdíjcímke megfizetésére is. Ez ebben az esetben is elkerülhetetlen!

Néhány szó a jogdíjcímkéről, hogy megértsük miért is fontos. Mint régóta ismeretes, minden üres hang- és képhordozóra, a magáncélú másolásokra való tekintettel, meghatározott összegű szerzői jogdíjat kell fizetni. Ennek igazolása az adathordozón megjelenő hologramos címke. Ezt a jogdíjat az Artisjus Magyar Szerzői Jogvédő Iroda Egyesület határozza meg. 2009. márciusától pedig ezt a szerzői jogdíjat a jogalkotó a pendriveokra is kiterjesztette.

 

 

 

Szólj hozzá!

2011.09.21. 22:29 Lonkai Erika

Milyen technikákkal emblémázzuk a szilikon karkötőket?

Címkék: reklám ajándék szilikon karkötő

Annyi mindent lehet reklámozni a szilikon karkötőkkel, hogy ideje néhány szót rászánni ezekre az egyszerű és mégis népszerű ajándékokra.

Lássuk, honnan ered, kinek az ötlete volt az első szilikon karkötő?

A történet 1997-re nyúlik vissza, amikor Lance Armstrongot, a világhírű kerékpárost hererákkal diagnosztizálták, ő kezdte el megtervezni, és eladni őket. Népszerűségét, a szintén óriási rajongótáborral és nézettséggel rendelkező Oprah Shownak köszönheti. A showban programokat hirdettek, szilikon karkötő vásárlásra buzdítva a nézőket, s a befolyó összeget pedig a Lance Armstrong rákellenes alapítványnak ajánlták fel, a rákbetegek támogatására. A szilikon karkötők népszerűségét bizonyítja, hogy 2005 februárjára már 32 millió embernél is több Armstrong-féle szilikon karkötő tulajdonos volt.

Azóta kisebb, nagyobb jótékonysági szervezetek, csoportok, alapítványok, intézmények, iskolák, sportegyesületek is beléptek a szilikon karkötők piacára. Rengeteg alapítvány és rengeteg ember részesedett már az egyszerű kis karkötők eladásából generált bevételből.

S napjainkban az internet térhódításával a szilikon karkötők piaca még jobban kiszélesedett, ezáltal, akár reklám, akár jótékonysági célból hatékonyabban használható.

Ám, mit ér ez a kis „szilikon csoda“ önmagában? Milyen technikákkal lehet „személyesíteni“?

Különböző emblémázási, logózási módszerekkel lehet úgymond „feldobni“ a szilikon karkötőket, és mindazt az üzenetet megjeleníteni rajta, amit az ügyfél kér. Céges logót, jelmondatot, szlogent...gyakorlatilag a felvinni kívánt üzenetnek csak a képzelet szabhat határt.

- A mélynyomás és dombornyomás elegánssá képes tenni a karkötőt, mindkét eljárás a szilikon anyagában hozza létre a mintát, vagy feliratot.

                  

 

 

 

 

 

- A szitanyomással készített szilikon karkötő előnye, hogy mind a külső, mind a belső oldalára lehet nyomtatni, s egyszerre több szín is használható.

                                                              

 

 

 

 

- Az anyagában színezett szilikon karkötő 2-5 különböző szín, vagy színárnyalat egyidejű felhasználásával készíthető.

 

 

 

 

 

 

- Duo technikával pedig két különböző színű, vagy feliratú karkötőt fűznek végtelenül egybe.

Ezek mellett létezik még fényvisszaverős kivitel, fém -, metálarany, vagy ezüst befejezésű, illetve márványhatású befejezéssel készített karkötő. A logózási technikák önmagukban és egymással kiegészítve is felhasználhatók, mindez a megrendelő igényétől függ.

Ha meg kellene tippelnem, meddig tarthat a szilikon karkötők népszerűsége, bevallom, bajban lennék. A jövőre nézve azonban biztató az a tény, hogy az elmúlt tíz egynéhány évben világszerte több millió dolláros forgalmat voltak képesek generálni. Most itt az ideje, hogy Önnek is hasznot hozzanak!

 

Szólj hozzá!

2011.09.20. 17:04 Lonkai Erika

Egy esküvő és a szilikonkarkötő esete

Címkék: szilikon karkötő szitázás reklámajándék dombornyomás mélynyomás

Az elmúlt hétvégén esküvőn voltam. Ami önmagában nem is lenne publicitásra érdemes, de ez egy különleges esküvő volt. A hagyomány és az illem az esetek többségében úgy diktálja, hogy a meghívott vendég ajándékot visz az ifjú párnak.

Ám az esküvőn, amire hivatalos voltam, szakítva a hagyományokkal, először az ifjú pár ajándékozta meg a meghívott násznépet. Igaz nem közvetlenül. A kis koszorús lányok kosárkából körbejárva a templom előtt várakozó vendégek közé vetették magukat és mindenkinek egy-egy szilikon karkötőt adtak át. A férfiaknak és a nőknek egyaránt, azoknak is, akik párban érkeztek és azoknak is, akik egyedül jöttek el az esküvőre.

A párban érkezett vendégek szilikon karkötője színben a nemnek megfelelően harmonizált a menyasszony és a vőlegény öltözékével. Azok, akik pedig pár nélkül érkeztek a nők/lányok tűzpiros, a férfiak/fiúk égszínkék színű szilikon karkötőt kaptak.

A szilikon karkötő „belépőjegy és meghívó" volt az esküvőre, az ifjú pár neve a külső részén dombornyomással volt beledolgozva, a vendégsereg számára is jelképezve és megerősítve az örök összetartozást. Az ifjú pár egyébként távoli ismerőseim, de annyira ismerem őket, hogy tudjam mindig is ennyire „különcnek“ tartották magukat. Ám a szilikon karkötő ilyen felhasználása még engem is meglepett! Igaz, kifejezetten kellemesen csalódtam, hogy mennyire lehet egy egyszerű és olcsó ajándékot egy nem mindennapi esemény részesévé emelni.

Néhányan zavartan pörgették ujjaikon a meglepetés ajándékot, mások mosolyogva nézegették, míg voltak olyanok, többek között én is, akik egyből büszkén csuklómra húztuk.

Reklámszakemberként úgy vélem az emblémázási mód sokat dobott az ajándék megjelenésén, és viselhetőségén. A dombornyomás, vagy mélynyomás elegánssá és diszkrétté tesz egy szilikon karkötőt, míg a szitázás, vagy a nyomtatás inkább nagy tömegeknek alkalmi reklámajándékként használható sikerrel. Persze ez céges büdzsétől is függ, hisz a logózási módok árai között eltérések vannak. De egy biztos, a szilikon karkötő felhasználási területe végtelen és kifogyhatatlan. A bizonyítékot fentebb vázoltam!

 

 

Szólj hozzá!

2011.09.14. 21:38 Lonkai Erika

Karácsonyi reklámajándék ajánló

Címkék: karácsony reklámajándék 1001

Két bejegyzésben is kiveséztem a karácsonyi ajándékozás mikéntjét és hogyanját. Lássuk akkor konkrétan idén milyen reklámajándékokkal lehet ügyfeleinknek, partnereinknek, munkatársainknak Karácsonyra kedveskedni.

Az ajándékon túl a reklámajándék üzenetéről sem szabad elfelejtkezni, ünnep előtt tökéletes reklámfogás, megismerteti cégünket, azt a márkát, amit cégünk forgalmaz erősítheti, nem utolsó sorban pedig vásárlásra buzdít.

Mondanom sem kell oldalunkon igen bő a kínálat ebből a szempontból. Vannak szóróajándéknak szánt „könnyebb“ reklámajándékok, mint a karácsonyi bevásárlószatyrok, karácsonyi díszítésű tollak, ceruzák, fenyőfa, csillag alakú kulcstartók, plüss rénszarvasok, karácsonyfa, vagy rénszarvasmintás poháralátétek, ajándéktasakok, karácsonyi üdvözlőlapok, karácsonyfa díszek, hűtőmágnesek.

A céges reklámajándékozás, a munkatársaknak szánt ajándékok, az egész évben megérdemelten dolgozók jelképes jutalma lehet a kerámia, porcelán, vagy üveg bögréktől, csészéktől át, elegáns karácsonyi szettekig, ami tartalmazhat fürdőszobai kellékeket is. Mint habfürdő, tusfürdő, fürdőszivacs, a bambusz és zöld tea illatkombinációjával segíti a test felfrissülését. A lélek frissességéért, a mécsesek, illatosítók a felelősek, vagy a kis stílusos akril kádba összeválogatott wellnesstermékek, melyeket akár egyedi karácsonyi ajándéknak is szánhat.

 

Ám, tudjuk a karácsony mit sem ér, ha az édességek, a nassolni való nem kap benne főszerepet. Adventi naptárunk meglepetéscsokival várja a megajándékozottat. Az Ön ötletétől függően minden karácsonyi dobozt, tasakot meglehet tölteni finom édességekkel, igazi élmény lehet a munkatársai arcán a meglepetést látni kicsomagoláskor, kibontáskor.

A Karácsony ugyanakkor nem csak a teljes komolyság és meghatódottság ünnepe lehet. Lehet benne egy kis öröm az év végi stresszmentes időszak miatt, lehet benne egy kis öröm a szeretet ünnepén érzett felszabadultság miatt, így a vicces és poénos ajándékokról sem szabad megfeledkezni. A stresszlabdák, a Mikulás sapkák és csizmák, a karácsonyi figurák, vicces plüssállatok, a karácsonyi dalt játszó toll, mind-mind része lehet ennek az ajándékozási jótékony „őrületnek“.

Akárhogy is nézzük a Karácsony minden nappal közelebb kerül, s a választék valóban óriási, ám, mint minden, ez is véges. Kezdje el még a mai napon kiválasztani a cégét legideálisabban prezentáló reklámajándékot. Ötleteinkkel, tapasztalatainkkal állunk rendelkezésére!

Karácsonykor is a legjobb szándék, az 1001 reklámajándék!

 

Szólj hozzá!

2011.09.11. 00:15 Lonkai Erika

Az elmúlt évek sikeres karácsonyi reklámajándékai

Címkék: ajándék karácsonyi ajándékozás reklámajándék 1001

Ahogy ígértem e heti bejegyzésem a karácsonyi reklámajándékokról szól. Mára már lényegtelen, hogy pogány, vagy egyházi hagyomány mentén alakult-e ki az ünnepi ajándékozás, tény, hogyha egyébként, egész évben nem is, most örömet lehet okozni a másik embernek. Legyen az családtag, közeli, távoli rokon, egy ezer idegen, vagy munkatárs, az ajándék láttán még a legkeményebb szívű ember is meglágyul egy pillanatra.

Nem ritkaság, hogy ilyenkor cégek, vállalatok a legszebbel, a „legpofásabb“ reklámajándékkal szeretnének kirukkolni. Alkalmazottaikat, partnereiket megajándékozva. Igazából nem mondanám, hogy karácsonyi reklámajándék gyanánt speciális ajándékokat szabad csak adni. Minden olyan tárgy, eszköz, étel, ami valamilyen formában viseli a Karácsony jellegét szóba jöhet. Minden olyan tárgy, amiben valamilyen ötletet lehet elrejteni, vagy maga a tárgy egy különleges ötlet, ami karácsonyi ajándéknak megfelel, tökéletes lehet. Aki figyelemmel kísérte az 1001 reklámajándék.hu életét az emlékezhet az öt évvel ezelőtti „találmányunkra“ a kincsesládára, ami olyan sikeres lett, hogy a legtöbb konkurencia is átvette az ötletet, és máig használja. Azt hiszem ennél nagyobb elismerés nem is kell a karácsonyi ötletünknek. 

 

 

 

 

 

A kincsesláda, ami „telis-tele van minden földi jóval“... ha nem is csokival, almával és mogyoróval, de reklámcsokikkal, marcipán rudacskákkal, mini lekvárokkal, mézekkel igen. S legalább háromféle méretben létezik!

Nagyon népszerűek voltak a díszdobozos, fémdobozos, kartondobozos elegáns desszertek, csokik, mézeskalácsok, amelyek önmagukban is megállták a helyüket. Kisebb büdzsével rendelkező cégek idén is be tudják ütemezni ajándékozásra munkatársaiknak.

 

 

 

Nagyon fontos tudni, a rendelési időtől függ, hogy az Ön cége mennyire ötletes és változatos ajándékot tud munkatársainak, ügyfeleinek, vásárlóinak adni. Ezért érdemes már most megtenni a szükséges lépéseket.

A következő bejegyzésemben az aktuális, idei karácsonyi ajándékokból szemezgetek.

 

Szólj hozzá!

2011.09.07. 20:27 Lonkai Erika

A karácsonyi ajándékozás története

Címkék: karácsony ajándékozás reklámajándék 1001

Talán kicsit korainak tűnhet, hogy szeptember elején a karácsonyi ajándékozásról írok, de a valóságban egyáltalán nem az. Lassan, de biztosan haladunk a karácsonyi forgatag felé, hisz a londoni Harrods áruház karácsonyi vására már júliusban megnyitott a nagyközönség felé. Ha innen nézem, még le is vagyok már maradva ezzel a bejegyzéssel :-)

Ismerős a helyzet Karácsony közeledtével ajándék gyanánt általában az ember mindent felvásárol, ami szembe jön vele az üzletben. Aztán Ünnepek után pedig irány vissza az üzletbe cserélni, vagy visszaadni dolgokat, amelyekből duplán ajándékoztak meg bennünket.

 

A Karácsony egy különleges ünnep, de tudjuk-e, hogyan alakult ki a hozzá kapcsolt ajándékozási „őrület"?

Az ókori Rómában, december 17-21. között ülték a Szaturnália ünnepeket. Szaturnusz a földművelés istene volt az ókorban, s mint a történelemből ismerjük az emberiség ősidők óta javarészt földműveléssel, állattartással foglalkozott. Ekkor az emberek nagy lakomákkal, zenével és tánccal ünnepeltek, valamint szokásban volt a gazdagok, a fejedelmek, nemesek által a szolgák és inasok megajándékozása is. Persze nem feltétlen volt ez valamiféle jótékony adományozás, ezzel is bőkezűségüket és gazdagságukat mutatták.

Egy másik elmélet szerint a karácsonyi ajándékozás a Napkeleti Bölcsek nyomán maradt fent, akik a csecsemő Jézusnak ajándékot vittek Betlehembe tiszteletük és szeretetük jeléül.

 

A karácsonyi céges reklámajándékozással egészen másképp kell bánni. Nem elég, mindent összevásárolni, felemblémáztatni és szétosztogatni, mintha ezen az „egy napon“ leakarnánk valami kötelezőt tudni. A reklámajándék ebben az esetben is szimbolizál, s az Ünnep miatt egy kicsit többet is.

Karácsony alkalmával szintén két típusú reklámajándékban érdemes gondolkodni:

- szóróajándék, a vevők, meglévő és leendő ügyfelek számára, ügyfélcsalogatónak.

- egyedi céges reklámajándék - munkatársaknak, üzleti partnereknek, beszállítóknak.

Stílusában a komoly értékkel bíró ajándéktól, egészen a vicces és egyszerű piros Mikulássapkáig minden megengedett.

A következő bejegyzésben az 1001reklámajándék.hu legérdekesebb ajándékaiból szemezgetek. Ezért érdemes már elkezdeni a karácsonyi reklámkampány ajándékra épülő részének megtervezését.

 

Szólj hozzá!

2011.09.05. 06:33 Lonkai Erika

Nyakbavaló nyakpántok

Címkék: reklámajándék 1001 nyakpánt szóróajándék

Mikor reklámajándéknak keresünk valamilyen eszközt, amit emblémázással cégünk „hírnökének“ kiálthatunk ki, akkor általában három szempont alapján döntünk. A reklámajándék legyen könnyen elkészíthető, praktikus, olcsó. Ráadásként olyan helyen legyen látható, hordható, ahol minél több embernek ötlik a szemébe.

A nyakpántok a legalkalmasabbak erre a feladatra.

Egyszerűek, ám mégis a szivárvány minden színében le lehet őket gyártani.

Praktikusak, mert könnyűek és sok mindent rájuk lehet aggatni, ami a kézbe esik, kulcsokat, mobiltelefont, belépőkártyát stb.

Használható reklámajándék, mert elég nagy felületet biztosít ahhoz, hogy a cég neve és telefonszáma, telephelye, címe, vagy akár még egy szlogen is szerepeljen rajta.

S, ami lényeges, a legjobb helyen van ahhoz, hogy mindenki láthassa.

 

Ha munkatársai viselik a céges nyakpántot, akkor a vállalkozásnak ez folyamatos reklámot jelent, hisz a betérő ügyfelek látni fogják, állandóan szembesülnek vele.

Szóróajándéknak pedig egyszerűen tökéletes, mert olcsón és könnyen elkészíthető, s kevés erőfeszítéssel nagy tömegnek is lehet terjeszteni, ezzel még szélesebb körbe tudja lefedni cége reklámozását.

Vagyis reklámozás szempontjából a nyakpánt kétféle lehetőséget is biztosít, szóróajándékként nagyobb tömegeknek terítve, vagy egyszerűségében elegáns egyedi céges ajándék mellé kísérő ajándéknak.

Ilyen könnyen lehet egy viszonylag semleges és egyszerű reklámajándékból ügyfelet szerző hatékony kampányt kreálni.

Az 1001reklámajándék weboldalon számos színes, és különböző felszereltséggel szerelt (karabinerrel, kulcstartóval, parfümmel, stresszlabdával kombinált) nyakpántot találhat.

A reklám mindig jól jön egy vállalkozásnak, kezdje el még ma megtervezni nyakpántokra épülő reklámkampányát!

 

 

Szólj hozzá!

2011.08.31. 11:05 Lonkai Erika

XXX. nyári olimpiai játékok

Címkék: reklám játékok nyári 2012 olimpiai

Ha a Forma 1 versenyekre azt mondtam a reklámok rekláma, akkor a négy évente megrendezésre kerülő nyári olimpiai játékokat „mega“ jelzővel illethetjük reklám és reklámozás szempontjából.

Már, ha csak abból indulunk ki, hogy a Forma 1 meglehetősen zárt közösség, a világot megmozgató olimpiai játékokhoz képest. Ahol egy-egy versenyző győzelme önmagában reklám, reklám a hazája megítélésének, a hazája imázsának egy méretes plusz pont.

Mint ismeretes a XXX. nyári olimpiai játékokat, 2012-ben Londonban rendezik meg. A város abban a szerencsés helyzetben van, hogy az újkori nyári olimpiai játékokat egyedülálló módon harmadjára rendezheti meg.

Óriási pénzbe kerül a londoni játékok megszervezése, a becslések szerint a fejlesztésekkel együtt a teljes költségvetés 9,345 milliárd fontra rúg, ez magyar forintra átszámolva közel 3270 milliárdnak felelne meg. A nyári olimpiai játékok házigazdája, London város főpolgármestere szerint mindenképp profitálni fognak a világra szóló eseményből.

Ami könnyűszerrel elképzelhető, ha már csak a hatalmas reklámkampányra gondolunk, ami máris körülveszi az olimpiai játékokat.

Gombamód szaporodnak azok a magyar weboldalak is, amelyek a XXX. nyári játékokra jegyeket kínálnak, vagy utazási lehetőséget ajánlanak. S, mi csak egy apró ország vagyunk az olimpiai zsongásban.

A sportesemények szervezését, ami kb. 2 milliárd fontnak megfelelő összegre tevődik a privát szektor finanszírozza jegyeladásokból, reklámokból és közvetítési jogok felhasználásából.

S, hogy tulajdonképpen miért utaltam arra, hogy egy olimpiai játékot „mega“ jelzővel illessek a reklámozás oldaláról?

Mert olyan „mega“ cégek álltak a világra szóló események mellé szerződött partnerekként, főtámogatókként, mint az Adidas, a BMW, a BP, a British Airways, a BT, az EDF Energy és a Lloyds TSB.

Ezen kívül még 11 világcég szegődött főtámogatónak a nyári olimpiai játékok mellé: Coca-Cola, Acer, Atos Origin, Dow Chemical Company, GE, McDonald’s, Omega, Panasonic, Procter and Gamble, Samsung and Visa.

Lássuk be, ha a világ legjobb sportolóinak az „összecsapásai“ nem is lennének elegendők, ilyen szponzor cégek mellett nem csoda, ha a londoni főpolgármester profitra számít.

 

Szólj hozzá!

2011.08.27. 22:30 Lonkai Erika

Iskolakezdés, mert nem lehet elég korán kezdeni!

Címkék: iskolakezdés reklámajándék 1001

Hamarosan iskolakezdés. Lehet van, aki ízléstelennek tartja, hogy ezzel kapcsolatban is a reklámajándékot hozom elő, hisz mindenhonnan csak a reklám ömlik szegény gyerek arcába: TV, internet, újságok, szórólapok, stb.

Ám, mégis úgy gondolom lehet „reklámajándékozni“ kulturáltan is. Sőt! Mi az 1001reklámajándék.hu -n kifejezetten ezt preferáljuk. Persze a megrendelés leszállítása után ügyfelünk már úgy osztja-szorozza emblémázott ajándékát, ahogy neki tetszik, de szerintem még egy szóróajándék sem nyomulás. Főleg, ha egy ötletes, kreatív, s olyan sok esetben még hasznos reklámajándékról is van szó. A megajándékozott így valóban azt érzi, amit ebben az esetben éreznie kell: kapott egy ajándékot.

Ezért mondom nyugodt szívvel, hogy iskolakezdésnél, diákoknál is az efféle reklámajándékozás nyugodt szívvel vállalható. Ettől nem fog csorbulni sem világnézete, sem lelki egyensúlya.

Sőt kifejezetten vannak olyan reklámajándékok, amelyek iskolásoknak épp azt sugallják, amiért abba az intézménybe jár, vagyis, tanulnia kell. Ilyen reklámajándékok lehetnek füzetek, jegyzetfüzetek, tollak, ceruzák, tolltartók, írószercsomagok egyaránt.

Tulajdonképpen úgy reklámozunk, hogy közben megmarad a „sulizás szellemisége“, s egy hasznos iskolai tárgyat minden nap használva, naponta többször is szembesülhetnek a céges emblémával, vagy logóval. A padtárs, iskolatárs, tanárok egyaránt.

Ezen kívül szóba jöhetnek kreatív és humoros reklámajándékok, hobbi kellékek is, nem feledve, hogy gyerekekről, fiatalokról, fiatalkorúakról van szó.

Csuklópántok, nyakpántok, mobiltartók, baseball sapkák, biciklis, kisállatos kellékek, vicces alakú stresszlabdák, vagy vicces kulcstartók. Mind-mind egy egyszerű ajándék legyen, amiben benne van az a plusz, hogy az Ön cégének logója, emblémája egy potenciális ügyfelet toborozhat.

 

Csakis a legjobb szándék, az 1001 reklámajándék!

 

Szólj hozzá!

2011.08.22. 20:01 Lonkai Erika

Wellness reklámajándékok

Címkék: wellness üdülés reklámajándékozás

A szépség, a jó erőnlét, az állóképesség, a magas fokú koncentrálóképesség, a kellemes közérzet, az egészség megőrzése, a helyes táplálkozás megtanulása, a mozgás fontosságának felismerése, a test kényeztetése, lazítás, sportolás. Csak címszavakban soroltam fel azokat a tevékenységeket, azokat a fogalmakat, amelyek a wellnesshez kapcsolódnak, amiért igénybe vesszük egy wellness-szálloda, vagy egy wellness központ szolgáltatását.

Nők és férfiak, gyerekek és idősek egyaránt hódolnak az egészségmegőrzés, az üdülés eme utóbbi néhány évben kialakult különleges és hatásos módszerének.

 

S nem utolsó sorban a másik oldal, a szolgáltatást nyújtó szálloda, fürdő, vagy központ, nevezhetjük bárhogy, egyrészt a magas színvonalú szolgáltatással, kiszolgálással, a nyugalom, a pihenés megteremtésével, másrészt ajándékokkal tudja megalapozni a visszatérő vendégek különböző rétegét.

Egy távozáskor, vagy érkezéskor átadott ajándék, maga a gesztus sokat tud billenteni a mérleg nyelvén a wellness-központ javára, még akkor is, ha egyébként teljesen elégedettek a vendégek. S ott a másik véglet, egy kicsit elégedetlenkedő, vagy felháborodott vendéget, legyen ennek jogos, vagy jogtalan az alapja, a cég személyre szabott ajándékával nagy eséllyel lehet megenyhíteni.

 

S, hogy milyen reklámajándékokat tudok ajánlani a wellness idényre?

 

A szépség, a megújulás, az egészségmegőrzésből indulunk ki, akkor nőknek manikürszetteket, fürdőszetteket, spa szetteket, neszesszereket, balzsam és szájfényeket, különböző formájú tükröket, smink készleteket, mécseseket, illatosítókat, gyertyákat lehet ajándékozni.

 

Férfiaknak bátran lehet sporttáskákat, törölközőtartókat, bérlettartókat, masszírozókat, férfi kozmetikumokat, kézitáskákat, elegáns nyakkendő -és mandzsettagomb tartó dobozokat.

 

Mindezek a termékek a teljesség igénye nélkül, csupán ízelítő - és kedvcsináló a reklámajándékozáshoz, hogy vállalkozása visszatérő elégedett ügyfelekkel, vendégekkel gyarapodjon. Akik pedig még nem ismerik, azoknak e reklámajándékok által startból pozitív kép alakuljon ki az Ön cégéről, szolgáltatásáról.

 

Látogassa meg az 1001reklámajándék.hu oldalunkat és válogasson wellness termékeink között!

 

 

Szólj hozzá!

2011.08.22. 20:00 Lonkai Erika

A wellness születése

Címkék: wellnes reklámajándék reklámajándékozás

Szoktuk mondogatni, mint minden rossz, vagy jó, csak Amerikából származhat. S általában minden olyan fogalom, tevékenység, de még életérzés is, ami nem idősebb 20-25 évnél az az általunk néha túlértékelt távoli nagybetűs Nyugatról jött.

Ám mégis azt kell mondjam, hogy nem minden rossz az, ami Amerikából érkezett hozzánk. Ilyen például a wellness, és a köréje épülő fogalomkör.

A wellness tulajdonképpen egy szemléletmód, aminek a születése a '80-as évekre tehető. A wellness kifejezés a „well being“, azaz jól lenni, és a „wholeness“ teljesség szavakból alakult ki. Meglehet a szemléletmód igen holisztikus, vagyis a teljességre, az egészségre törekvő, figyelembe véve a beteg értelmi, fizikai és szociális állapotát. Ám a szemlélet feltételezi azt is, hogy az adott személy aktívan részt vesz egészségi állapotának helyreállításában és megőrzésében a további betegségek elkerülésében.

 

A wellness mára már olyan egészségmegőrző csomagokat jelent, amiben személyre szabottan kapjuk meg a programokat, kúrákat, némely esetben különböző gyógymódokat, ami 4-5 napra, vagy akár egy hétre is tehető. Ezeknek az egészségmegőrző programoknak és kezeléseknek a felfokozott ütemű gazdasági világban, a stresszel, helytelen táplálkozással, mozgásszegény életmóddal járó életben igen nagy és hatásos szerepe is van.

 

Nem csoda hát, ha egy egész szálloda-ipar nőtte ki magát erre a speciális igényre.

Emberek ezrei töltik szabadságukat, wellness-szállodákban nyáron és télen egyaránt; mivel a wellness elsősorban a vízhez, a vízben végzett tevékenységhez köthető (mint az úszás, vízi aerobic, vízi fitness, szauna, különböző gyógymasszázsok). Ám a wellness-kúrák nem merülnek ki ezekben a tevékenységekben, mindig köthető hozzá egy, vagy több sportlehetőség is, s mivel a wellness és az egészség szorosan összefügg, ezért szervesen kapcsolódik még ehhez az egészséges táplálkozás is.

 

Mindezeket a tevékenységeket csupán annak apropójaként sorolom fel, hogy rámutassak a wellness körébe kapcsolódó lehetőségek reklámozás, reklámajándékozás szempontjából mennyire nagy szabadságot és választási lehetőséget adnak.

Valójában kevés olyan kereskedelmi terület létezik, ahova ennyi minden bekapcsolható.

 

A következő posztban, maradva a wellness témakörnél kapcsolódó reklámajándékokat fogok ajánlani.

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

2011.08.11. 08:50 Lonkai Erika

Virágkarnevál-reklámkarnevál

Címkék: reklám virágkarnevál reklámajándékozás

Bizonyára sejti az olvasó, hogy melyik virágkarneválról lesz szó a bejegyzésemben. Igen, a méltán híres Debreceni Virágkarneválról. S, hogy mi köze ennek a reklámajándékozáshoz?

Hát, akkor lássuk!

Kezdjük mindjárt egy falatnyi történelemmel. A virágkarnevál születése tulajdonképpen egy kerékpárversenynek köszönhető. A múlt század hajnalán 1900 augusztusában a Debreczeni Újság adta hírül, hogy a Debreczeni Kerékpáros Polgári Egyesület szeptemberben országos kerékpárversenyt szerveznek az Egyesület új pályaterén. Ennek a versenynek a fénypontja volt a „virágcorso”, amit a verseny tiszteletére készítettek.

Később, 1905-ben felhívás jelent meg a Debreceni Mentő Egyesület megalakítására, hogy az akkori 80 ezres város lakossága baleset esetén minél hamarabb orvosi ellátásban részesüljön. S, ha már az országos kerékpárverseny alkalmával bevált a „virágcorso”, ahova nézőként csak jeggyel lehetett belépni, úgy gondolták itt is működni fog. A bevételt pedig az Egyesület megalakítására, és mentőkocsi vásárlásra fordítják. 1905. június. 14-én megrendezésre került az első „virág kocsi-corso” a város főutcáján. A menet 23 kocsiból állt, élén Debrecen város fogadta haladt, a bakon a város színeiben ülő hajtóval és hajdúval. Nem kérdés, hogy a legnagyobb sikere a mentőkocsinak volt, ami szintén a felvonulók között haladt. A bevétel akkori mércével is szép összeget tett ki: 1600 koronát gyűjtöttek.

Ha egy kicsit marketing szemmel nézzük a történetet, világosan láthatjuk milyen jó reklámfogásnak számított a „virágcorso” ötlete. Kezdetben egy sportverseny előhírnöke volt, később egy közhasznú projekt reklámozására használták fel, s mint láthattuk teljes mértékben sikerrel. Amivel nem csak egy karitatív projekt megvalósulását érték el, hanem azt, hogy mára a Debreceni Virágkarnevál, az egész város reklám-rendezvénye lett.

Turisták ezreit vonzza, és cégek, vállalatok állnak be a sorba, hogy kreatívabbnál kreatívabb virágkompozíciót építsenek. S a nagyszerű látvány, nem más, mint egy új típusú reklámajándék, az esztétikum reklámajándéka.

Szólj hozzá!

2011.08.07. 21:26 Lonkai Erika

Online reklám vs. reklámajándék

Egy vallomással szeretném kezdeni. Kicsit régimódi vagyok, ezt nem szégyellem bárkinek elmondani, sőt talán a túl digitalizált századunkban egy kicsit büszke is vagyok rá. S, hogy miért fontos ezt előrebocsátanom?
Mert fontosnak tartom az online megjelenített reklám és a fizikai, kézzel fogható reklámajándék által közvetített “üzenet” közötti párhuzamot kiemelni, vagy épp az ellentéteket felfedni.
A konklúziót megengedem, hogy ki-ki önmaga vonja le, sőt szívesen vitába is szállok azzal, aki nem ért egyet velem.
Nem vagyok az internet ellen, isten ments, hisz mi is, az 1001 reklámajándék.hu számtalan helyen vagyunk jelen a kibertér sűrűjében. DE szerintem, ha valaki csak és kifejezetten az internet adta reklám lehetőségekre hagyatkozik, az szimplán csak lusta. Lusta tenni azért, hogy amennyire lehet cégét, szolgáltatását fizikai, személyes visszajelzés által népszerűsítse.
Hogy mit értek ez alatt?
Az internet reklámügyileg végtelenül hatékony, és profi módon be lehet lőni, hogy melyik felhasználó csoport elé milyen hirdetés kerüljön, hogy mindez mikor és milyen mennyiségben, ám mindemellett borzasztó személytelen.
Igazából én csak ezt az egyet hiányolom, ám ennek megléte több százalékot is adhat egy reklámkampány hatékonyságához.
Nem feltétlen kell nagy értékben gondolkodni. Az olcsó, de elegáns, vagy kreatív és frappáns reklámajándékok, amit kézből kézbe adnak legalább olyan hatást érnek el, mint egy csili-vili, flash alapú reklámbanner, vagy egy személytelen hirdetés.
Ám továbbmegyek! Egy profi módon megírt salesszövegezésű céges weboldalnak viszont hasznos kiegészítője lehet a reklámajándékozás. Mert amennyiben jó a megszólítás, akkor maga a szövegvezetés az egyénközpontúságot, a személyes kontaktust preferálja.

Ne legyenek lusták, a személyes kapcsolatnál nincs jobb reklám!

Ebben lehet a legjobb szándék, az 1001 reklámajándék!



 

Szólj hozzá!

2011.08.03. 11:48 Lonkai Erika

Fesztiválos reklámok

Címkék: reklám fesztivál reklámajándékozás

A Sziget Fesztiválra nyugodtan ráragaszthatjuk a hazai fesztiválok fesztiválja bélyeget. Idén már a 19. fesztiválra kerül sor, s egész biztosan minden valamire való 18-35 év közötti fiatal már hátizsákba összepakolva várja a nulladik napot, hogy kezdődhessen az őrület.

A fesztiválos őrület, ahol a pörgő forgatagban korosztály megkötés nélkül bukkannak fel az emberek, egy-egy színpad előtt. Nem csoda hát, ha a 2011-es Sziget fesztiválra a rendezők már 400 ezernél is több látogatót várnak. Ezzel a számmal pedig máris európai színvonalú rendezvényről beszélhetünk.

Ezekből a számokból pedig akár laikusként is levonhatjuk a következtetést, hogy a „kajáldák, piáldák” mellett, a reklámozók, médiatámogatók is igen szép hasznot tudhatnak magukénak. Ebben a haszonban az anyagi haszon mellé, nem kevés eszmei haszon is társul, azzal, például, ha egy márkanevet minél több emberben lehet tudatosítani.

Ehhez már csak egy kisebb-nagyobb értékű szóró-reklámajándékot kell teríteni a tömegben, természetesen célirányosan, hatásosan, részint azonosulva a fesztiválozókkal, magával a rendezvénnyel. S máris több ezer potenciális ügyfelet lehet megszerezni, akár kereskedelmi, akár szolgáltatóipari, vagy kommunikációs cégről is beszéljünk. Még akkor is, ha tudjuk, hogy a Szigetre látogatók között szép számmal vannak külföldiek is. A sokat emlegetett ország imagesnak pedig egy jól felépített reklámajándékozós kampány csak javára válhat.

S úgy tűnik, hogy azok a vállalatok, akik szponzorálják a Sziget Fesztivált évről-évre más és más elvárásaik vannak a reklámmegjelenéssel kapcsolatban. Idén például a Vodafone meglepő kreatív és innovatív megjelenéssel rukkol elő, a 30 m magas Vodafone szupertoronnyal. Ami a Sziget idejére hiperszuper gyors, 21Mbit/sec-es mobilinternetet biztosít a fesztiválozóknak, és minden digitális óhaj-sóhajt kielégít.

Ez pedig igazán jó „fogás”, tudva, hogy minden fesztiválozó kötelezően, legalább egy mobiltelefonnal érkezik a Szigetre.

Szólj hozzá!

2011.08.01. 15:42 Lonkai Erika

A foci reklámszemmel

Címkék: reklám labdarúgás reklámajándékozás

Igazán nagy szabású esemény részesei lehetnek a sportrajongók. Legalábbis azon réteg, amelyik él-hal a fociért egész biztosan. A Vasas-Híd –AS Roma centenáriumi mérkőzésre kerül sor ugyanis 3-án, a budapesti Puskás Ferenc Stadionban. Nyílván, ha csak a hírt szerettem volna közölni ezzel már jócskán elmaradtam, hisz a különböző sport és hírportálok a Vasas Sport Club századik évfordulójának alkalmával játszott barátságos mérkőzést, az év szupermeccseként harangozták be.

Én viszont egy kicsit más szemszögből szeretném megközelíteni az eseményt, s remélem, ezzel semmit nem rombolok le a két rangos csapat nívójából.

Ha azt nézzük, hogy a múlt hétvégén Forma 1 volt, most pedig a centenáriumi barátságos mérkőzés lesz, túlzás nélkül megállapíthatjuk, hogy az ezeknek a nagy horderejű eseményeknek az igen hangos mellékzöngéje a reklám, a reklámajándékozás sem elhanyagolható.

Múlt heti posztomban a Forma 1 köré gyűrűző reklámtrendekről, a reklám megjelenésekről, reklám befektetésekről volt szó. Ám a Forma 1 zárt közösségével szemben a labdarúgás sokkal ember központibb, ember közelibb sport. Ebben az esetben a játékosoknak fontos a rajongók, a szurkolók visszajelzése, sokkal közelebb érezheti magát egymáshoz mindkét fél.

Ennél fogva a reklám megjelenések is teljesen más formátumúak. A csapatnak fontos kommunikálni a szurkolókkal, s azok a cégek, vállalatok pedig, amelyek ebben a sportágban reklámoznak, nagyszerűen felismerik, hogy komoly ügyfél kört szerezhetnek azzal, ha ezt a kommunikátor szerepet felvállalják.

Mit jelent mindez magyarul?

Ha egy akármilyen profilú cég reklámajándéka, vagy a reklámajándék emblémázása, logója utal erre az eseményre, vagy ennek az eseménynek a tiszteletére készül, ezzel már azonosult is a szurkolók beállítottságához. Azaz egy lépéssel közelebb került ahhoz, hogy potenciális ügyfeleket szerezzen a szurkolók nem kevés táborából.

Nem akarok általánosítani, de alapvető jellemzője a reklámozásnak, a reklámajándékozásnak, hogy csakis azonosulással lehet bármilyen sikert is elérni, még akkor is, ha csak arról van szó, hogy első körben megismertessük cégünket a nagyközönséggel.

Szólj hozzá!

2011.07.27. 09:19 Lonkai Erika

A pólónyomtatás titka

Címkék: póló nyomtatás reklámajándék

Eljött az idő, hogy beavassam a kedves olvasót a pólónyomtatás rejtélyeibe. Nem azért teszem, hogy lerántsam a titokról a leplet, hanem azért, hogy segítsem Önt, a legideálisabb nyomtatási technika kiválasztásában megrendelés előtt. Mert ez is fontos szempont lehet.

Kezdjük mindjárt egy csipetnyi történelmi adalékkal, és a fogalmak tisztázásával!

A póló, T-alakú kötött ing, ám a T-ingtől eltérően, - amit gyakran kevernek a köznyelvben a pólóval, bár mára már összemosódni látszik a két ruhadarab – galléros, a nyakánál gombolós, sőt néha zseb is van rajta. A klasszikus pólóing rendszerint pamutból készül és színe fehér, bár manapság már a szivárvány minden színében gyártják. A póló mai formájának megalkotója Réne Lacoste teniszbajnok, aki 1926-ban már ilyen ingben teniszezett az akkori US Open bajnokságon.

Ezzel ellentétben a T-ing rövid ujjú, kerek nyakkivágású, gallér és gombolás nélküli kötött ing, ami az első és a második világháborúban a katonák kötelező alsó ruházata volt. Nem csoda hát, ha mindkét ruhadarab rövid időn belül a „civil” emberek körében is divatot teremtett. Hasonlóan az első pólónyomtatás is a sportegyesületek és a katonák nevéhez fűződik, előbbiek egyesületük nevét, logóját, utóbbiak alakulatuk nevét, kezdőbetűjét próbálták megjeleníteni a pólókon.

Mára a pólók feliratozása, emblémázása csak technikájában változott, s a digitalizáció megjelenésével finomodott ugyan, de alapjában ősrégi alapokon nyugszik.

Háromféle eljárással tudjuk a pólókat feliratozni, emblémázni:

Transzfernyomással olyan durva és nehezen emblémázható felületekre lehet dolgozni, mint a póló, táska, egérpad, egyéb textil ruhák stb. Ebben az esetben a ragyogó nyomatot adó végeredmény semmilyen más technológiával nem érhető el. A transzfernyomást szitanyomás technológiával is lehet ötvözni, ilyenkor indirekt módon történik a nyomtatás, vagyis nem közvetlenül a termékre nyomtatunk, hanem előbb egy matricát hozunk létre, a grafikát egy speciális papírra szitázzuk. Majd ezt a matricát vasaljuk a termékre.

Két transzfernyomást alkalmazhatunk, a hidegen és forrón lehúzható transzfert. Előzőnél meg kell várnunk, amíg a nyomat teljesen kihűl, utóbbi esetnél már a hő prés felnyitása után lehúzható a matrica. A hideg transzfer élénkebb színeket, rugalmas alkalmazási lehetőséget biztosít a forró transzfernyomással ellentétben.

Digitális transzfernyomással a legapróbb részletek magas felbontásban tökéletesen jeleníthetők meg. A szublimációs speciális transzfernyomást általában a sportruházat gyártók alkalmazzák.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A szitázást már évszázadokkal ezelőtt is használták Kínában és Japánban textilfestésre, majd a 19. században újra felbukkant a feledésbe merülő technika. A felvinni kívánt emblémát először színekre bontjuk, ezután minden színhez egy fotózható film készül (ezért nevezik még a szitázást, filmnyomásnak is). Ebből fotóeljárással legyártjuk a szitát. A megfelelő színű festék kikeverése után, a szita segítségével színenként felviszünk az anyagra. A szárítás és hő rögzítés után kialakul a tartós nyomat.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A hímzés, egy speciális díszítő eljárás, amivel különböző alapanyagot (bőr, pamut, vászon) varrással készített mintával ékesíthetünk. Régészeti bizonyíték van arra, hogy a hímzést már az ókorban is használták a Föld minden részén. Gépi hímzéssel a pólókra elegáns feliratokat, szlogeneket, mintákat, ábrákat, emblémákat lehet felvinni. A hímzéssel felvitt minta nagyon tartós.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ezek lennének tehát reklámajándék készítésünk „szent titkai”.

Javában dúl pólóakciónk, többféle szín és márka közül válogathat, ha sikerült megkönnyítenem a döntést várjuk megrendelését!

http://www.1001reklamajandek.hu/akciok-1.html

Szólj hozzá!

süti beállítások módosítása
Mobil